Αδελφοί είμαστε αναστατωμένοι με την εγγύκλιο για τις έμφυλες ταυτότητες που θα διδαχθούν υποχρεωτικά στα γυμνάσια όλης τις χώρας, μαζί με άλους γονείς μέσω του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ετοιμάζουμε ψήφισμα προς τους καθηγητές, και το Υπουργείο. Ο διευθυντής του σχολείου μας είπε ότι ενώ οι καθηγητές δεν θέλουν τους πιέζουν από την Δ/νση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να ετοιμάσουν τις ενότητες και ότι όποιος μαθητής απουσιάσει θα πάρει απουσίες ή και τιμωρία. Δεν έχουμε ακόμη αντίδραση από την Ιερά Σύνοδο, κανένα κόμμα δεν έχει αντιδράσει, όλοι μαζί πρέπει να αντιταχθούμε στην απόπειρα αποκτήνωσης των παιδιών μας, αν θα μελετήσετε τα κείμενα που έχουν ετοιμαστεί θα φρίξετε δεν το πιστεύει ανθρώπου νούς πόσο διεστραμένοι είναι.
Σας παραθέτω το κείμενό μας για σχόλια ή για να το προωθήσετε (έχουμε συμπεριλάβει μέρη από την δήλωση απαλλαγής της Ι.Μ. Πειραιώς).
Αγαπητοί γονείς
Το Δ.Σ. του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σας ενημερώνει:
Το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε εγκύκλιο προς τις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε τα Γυμνάσια της χώρας, με βαθμό προτεραιότητας Εξαιρετικά Επείγον, όπου οι μαθητές (υποχρεωτικά) και οι γονείς καλούνται σε σεμινάρια με θέμα: Σώμα & Ταυτότητα που περιλαμβάνει και 'διαφωτιστικά' μαθήματα για την σεξουαλικότητα. Διαμαρτυρόμαστε για το δήθεν προοδευτικό κείμενο που ουδετεροποιεί την διάκριση των φύλων, με θέματα όπως: «βιολογικό και κοινωνικό φύλο» [βλ. της Simone de Beauvoir «η γυναίκα δεν γεννιέται, γίνεται» (κοινωνικά)], «αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα» (!), «Φύλο, σεξουαλικός προσανατολισμός και ανθρώπινα δικαιώματα», «Ομοφοβία και τρανσφοβία στην κοινωνία και το σχολείο»!
Συγκεκριμένα εισάγει σε ανήλικους μαθητές Γυμνασίου πρωτοφανείς ιδέες και προβληματισμούς και αξίες και έννοιες ξένες στην ελληνική πολιτιστική πραγματικότητα, ανεξαρτήτως και αντιθέτως της θελήσεως γονέων και εκπαιδευτικών αλλά και του ήθους της ελληνικής κοινωνίας. Το υλικό που υποχρεούνται να εφαρμόσουν οι καθηγητές εντός και εκτός τάξης, προέρχεται από διάφορους φορείς και Μ.Κ.Ο (Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις), η αξιοπιστία των οποίων προκαλεί πολλά ερωτηματικά, αν και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας το έχει ήδη εγκρίνει ως εφαρμοστέα ύλη στα Γυμνάσια της χώρας
(
http://www.iep.edu.gr/index.php/el/fake ... aftotites/ apodomontas-ta-emfyla-stereotypa/yliko-foreon ).
Με άλλα λόγια, γονείς, παιδιά και καθηγητές θα πρέπει να ασχοληθούν μέσω αυτού του προγράμματος, με τις νέες επιταγές και νόρμες που επιβάλλονται παγκοσμίως για την προώθηση της ύπαρξης και …«Κοινωνικού Φύλου». Αυτό σημαίνει ότι στην τρυφερή και ευαίσθητη ηλικία της προεφηβείας τα παιδιά θα πρέπει να προβληματίζονται, ώστε να μπορούν να επιλέγουν το κοινωνικό τους φύλο ανεξάρτητα από το βιολογικό τους. Αν κάποιο παιδί δηλαδή, δεν αισθάνεται ή νομίζει ότι δεν αισθάνεται καλά με το ότι γεννήθηκε αγόρι ή κορίτσι, θα μπορεί να δηλώνει το αντίθετο και μάλιστα να το αλλάζει με τη βοήθεια παρεμβάσεων της ιατρικής επιστήμης. (βλέπε NATIONAL GEOGRAFIC, Iανουάριος 2017). Στο σκοπό της Θεματικής Εβδομάδας αναφέρεται σαφώς ότι: «..τα θέματα που διαμορφώνουν στάσεις είναι χρήσιμο να γίνονται αντικείμενα μιας όσο το δυνατόν πιο «ολιστικής» προσέγγισης και μιας βιωματικής επεξεργασίας, καθώς δεν επιδιώκεται μόνο η απόκτηση πληροφοριών ή γνώσεων αλλά και η αλλαγή αντιλήψεων και συμπεριφορών»
Μελετώντας και το υπόλοιπο προτεινόμενο υλικό ανακύπτει ένας μεγάλος αριθμός ερωτημάτων ,όπως:
• Α. Σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες; Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής;
• Β. Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά;
• Γ. Ρωτήθηκαν μήπως οι υπεύθυνοι γονείς, αν θέλουν τα ανήλικα παιδιά τους να αποδομήσουν τις «έμφυλες ταυτότητες» και ποιοι είναι αυτοί που θα τους τις αποδομήσουν; Με τι θα τις αντικαταστήσουν; Με «διεμφυλικές»;
• Να ενημερωθούν δηλαδή για «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο»!!! (σελ.3 της Εγκυκλίου).
• Δ. Ρωτήθηκαν έγκυροι γιατροί και επιστήμονες ποιες συνέπειες θα έχει μια τέτοια δράση «αποδόμησης» στις ψυχές και στη μετέπειτα συναισθηματική πορεία των παιδιών;
• Ε. Από πότε εργασίες που εκπόνησαν μη κυβερνητικές οργανώσεις έχουν τον κατάλληλο παιδαγωγικό χαρακτήρα και επάρκεια; Ποιός αξιολόγησε το υλικό αυτό;
Στο προτεινόμενο υλικό υπάρχουν ενδεικτικά τα παρακάτω σημεία:
• «αναγνώριση της προέλευσης των προσωπικών αξιών, στάσεων και πεποιθήσεων σχετικά με τις ταυτότητες φύλων και…επαναπροσδιορισμός(!)τους από του μαθητές».
• «είναι σημαντικό να ολοκληρωθεί η διαδικασία ευαισθητοποίησης φτάνοντας στο τελικό της στάδιο, αυτό της αποδόμησης των μηνυμάτων (έμφυλων στερεοτύπων)».
• «ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Η έμφυλη διχοτόμηση των παιχνιδιών αποκλείει κορίτσια και αγόρια από την απόκτηση σημαντικών εμπειριών».
• «Παιχνίδια:Συζήτηση (ερώτηση): Γιατί είναι κακό τα αγόρια …..να δοκιμάζουν πώς είναι να στέκονται ή να περπατάνε και με τα παπούτσια της μαμάς(!), να δοκιμάζουν τα …ρούχα (δεν εξηγεί: τη μπλούζα ή πχ. τη φούστα ή και το καλτσόν;) και τα κοσμήματα της αδελφής τους, να ντυθούν …πριγκίπισσα ή σταχτοπούτα(!!) σε ειδικές περιστάσεις;»!!!
Ζητούμε επειγόντως να ανακληθεί η εγκύκλιος και επομένως να αποσυρθεί από την διακίνησή της στα σχολεία.
Αρνούμεθα τα παιδιά μας να γίνονται αντικείμενο ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας από την νεαρή τους ηλικία αντίθετα με την φυσιολογική τους πνευματική και ψυχοσωματική ανάπτυξη. Κανείς δεν δικαιούται να επεμβαίνει με πρόσφατα ιδεολογήματα στον χώρο της παιδικής ψυχής και ψυχολογίας ερήμην μάλιστα των γονέων.
Έχουμε το δικαίωμα να αντιδράσουμε, έχουμε το δικαίωμα που απορρέει από το Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́ που κύρωσε την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ ή Σύμβαση της Ρώμης) και σύμφωνα με το άρθρο 2 του Προσθέτου Πρωτοκόλλου αυτής "Δικαίωμα στην εκπαίδευση" που ορίζει ότι :
"Ουδείς δύναται να στερηθεί του δικαιώματος όπως εκπαιδευθεί Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις"
Δηλώνουμε ότι: «δεν επιθυμώ το το τέκνο στο οποίο ασκώ ως γονέας νομίμως την επιμέλεια και γενικώς τη γονική μέριμνα να παρακολουθήσει και να συμμετέχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην παρουσίαση του τρίτου άξονα με τίτλο "Έμφυλες ταυτότητες" διότι το περιεχόμενό του είναι αντίθετο με τις κοινωνικές μου αντιλήψεις, τις φιλοσοφικές και θρησκευτικές μου πεποιθήσεις, βάσει των οποίων διαπαιδαγωγώ το ως άνω τέκνο και επιπλέον προσβάλλει ευθέως το άρθρο 16 του Συντάγματος».