Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Περί οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών εξελίξεων στη χώρα μας και όχι μόνο...

Re: Επερχόμενα και προφητείες

Unread postby Nestor » Sun Feb 12, 2017 2:28 am

Αδελφοί είμαστε αναστατωμένοι με την εγγύκλιο για τις έμφυλες ταυτότητες που θα διδαχθούν υποχρεωτικά στα γυμνάσια όλης τις χώρας, μαζί με άλους γονείς μέσω του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ετοιμάζουμε ψήφισμα προς τους καθηγητές, και το Υπουργείο. Ο διευθυντής του σχολείου μας είπε ότι ενώ οι καθηγητές δεν θέλουν τους πιέζουν από την Δ/νση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να ετοιμάσουν τις ενότητες και ότι όποιος μαθητής απουσιάσει θα πάρει απουσίες ή και τιμωρία. Δεν έχουμε ακόμη αντίδραση από την Ιερά Σύνοδο, κανένα κόμμα δεν έχει αντιδράσει, όλοι μαζί πρέπει να αντιταχθούμε στην απόπειρα αποκτήνωσης των παιδιών μας, αν θα μελετήσετε τα κείμενα που έχουν ετοιμαστεί θα φρίξετε δεν το πιστεύει ανθρώπου νούς πόσο διεστραμένοι είναι.
Σας παραθέτω το κείμενό μας για σχόλια ή για να το προωθήσετε (έχουμε συμπεριλάβει μέρη από την δήλωση απαλλαγής της Ι.Μ. Πειραιώς).

Αγαπητοί γονείς
Το Δ.Σ. του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σας ενημερώνει:
Το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε εγκύκλιο προς τις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε τα Γυμνάσια της χώρας, με βαθμό προτεραιότητας Εξαιρετικά Επείγον, όπου οι μαθητές (υποχρεωτικά) και οι γονείς καλούνται σε σεμινάρια με θέμα: Σώμα & Ταυτότητα που περιλαμβάνει και 'διαφωτιστικά' μαθήματα για την σεξουαλικότητα. Διαμαρτυρόμαστε για το δήθεν προοδευτικό κείμενο που ουδετεροποιεί την διάκριση των φύλων, με θέματα όπως: «βιολογικό και κοινωνικό φύλο» [βλ. της Simone de Beauvoir «η γυναίκα δεν γεννιέται, γίνεται» (κοινωνικά)], «αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα» (!), «Φύλο, σεξουαλικός προσανατολισμός και ανθρώπινα δικαιώματα», «Ομοφοβία και τρανσφοβία στην κοινωνία και το σχολείο»!

Συγκεκριμένα εισάγει σε ανήλικους μαθητές Γυμνασίου πρωτοφανείς ιδέες και προβληματισμούς και αξίες και έννοιες ξένες στην ελληνική πολιτιστική πραγματικότητα, ανεξαρτήτως και αντιθέτως της θελήσεως γονέων και εκπαιδευτικών αλλά και του ήθους της ελληνικής κοινωνίας. Το υλικό που υποχρεούνται να εφαρμόσουν οι καθηγητές εντός και εκτός τάξης, προέρχεται από διάφορους φορείς και Μ.Κ.Ο (Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις), η αξιοπιστία των οποίων προκαλεί πολλά ερωτηματικά, αν και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας το έχει ήδη εγκρίνει ως εφαρμοστέα ύλη στα Γυμνάσια της χώρας

(http://www.iep.edu.gr/index.php/el/fake ... aftotites/ apodomontas-ta-emfyla-stereotypa/yliko-foreon ).
Με άλλα λόγια, γονείς, παιδιά και καθηγητές θα πρέπει να ασχοληθούν μέσω αυτού του προγράμματος, με τις νέες επιταγές και νόρμες που επιβάλλονται παγκοσμίως για την προώθηση της ύπαρξης και …«Κοινωνικού Φύλου». Αυτό σημαίνει ότι στην τρυφερή και ευαίσθητη ηλικία της προεφηβείας τα παιδιά θα πρέπει να προβληματίζονται, ώστε να μπορούν να επιλέγουν το κοινωνικό τους φύλο ανεξάρτητα από το βιολογικό τους. Αν κάποιο παιδί δηλαδή, δεν αισθάνεται ή νομίζει ότι δεν αισθάνεται καλά με το ότι γεννήθηκε αγόρι ή κορίτσι, θα μπορεί να δηλώνει το αντίθετο και μάλιστα να το αλλάζει με τη βοήθεια παρεμβάσεων της ιατρικής επιστήμης. (βλέπε NATIONAL GEOGRAFIC, Iανουάριος 2017). Στο σκοπό της Θεματικής Εβδομάδας αναφέρεται σαφώς ότι: «..τα θέματα που διαμορφώνουν στάσεις είναι χρήσιμο να γίνονται αντικείμενα μιας όσο το δυνατόν πιο «ολιστικής» προσέγγισης και μιας βιωματικής επεξεργασίας, καθώς δεν επιδιώκεται μόνο η απόκτηση πληροφοριών ή γνώσεων αλλά και η αλλαγή αντιλήψεων και συμπεριφορών»
Μελετώντας και το υπόλοιπο προτεινόμενο υλικό ανακύπτει ένας μεγάλος αριθμός ερωτημάτων ,όπως:
• Α. Σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες; Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής;
• Β. Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά;
• Γ. Ρωτήθηκαν μήπως οι υπεύθυνοι γονείς, αν θέλουν τα ανήλικα παιδιά τους να αποδομήσουν τις «έμφυλες ταυτότητες» και ποιοι είναι αυτοί που θα τους τις αποδομήσουν; Με τι θα τις αντικαταστήσουν; Με «διεμφυλικές»;
• Να ενημερωθούν δηλαδή για «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο»!!! (σελ.3 της Εγκυκλίου).
• Δ. Ρωτήθηκαν έγκυροι γιατροί και επιστήμονες ποιες συνέπειες θα έχει μια τέτοια δράση «αποδόμησης» στις ψυχές και στη μετέπειτα συναισθηματική πορεία των παιδιών;
• Ε. Από πότε εργασίες που εκπόνησαν μη κυβερνητικές οργανώσεις έχουν τον κατάλληλο παιδαγωγικό χαρακτήρα και επάρκεια; Ποιός αξιολόγησε το υλικό αυτό;
Στο προτεινόμενο υλικό υπάρχουν ενδεικτικά τα παρακάτω σημεία:
• «αναγνώριση της προέλευσης των προσωπικών αξιών, στάσεων και πεποιθήσεων σχετικά με τις ταυτότητες φύλων και…επαναπροσδιορισμός(!)τους από του μαθητές».
• «είναι σημαντικό να ολοκληρωθεί η διαδικασία ευαισθητοποίησης φτάνοντας στο τελικό της στάδιο, αυτό της αποδόμησης των μηνυμάτων (έμφυλων στερεοτύπων)».
• «ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Η έμφυλη διχοτόμηση των παιχνιδιών αποκλείει κορίτσια και αγόρια από την απόκτηση σημαντικών εμπειριών».
• «Παιχνίδια:Συζήτηση (ερώτηση): Γιατί είναι κακό τα αγόρια …..να δοκιμάζουν πώς είναι να στέκονται ή να περπατάνε και με τα παπούτσια της μαμάς(!), να δοκιμάζουν τα …ρούχα (δεν εξηγεί: τη μπλούζα ή πχ. τη φούστα ή και το καλτσόν;) και τα κοσμήματα της αδελφής τους, να ντυθούν …πριγκίπισσα ή σταχτοπούτα(!!) σε ειδικές περιστάσεις;»!!!
Ζητούμε επειγόντως να ανακληθεί η εγκύκλιος και επομένως να αποσυρθεί από την διακίνησή της στα σχολεία.

Αρνούμεθα τα παιδιά μας να γίνονται αντικείμενο ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας από την νεαρή τους ηλικία αντίθετα με την φυσιολογική τους πνευματική και ψυχοσωματική ανάπτυξη. Κανείς δεν δικαιούται να επεμβαίνει με πρόσφατα ιδεολογήματα στον χώρο της παιδικής ψυχής και ψυχολογίας ερήμην μάλιστα των γονέων.

Έχουμε το δικαίωμα να αντιδράσουμε, έχουμε το δικαίωμα που απορρέει από το Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α ́ που κύρωσε την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ ή Σύμβαση της Ρώμης) και σύμφωνα με το άρθρο 2 του Προσθέτου Πρωτοκόλλου αυτής "Δικαίωμα στην εκπαίδευση" που ορίζει ότι :
"Ουδείς δύναται να στερηθεί του δικαιώματος όπως εκπαιδευθεί Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις"

Δηλώνουμε ότι: «δεν επιθυμώ το το τέκνο στο οποίο ασκώ ως γονέας νομίμως την επιμέλεια και γενικώς τη γονική μέριμνα να παρακολουθήσει και να συμμετέχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην παρουσίαση του τρίτου άξονα με τίτλο "Έμφυλες ταυτότητες" διότι το περιεχόμενό του είναι αντίθετο με τις κοινωνικές μου αντιλήψεις, τις φιλοσοφικές και θρησκευτικές μου πεποιθήσεις, βάσει των οποίων διαπαιδαγωγώ το ως άνω τέκνο και επιπλέον προσβάλλει ευθέως το άρθρο 16 του Συντάγματος».
Nestor
 
Posts: 2
Joined: Tue Feb 07, 2017 2:22 am

Re: Επερχόμενα και προφητείες

Unread postby Γιώργος » Sun Feb 12, 2017 3:06 am

Ευτυχώς

Τελικά αυτός ο ανεκδιήγητος ...υπουργός ...τη πήρε πίσω την εγκύκλιο ...δόξα το Θεό ή αντίδραση ήταν εύστοχη και μεγάλη

αν και γνωρίζουμε ότι σε φιλοκυβερνητικα σχολεία ...οι προοδευτικοί καθηγητές της βλακείας και της ανωμαλίας ...το προχώρησαν το θέμα εθελοντικά και με υπέρμετρο ζήλο ...

αυτή η αριστεριλα που είναι πάνω και από τις ψυχουλες των παιδιών ρήμαξε τον τόπο ...


παρόλα αυτά ...ας συνεχίσουμε ασταμάτητα ...να αντιδρούμε ....Γιατί και αυτοί σιγουροτατα θα δοκιμάσουν άλλες πιο πλάγιες και ύπουλες οδούς ...Τους ξέραμε και τους μάθαμε πια ....τι κουμασια είναι ..


Στη Παιδεία η πρώτη ήττα της Κατοχής
Ο.Λ.Μ.Ε., Δ.Ο.Ε., ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ “ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ” ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΝΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ Α-ΠΑΙΔΕΙΑΣ “ΥΠΟΥΡΓΟΥ”

http://anaktisis.net/2017/02/10/ακυρωθηκε-η-πουστικη-επιθεση-στην-ψυχ/
Και ό, τι και αν κάνετε, να το κάνετε από την καρδιά σας ως προς τον Κύριο και όχι σε ανθρώπους” (Κολοσσαείς 3:23). “Αν ζείτε για την αποδοχή των ανθρώπων, θα πεθάνετε από την απόρριψή τους
Γιώργος
 
Posts: 1924
Joined: Mon Sep 14, 2015 2:42 pm

Re: Επερχόμενα και προφητείες

Unread postby Nestor » Sun Feb 12, 2017 4:44 am

Δεν ισχύει τουλάχιστον για το παρόν, η παραπάνω είδηση, δεν επιβεβαιώνεται πουθενά ότι ακυρώθηκε, βγήκε απλώς μια διευκρηνιστική εγγύκλιος και θα ισχύσει κανονικά
Nestor
 
Posts: 2
Joined: Tue Feb 07, 2017 2:22 am

Re: Επερχόμενα και προφητείες

Unread postby iron » Sun Feb 12, 2017 9:09 am

Διαβασα το εχειριδιο που εχει αποσταλλει στους καθηγητες το οποιο περιλαμβανει τεχνικες, μεθοδους και παραδειγματα ακομα και με οπτικοακουστικο υλικο (dvd)! Λυπαμαι αλλα οποιος καθηγητης συμβαλλει στη μεταδοση αυτης της ανωμαλιας κακοποιει τα παιδια, ειναι για μενα το ιδιο οπως ο παιδοφιλος-παιδεραστης.
Κανεις καθηγητης δεν θα επρεπε να συμβαλλει στο να προπαγανδιζει την ανωμαλια, ειδικα σε αυτη την ηλικια ωροσημο για τα παιδια. Και οσο και να εχεις μμιλησει εσυ στο παιδι σου, οτι για μια εβδομαδα θα τους λενε βλακειες κλπ, περνανε υποσυνειδητα μνμτα στα παιδια και δε θελω να φανταστω και τι αλλο επεται μετα απο αυτο! Μηπως μια μονιμοποιηση του μαθηματος αυτου;
Ειναι εγκλημα στα παιδια που ειναι στην τρυφερη ηλικια της εφηβιας, ενας καθηγητης να βιαζει την ψυχοσυνθεση τους τοσο απροκαλυπτα κ να τα προκαλει με αυτον τον ανωμαλο τροπο!
Δεν ξερω τι αλλο να πω...Δοξα Τω Θεω που δεν εχω παιδι στο γυμνασιο, τωρα ταραζομαι με τη σκεψη μονο οτι καποιος και μαλιστα καθηγητης στο σχολειο θα περναει αυτα τα μνμτα στο παιδι μου. Τι διαφορα εχει ο παιδεραστης απο τον καθηγητη που περναει αυτα τα μνμτα σε ενα παιδι;;; Δεν θα ηθελα ο καθηγητης να επεφτε στα χερια μου. Ειλικρινα μου ειναι αδυνατον να σκεφτω οτι υπαρχουν καθηγητες που θα συμβαλλουν σε αυτο!!!
Διαβαστε εδω να φριξετε, δειτε με τι πανουργο τροπο προσπαθουν να περασουν τις ανωμαλιες τους.

http://www.iep.edu.gr/images/%CE%98%CE% ... %CE%9F.pdf
(ξαναβαζω το λινκ γιατι δεν λειτουργουσε το λινκ του Νεστορ.)

Ο υπουργος δεν πηρε πισω καμια αποφαση για την θεματικη εβδομαδα. Ολα ειναι σε ισχυ.
«όπως είναι το φαρμάκι στο φίδι, είναι στον άνθρωπο ο δόλος»." Ιερος Χρυσοστομος
iron
 
Posts: 252
Joined: Mon Dec 19, 2016 1:54 pm

Re: Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Unread postby eternity » Wed Feb 15, 2017 7:12 pm

Σημερα που ανοιξα παλι το βιβλιο του γ.Αμβροσιου Λαζαρη ξαναδιαβασα το εξης:

Ασυγχωρητη αμαρτια ειναι η ομοφυλοφιλια. Μεχρι και ο διαβολος αποστρεφεται το προσωπο του απο τον ομοφυλοφιλο. Ο θεος δημιουργησε δυο φυλα καθαρα. Ολα τα μη ορθα γινονται κατω απο την επηρεια του πονηρου. Μετα ειναι η μοιχεια και μετα η πορνεια. Στην πορνεια αναγκαζονται οι ανθρωποι να πεσουν απο τις αντιξοες συνθηκες της ζωης.Αλλα μεσα απο την πορνεια εχουμε Αγιους με βαθεια μετανοια.

Γ.Αμβροσιος Λαζαρης
«Φώτισόν μου, το σκότος, Κύριε!» (Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς).
User avatar
eternity
Site Admin
 
Posts: 7113
Joined: Tue Nov 15, 2011 12:33 pm

Re: Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Unread postby chemist » Wed Feb 15, 2017 7:16 pm

Υπάρχει μία πρωτοβουλία από έναν καθηγητή του πανεπιστημίου της Θράκης με σημαντικές νομικές ενέργειες ενάντια στο υπουργείο ακόμα και στο ΔΔΑΔ.
Αν κάποιος έχει το κείμενο ας το ανεβάσει είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
chemist
 
Posts: 135
Joined: Thu Dec 08, 2011 9:15 pm

Re: Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Unread postby Michalis » Wed Feb 15, 2017 9:13 pm

Γνωστοί εθνομηδενιστές υλοποιούν ως «φορείς» το πρόγραμμα για την «έμφυλη ταυτότητα» του υπουργείου Παιδείας
Του Ειδικού συνεργάτη
Σκέφτομαι ότι δεν έχω ενημερωθεί επαρκώς για τη λεγόμενη «Θεματική Εβδομάδα». Εντοπίζω, λοιπόν, αρκετά άρθρα για να μπω στο νόημα και αρχίζω να διαβάζω. Μετά τη μελέτη των άρθρων αναζητώ την εγκύκλιο, βάσει της οποίας ορίστηκε η «Θεματική Εβδομάδα» και τη διαβάζω με σπουδή.

Διαπιστώνω ότι θα λάβει χώρα το δεύτερο τετράμηνο του τρέχοντος σχολικού έτους, οι δραστηριότητες αυτής της δράσης θα υλοποιούνται στο πλαίσιο του ωρολόγιου σχολικού προγράμματος, ότι η παρακολούθηση θα είναι υποχρεωτική και, τέλος, τις δραστηριότητες θα τις αναπτύξουν εκπαιδευτικοί (για κάποια ζητήματα) και εκπρόσωποι φορέων (για κάποια άλλα). Συγχρόνως, βλέπω ότι αναφέρεται πως ο τρόπος ανάπτυξης αυτών των δραστηριοτήτων και το υλικό γι' αυτές θα το εφοδιάσουν οι φορείς.
Οδηγούμαι από καθαρή περιέργεια στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής που είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, τελεί υπό την εποπτεία του υπουργού Παιδείας και «λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος ως επιτελικός επιστημονικός Φορέας, που υποστηρίζει το υπουργείο Παιδείας... με κύριο σκοπό την επιστημονική έρευνα και μελέτη θεμάτων τα οποία αφορούν την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τη μετάβαση από τη Δευτεροβάθμια στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και τη διαρκή και τεχνική υποστήριξη του σχεδιασμού και της εφαρμογής της εκπαιδευτικής πολιτικής στα θέματα αυτά».
Ανακαλύπτω ότι ο πρόεδρος του ΙΕΠ λέγεται Γεράσιμος Κουζέλης και έχει συγγράψει βιβλίο το 2012 μαζί με τον ύποπτων κινήτρων Δημήτρη Χριστόπουλο, που είχε χαρακτηρίσει τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη «ένα συμπαγές τουρκικό πράγμα». «Σύμπτωση» σκέφτομαι.
Εκπλήξεις
Συνεχίζω την έρευνα για να βρω τους «φορείς» που έχουν ταχθεί να υλοποιήσουν τις δραστηριότητες της «Θεματικής Εβδομάδας» και πάω κατευθείαν στα «σκληρά» για την «έμφυλη ταυτότητα». Παραπέμπομαι από την ίδια την ιστοσελίδα στους φορείς και αντιλαμβάνομαι ότι ο κύριος φορέας που θα ξεδιπλώσει την εκπαίδευση των γυμνασιοπαίδων στο αντικείμενο της «έμφυλης ταυτότητας» είναι το «ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για τον ρατσισμό, την οικολογία, την ειρήνη και τη μη βία». Διαβάζω ότι είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση. Κλικάρω τους συνεργάτες της, δηλαδή το Δ.Σ., για να δω περί τίνος ακριβώς πρόκειται.
Και εκεί με περιμένει μια πολύ μεγάλη έκπληξη, καθώς έκαναν παρέλαση κάποιοι από τους γνωστούς και μη εξαιρετέους εθνομηδενιστές. Πρόεδρος είναι ο Αλέξανδρος Γεωργόπουλος, υποψήφιος με τους Οικολόγους. Αντιπρόεδρος είναι ο Μιχάλης Τρεμόπουλος, υποψήφιος με τους Οικολόγους και ένας εκ των υπερασπιστών της ύπαρξης «μακεδονικής» γλώσσας και των δικαιωμάτων της ανύπαρκτης «μακεδονικής μειονότητας» (σχετικά βίντεο και δηλώσεις του υπάρχουν στο διαδίκτυο.
Επίσης, πρωτοπόρος στη γυμνή ποδηλατοδρομία της Θεσσαλονίκης).
Το καλύτερο: Διευθυντής είναι ο Αθανάσιος (Νάσος) Θεοδωρίδης, ο οποίος διατηρεί «δίγλωσση» ιστοσελίδα -στην ελληνική και τη «μακεδονική»-, στην οποίαν έχει αναρτημένη συνέντευξή του, εντός της οποίας αναφέρεται σε εθνοκάθαρση που έκαναν οι Ελληνες στην Τριπολιτσά, στις σφαγές που υπέβαλε ο Ν. Ζέρβας τους Τσάμηδες στη διάρκεια της Κατοχής και πολλά, πραγματικά πολλά άλλα ανθελληνικά μηνύματα.
Συμπέρασμα: Η «Θεματική Εβδομάδα», την οποίαν είχε εμπνευστεί ο Φίλης, θα είναι η ευκαιρία ώστε οι αρνητές οτιδήποτε πατριωτικού και ελληνορθόδοξου θα παραδίδουν μαθήματα στα παιδιά του Γυμνασίου...

Δημοκρατία, 13.02.2017
«Η χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και η αγάπη του Θεού και Πατρός και η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος είη μετά πάντων υμών».
User avatar
Michalis
 
Posts: 5589
Joined: Sat May 19, 2012 8:48 am

Re: Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Unread postby Voreios » Thu Feb 16, 2017 8:11 pm

Ας μου επιτραπεί να εκφράσω τη γνώμη μου, ως Καθηγητής σε Γυμνάσιο και Λύκειο ταυτοχρόνως.
Κατ΄αρχάς, ως Σύλλογος Καθηγητών στο Σχολείο, την πήγαμε στην τελευταία εβδομάδα του Απριλίου. Κανείς δεν θέλησε να την προγραμματίσουμε μέχρι τότε, θεωρώντας ότι ίσως ξεθυμάνει η κατάσταση ή πέσει η Κυβέρνηση ή ματαιωθεί ή ο,τιδήποτε άλλο...
Εκτός από 2 ή τρείς συναδέλφους δεν θέλησε κανένας να εισέλθει στην επίμαχη ενότητα. Για να πάρετε παράδειγμα θα σας παραθέσω τις 10 ωριαίες ενότητες που έχω αναλάβει και είναι:
Δευτέρα 1η ώρα β' τάξη Αναφορά στην ενέργεια που περιέχεται στα τρόφιμα
Δευτέρα 2η ώρα γ' τάξη Δραστηριότητα: Πόση ηλεκτρική ενέργεια καταναλώνεται για την παρασκευή ενός γεύματος;
Τρίτη 1η ώρα α' τάξη Συσχέτιση κατανάλωσης φυσικών πόρων με την κατανομή του πληθυσμού
Τρίτη 2η ώρα β' τάξη Τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των Ευρωπαίων
Τρίτη 5η ώρα α' τάξη Καρδιά και Υγεία - Εκπ.Υλικό Υπουργείου
Τετάρτη 3η ώρα β' τάξη Χρήση ετικετών συσκευασιών τροφίμων. Διατροφικές πληροφορίες στις ετικέτες τροφίμων
Πέμπτη 3η ώρα α' τάξη Ισορροπημένη διατροφή/
Πέμπτη 4η ώρα γ' τάξη Ενέργεια - Συζήτηση για το οικολογικό αποτύπωμα
Παρασκευή 1η ώρα β' τάξη Χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών / Προβολή διαφημιστικών κατά των εξαρτήσεων & Συζήτηση
Παρασκευή 4η ώρα γ' τάξη Τρόπος ζωής και ασθένειες / Εξαρτήσεις/ Προβολή Εκπ.Υλικού
Αν παρατηρήσετε δεν έχω βάλει τίποτε επίμαχο και κανείς δεν μπορεί να μου επιβάλει να το κάνω.
Από εκεί και πέρα στην Τρίτη Γυμνασίου έχω προγραμματίσει (υπογείως) να προβάλλω το βραβευμένο Ρωσικό Ορθόδοξο ντοκυμανταίρ Sodom
http://euxh.gr/index.php/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1/%CE%B2%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B7/256-s-o-d-o-m-%CF%83%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%85%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B9%CF%84%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82.html
Το συστήνω ανεπιφύλακτα και στα μέλη του forum.
Επειδή απηύδησα με τις υπόγειες μεθοδεύσεις του Υπουργείου, θα δράσω, κατά την γνώμη μου, συμμετρικά. Θα προβάλλω στην Γ΄Γυμνασίου το ορθόδοξο ντοκυμανταίρ, έτοιμος να αντιμετωπίσω τυχόν καταγγελία κανενός ...προοδευτικού γονιού. Δεν γνωρίζω, ειλικρινά, που μπορεί να οδηγήσει αυτή μου η ενέργεια.
Βέβαια η ιστορία δεν τελειώνει εδώ.
Στην Γ΄Γυμνασίου είναι η πρώτη φορά στο Ελληνικό Κράτος, μόνο τώρα επί Σύριζα, που μας υποχρεώνει το Υπουργείο να διδάξουμε ότι ό άνθρωπος κατάγεται από τον πίθηκο...
Πάλι σας παραθέτω τις αυτούσιες οδηγίες: (ζητώ συγνώμη αν σας κουράσω λιγάκι)
.
Ο Γιώργος και η Μαρία διάβασαν το ακόλουθο απόσπασμα του σχολικού βιβλίου:
«Όμως, τέσσερα εκατομμύρια χρόνια πριν άρχισε να εμφανίζεται ξηρασία και η ζούγκλα έγινε πιο
αραιή και μετατράπηκε σε δασώδεις εκτάσεις και λιβάδια. Τότε εμφανίστηκαν οι Αυστραλοπίθηκοι,
που μπορούσαν να στέκονται όρθιοι, γεγονός που τους επέτρεπε να κινούνται γρηγορότερα και να
εντοπίζουν από μακριά τον κίνδυνο».
Με βάση το κείμενο αυτό ο Γιώργος έδωσε την εξής ερμηνεία: «Η αλλαγή στο περιβάλλον της
ζούγκλας ανάγκασε στους πίθηκους που ζούσαν εκεί να βαδίσουν στηριζόμενοι στα δύο πόδια
(δίποδη βάδιση) προκειμένου να επιβιώσουν».
Η Μαρία έδωσε μια διαφορετική ερμηνεία: «Ένας μικρός αριθμός πιθήκων που ζούσαν στη ζούγκλα,
είχε χαρακτηριστικά που του επέτρεπαν να περπατά για λίγο σε όρθια στάση. Οι πίθηκοι αυτοί
μπορούσαν να μετακινούνται μακρύτερα από τους άλλους για να συλλέξουν τροφή και να
εντοπίζουν από μακριά τον κίνδυνο ώστε να τον αποφεύγουν. Με άλλα λόγια, είχαν καλύτερες
πιθανότητες επιβίωσης και άφηναν περισσότερους απογόνους. Οι απόγονοι τους είχαν ανάλογη
ανατομία, ορισμένοι δε από αυτούς μπορούσαν να περπατούν με μεγαλύτερη ευκολία σε όρθια
στάση. Με την πάροδο χιλιάδων ετών επικράτησε η πλήρως όρθια στάση και βάδιση».
Κατά την άποψη σας ο Γιώργος ή η Μαρία εξηγούν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο επικράτησε η
προσαρμογή της δίποδης βάδισης στους προγόνους του ανθρώπινου είδους;
Να αιτιολογήσετε πολύ σύντομα την απάντηση σας.

---------------------------------------------
Εννοείται ότι δεν πρόκειται να βάλω παιδιά Γυμνασίου να αντιπαρατίθενται για το για ποιό λόγο οι πίθηκοι μετεξελίχθηκαν σε ανθρώπους. Στο βιβλίο Ύλης θα γραψω ότι δεν έγιναν αυτές οι παράγραφοι διότι είχαμε διαγωνίσματα και επαναληπτικές εργασίες και ότι οι ώρες διετέθησαν για άλλο μάθημα (Φυσική).
Ταυτόχρονα για τη θεματική εβδομάδα θα μοιράσω, σε όσα παιδιά μπορέσω, τη έντυπη δήλωση για τους γονείς για άρνηση συμμετοχής.
Αυτά.
Όσο μπορεί ο καθένας.
Ένα επιπλέον.
Είναι γελοίο η Αξιωματική αντιπολίτευση και τα άλλα κόμματα να χαλάν τον κόσμο για το αν πήγε ο Τσίπρας τα παιδιά του στη Ντίσνεϋλαντ του Παρισιού και για την θεματική εβδομάδα να κάνουν την πάπια.
Γιατί;
Γιατί θα κάνουν ακριβώς τα ίδια, αλλά ΔΕΝ το λένε στον κόσμο. Αφήνουν τους γονείς να οργίζονται, εκμεταλλευόμενοι την λαϊκή δυσαρέσκεια, αλλά ψηψίζουν γάμους ομοφυλοφίλων και κάνουν γαργάρες τις ...τρανσφοβίες, τα κοινωνικά φύλα και τις αποδομήσεις στερεοτύπων των οικογενειών. Δηλαδή έχουμε να κάνουμε με Αθέους στην κυβέρνηση και με Φαρισαίους εντεταλμένους στην αντιπολίτευση.
Θα δείτε ότι κάποια μέρα θα φαινόμαστε εμείς οι γραφικοί, αν δεν κάνουμε κάτι τώρα...
Συγνώμη για την έκταση. Δεν το συνηθίζω...
«Πάντα τὰ ἔθνη ἐκύκλωσάν με, καὶ τῷ ὀνόματι Κυρίου ἠμυνάμην αὐτούς»
User avatar
Voreios
 
Posts: 1162
Joined: Tue Nov 15, 2011 6:15 pm

Re: Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Unread postby eternity » Thu Mar 09, 2017 6:47 pm

Ημερίδα "ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ" στην Κατερίνη ]





Εξαιρετικη ημεριδα!!!
«Φώτισόν μου, το σκότος, Κύριε!» (Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς).
User avatar
eternity
Site Admin
 
Posts: 7113
Joined: Tue Nov 15, 2011 12:33 pm

Re: Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Unread postby Matina » Thu Mar 09, 2017 7:00 pm

eternity wrote:Ημερίδα "ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ" στην Κατερίνη ]





Εξαιρετικη ημεριδα!!!

Εξαιρετικότατη,κατάμεστη η αίθουσα.Χειμαρρώδεις ομιλητές.Ο Θεός να βάλει το χέρι Του.
O Κύριός μου κι ο Θεός μου!
User avatar
Matina
 
Posts: 1900
Joined: Tue Nov 15, 2011 9:36 am

PreviousNext

Return to ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα
Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα
Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα