ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ενέργειες, σχέδια, πρακτικές της παγκόσμιας διακυβέρνησης και των προδρόμων του αντιχρίστου, απειλές της χώρας και της Εκκλησίας μας εν μέσω παγκοσμιοποίησης

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby Johny-B » Mon Aug 19, 2013 10:17 pm

Yiorgos Aitolos wrote:
karagiannis wrote:
Johny-B wrote:Αυτην την στιγμη είμαι στο Αγιο Όρος. Επειδή ρώτησα:
1. Οτι γράφεται για ανεξαρτησια, πάπα κλπ ΔΕΝ ισχύουν. Είναι μπαρούφες!
2. Τα γεγονοτα στο κονακι της εσφιγμενου στις Καριες ήταν 2 μέρες μονο και τα παραφουσκωσαν τα ΜΜΕ.


Πού είσαι ευλογημένε; Είμαστε αρκετοί
μάλλον τις ίδιες μέρες εδώ. Δε ρώτησα για το συγκεκριμένο αλλά αφ'ενός όλα κυλούν ομαλά, αφ'ετέρου σε παρεμφερείς δογματολογικές συζητήσεις και σε άλλεσ για τις σχέσεις με το Οικουμενικό Πατριαρχείο, δεν έγινε καμία αναφορά για κάποια συγκλονιστική αλλαγή.


αναψτε κανενα κερακι και για μας αδερφια ...αν ειναι ευκολο

Να ειναι ευλογημενο!
Υπεραγία Θεοτόκε, Σώσον Ημάς.
User avatar
Johny-B
 
Posts: 4121
Joined: Fri Dec 09, 2011 1:43 pm
Location: Θεσσαλονίκη

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby eternity » Tue Aug 20, 2013 2:03 pm

ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ: Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ "ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ" ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥ

Image

Στο μοναχισμό αναφέρθηκε στο κυριακάτικο κήρυγμά του ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας λέγοντας χαρακτηριστικά πως αυτός αποτελεί ένα άλλο είδος μαρτυρίου.

Ακολουθεί ολόκληρο το κήρυγμα:

1. Στο προηγούμενο κήρυγμα, αδελφοί μου χριστιανοί, σας μίλησα για τους μάρτυρες και το μαρτύριο. Και κατέληξα να σας πω ότι πρέπει και εμείς να προετοιμάζουμε τον εαυτό μας με προσευχή και με άσκηση, για να είμαστε έτοιμοι για μαρτύριο. Τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας εκεί μας πάνε. Οι χριστιανοί πάντως, αδελφοί μου, πάντοτε είναι μάρτυρες, γιατί η Εκκλησία μας «αεί – πάντοτε – διώκεται», λέγει κάπου ο Χρυσόστομος. Και όταν σταμάτησε η εποχή των διωγμών έχουμε ως συνέχεια στην Εκκλησία τον μοναχισμό, που αποτελεί άλλο είδος μαρτυρίου.
Ναί, χριστιανοί μου! Ως μάρτυρα του Χριστού πρέπει να βλέπουμε τον μοναχό και την μοναχή. Το λέγει ο άγιος Αθανάσιος αυτό, ο πατριάρχης Αλεξανδρείας, για τον διδάσκαλό του τον άγιο Αντώνιο. Στην βιογραφία του γι᾽ αυτόν λέγει ότι ο μέγας Αντώνιος «ην εκεί (στην έρημο δηλαδή) καθ᾽ εκάστην μαρτυρών τη συνειδήσει». Αυτό σημαίνει ότι ο μέγας Αντώνιος στην έρημο ανέκρινε συχνά τον εαυτό του, τους λογισμούς του και τα έργα του και βίωνε το μαρτύριο της πτώσεως της ανθρωπίνης φύσεως.

2. Για τον μοναχισμό λοιπόν θα σας μιλήσω σήμερα, αδελφοί μου χριστιανοί, με λίγα λόγια, όσο μπορώ σε ένα σύντομο λειτουργικό κήρυγμα. Κατά πρώτον, θέλω να σας πω αυτό που ξέρετε, ότι οι μοναχοί και οι μοναχές ζουν παρθενικά, δεν παντρεύονται δηλαδή. Αυτό, χριστιανοί μου, για να σας το πω καθαρά, δεν είναι φυσικό, αλλά είναι υπέρ-φυσικό. Το φυσικό του ανθρώπου, μετά την πτώση του, είναι ο γάμος. Η παρθενία είναι μιά παραδείσια κατάσταση· γιατί λέγουν οι άγιοι Πατέρες ότι στον Παράδεισο οι πρωτόπλαστοι ζούσαν παρθενικά. Και αν δεν αμάρταναν, θα πολλαπλασιάζονταν μεν, αλλά κατά άλλον τρόπο, με παρθενικό τρόπο, τον οποίο θα υπεδείκνυε η σοφία του Θεού.

Μετά την πτώση του ανθρώπου έχουμε τον γάμο με την σημερινή του έννοια. Το να παρθενεύει κανείς μετά την πτώση, αυτό σημαίνει ότι κάνει ένα άλμα εις ύψος, πηδάει το φράγμα της πτώσης και επανέρχεται στην παραδείσια κατάσταση ήδη από αυτήν την ζωή. Αλλά το φυσικό του ανθρώπου στην πεπτωκυία κατάστασή του, ξαναλέγω, είναι να παντρεύεται. Το να μην παντρεύεται, επαναλαμβάνω, είναι υπερφυσικό. Γι᾽ αυτό και αυτοί που παρθενεύουν πρέπει να είναι ενωμένοι με τον υπέρ φύσιν Θεό, να ζούν ασκητικά, ώστε να ζουν συνεχώς την υπέρ φύσιν παρθενική ζωή που προτίμησαν. Γι᾽ αυτό και λέγει ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος ότι «όπου φύσεως ήττα έγνωσται, εκεί του υπέρ φύσιν παρουσία επέγνωσται»! Επειδή λοιπόν ο μοναχός πρέπει να ζει «στον θείο κόσμο του», γι᾽ αυτό και εσείς οι λαϊκοί, χριστιανοί μου, όταν πηγαίνετε σε μοναστήρια, να μη μιλάτε με τους μοναχούς και τις μοναχές για «φτηνά» πράγματα, όλο δηλαδή για τα υλικά, γιατί τους βγάζετε από τον κόσμο τους, τους βγάζετε από τα νερά τους. Με τους μοναχούς θα μιλάτε για θεϊκά πράγματα, για την αγάπη του Χριστού και τον γλυκό Παράδεισο.

3. Θα ήθελα τώρα να σας πω πώς ιστορικά εμφανίστηκε ο μοναχισμός με την σημερινή του μορφή. Η παρθενία βέβαια και η άσκηση ήταν πάντοτε στην Εκκλησία. Έχει όμως ένα ωραίο ενδιαφέρον η ιστορία της εμφανίσεως του μοναχισμού. Σας την λέγω με λίγα λόγια: Μέχρι τον άγιο Κωνσταντίνο η Εκκλησία ήταν διωκόμενη. Με τον άγιο Κωνσταντίνο έπαυσαν οι διωγμοί. Θα σας πω τώρα, χριστιανοί μου, μιά δυνατή και σπουδαία αλήθεια: Όταν η Εκκλησία διώκεται, γίνεται ηρωική, γιατί γίνεται μαρτυρική. Όταν παύει να διώκεται, χάνει κάτι από την δόξα της. Ο διωγμός κάνει καλό στην Εκκλησία. Έτσι λοιπόν, επί μεγάλου Κωνσταντίνου, επειδή έπαυσαν οι διωγμοί και επειδή και ο άρχοντας ήταν χριστιανός, όλοι έγιναν χριστιανοί. Με το «όλοι» μπήκε «μπουλούκι» στην Εκκλησία με το κοσμικό τους φρόνημα. Η Εκκλησία τότε, τον 4ο αι., άρχισε να κοσμικοποιείται.

Μερικοί τώρα ευσεβείς και ζηλωτές, που ζούσαν την προηγούμενη κατάσταση του αίματος και του μαρτυρίου, διαμαρτυρήθηκαν γι᾽ αυτήν την κοσμικοποίηση της Εκκλησίας και είπαν: «Μπρος! Πάμε στα βουνά, πάμε έξω από τον κόσμο, για να ζήσουμε αυτό που είχαμε πρώτα. Στον κόσμο η Εκκλησία πήρε πολύ κοσμικό φρόνημα». Έτσι, χριστιανοί μου, άρχισαν να συγκροτούνται μοναστήρια με την σημερινή έννοια. Από αυτήν την ιστορική έρευνα της αρχής των μοναστηρίων μας βγαίνει το συμπέρασμα και το δίδαγμα ότι ο μοναχισμός αποτελεί μιά αντίδραση, μια διαμαρτυρία για την κοσμικότητα στην Εκκλησία. Το φρικτό όμως είναι αυτή η κοσμικότητα να μπαίνει και στα μοναστήρια, το να θέλουν δηλαδή οι μοναχοί να ζουν κοσμικά. Αυτό δεν είναι μοναχισμός! Κρίμα το σχήμα που φόρεσαν τέτοιοι μοναχοί. Αλλά και σεις, χριστιανοί μου, προσοχή! Όταν πηγαίνετε στα μοναστήρια, να πηγαίνετε με σεμνότητα και σεβασμό, σαν κι εσείς οι ίδιοι να είστε μοναχοί. Την σεμνότητα την εννοώ και στην ενδυμασία σας, ω γυναίκες! Ο λεγόμενος «τουρισμός» για τα μοναστήρια αποτελεί βεβήλωση του ιερού τους χώρου. Όσοι μοναχοί και μοναχές τον δέχονται, απ᾽ αυτό και μόνο δείχνουν ότι δεν ζουν σωστά την αφιέρωσή τους στον Χριστό. Εδώ, στο σημείο αυτό, έχω να σας πω με χαρά και ιερή καύχηση το εξής:

Προ καιρού στην Βουλή των Ελλήνων έγινε μία ημερίδα για τα μοναστήρια της Αρκαδίας. Ο λόγος πήγε στον τουρισμό των μοναστηρίων. Τότε εγέρθηκε από την θέση του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρος και ετάχθη με σφοδρότητα εναντίον του τουρισμού στα μοναστήρια. Την τόλμη αυτή του Σεβασμιωτάτου κ. Αλεξάνδρου μιμήθηκα στην συνέχεια και εγώ, μιλώντας κατά της βεβηλώσεως των μοναστηρίων μας με τον τουρισμό και ότι πρέπει να αποβληθεί από τα ιερά αυτά και αγαπητά σκηνώματα του Κυρίου. Ώστε λοιπόν και οι δύο Επίσκοποι της Αρκαδίας ταχθήκαμε εναντίον του τουρισμού στα μοναστήρια. Πρώτος όμως ο Σεβασμιώτατος Κυνουρίας κ. Αλέξανδρος!

4. Πολλά, αγαπητοί μου, θέλω να σας γράψω για τον μοναχισμό, αλλά δεν επαρκεί ο χρόνος. Τελειώνοντας σας λέγω ότι και εσείς οι λαϊκοί πρέπει να ζήτε σαν μοναχοί και μοναχές. Και βέβαια έτσι είναι! Δεν έκανε δυο Ευαγγέλια ο Χριστός, ένα για τον μοναχό και ένα για τον λαϊκό. Το ίδιο Ευαγγέλιο είναι για όλους, μοναχούς και λαϊκούς. Όλοι πρέπει να πάμε προς την θέωση και όλοι σκοπό έχουμε να αγιάσουμε. Όλοι λοιπόν πρέπει να ζούμε σαν μοναχοί. Και το εξηγώ καλύτερα: Ο μοναχισμός είναι κυρίως οι τρεις αυτές αρετές: η ΥΠΑΚΟΗ, η ΑΚΤΗΜΟΣΥΝΗ και η ΠΑΡΘΕΝΙΑ. Σας λέγω τώρα: Το «Πάτερ ημών...» είναι προσευχή για όλους και όχι μόνο για τους μοναχούς. Το «Πάτερ ημών...» όμως λέει στην αρχή «γενηθήτω το θέλημά Σου». Αυτό είναι η αρετή της υπακοής. Λέμε, Θεέ μου, να γίνει το δικό Σου θέλημα και όχι το δικό μου. Παρακάτω στο «Πάτερ ημών...» λέμε «τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον».

Μ᾽ αυτό το αίτημα δεν ζητάμε από τον Θεό χρήματα και πλούτη, αλλά ζητάμε το καθημερινό μας ψωμί. Αυτό είναι η αρετή της ακτημοσύνης. Και τελευταία στο «Πάτερ ημών...» παρακαλάμε τον Θεό «ρύσαι ημάς από του πονηρού». Αυτό είναι ευχή παρθενίας. Όλοι μας λοιπόν πρέπει να ζούμε μοναχικά, γιατί, για να πάμε στον γλυκό Παράδεισο, πρέπει να περάσουμε από την «στενήν και τεθλιμμένην οδόν». Αυτή η στενή οδός είναι το μοναστικό βίωμα. Στην πορεία μας όμως αυτή δάσκαλοί μας και πρότυπά μας θα είναι οι μοναχοί και οι μοναχές, γιατί, λέγουν οι Πατέρες ότι «φως για τους λαϊκούς είναι οι μοναχοί», όπως «φως για τους μοναχούς είναι οι άγγελοι».

Με πολλές ευχές,

† Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας
«Φώτισόν μου, το σκότος, Κύριε!» (Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς).
User avatar
eternity
Καθολικός Συντονιστής
 
Posts: 7487
Joined: Tue Nov 15, 2011 1:33 pm

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby Μαρία » Tue Aug 20, 2013 10:04 pm

«Οχι» του Αγίου Όρους στον Μπαράκ Ομπάμα;

O πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα φέρεται να ζήτησε να επισκεφθεί την χερσόνησο του Άθωνα. Η απάντηση των αγιοριτών μοναχών ήταν αποστομωτική και μονολεκτική: ΟΧΙ!

Πέρα από το αιτιολογικό, όμως, οι αγιορίτες γέροντες προχώρησαν και ένα βήμα παραπέρα και ζήτησαν από την Επιστασία του Αγίου Όρους να... εκδώσει σχετική ανακοίνωση όπου θα καθίστατο σαφές πως ο συγκεκριμένος πρόεδρος των ΗΠΑ είναι ανεπιθύμητος στο"Περιβόλι της Παναγίας".

http://www.pentapostagma.gr/2013/08/oxi ... t=FaceBook
(αχ το φχαριστηθηκα!!!! :mrgreen: )
Μαρία
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby zenjt » Wed Aug 21, 2013 10:40 am

http://www.dogma.gr/default.php?pname=A ... 7&catid=10 Κλιμακώνονται οι ανθελληνικές προκλήσεις - Οργισμένη αντίδραση της Αθηνας
Τεταμένη η κατάσταση στην Πρεμέτη - Χτύπησαν και το ελληνικό Προξενείο - Διάβημα της Αθήνας.
Orthodoxathemata.blogspot.com
User avatar
zenjt
 
Posts: 72578
Joined: Wed Nov 16, 2011 7:16 pm
Location: ΚΕΡΚΥΡΑ

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby zenjt » Wed Aug 21, 2013 10:45 am

http://www.dogma.gr/default.php?pname=A ... 18&catid=3 Η αλήθεια για το «τυχερό ψωμί» του γέροντα Παίσιου.
Orthodoxathemata.blogspot.com
User avatar
zenjt
 
Posts: 72578
Joined: Wed Nov 16, 2011 7:16 pm
Location: ΚΕΡΚΥΡΑ

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby nikolar » Wed Aug 21, 2013 2:44 pm

Ο ΑΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ
http://olympia.gr/2013/08/21/%CE%BF-%CE ... ore-331157
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Σε άλλη εποχή θα ήταν μεγάλο έργο για ένα αρχιεπίσκοπο να διατηρεί καλές σχέσεις με ένα άθεο πολιτικό που μάλιστα φιλοδόξει να γίνει και πρωθυπουργός της Ελλάδας με την πρόθεση φυσικά να τον φέρει στους κόλπους της εκκλησίας. Στη σημερινή όμως συγκυρία, δεν μας εκπλήσσει που ο κ Τσίπρας έχει δηλώσει ανοιχτά και φανερά πως είναι άθεος, πως δεν έχει κάνει θρησκευτικό γάμο, πως δεν έχει βαφτίσει το παιδί του αλλά το ότι ο αρχιεπίσκοπος της ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας δεν έχει καμία ένσταση για όλα αυτά, έχει άριστες σχέσεις μαζί του και έχει φωτογραφηθεί επαλειμμένα μαζί του με χαρακτηριστικά χαμόγελα. Μάλιστα έχει αποσπάσει και τα εύσημα από τον εν λόγο κύριο και από τους άλλους συντρόφους της ανθελληνικής «δημοκρατικής» αριστεράς της κ Ρεπούση και σια, για την… σώφρονα στάση του στην εθνοκτόνο ελληνική κρίση.

Στην μεγάλη κρίση που περνά η χώρα, στην κρίση που έχει φέρει το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού στην απόγνωση και έχει στείλει χιλιάδες στην αυτοκτονία, πολλοί ελπίζουν στον εν λόγω κύριο ότι θα τους ανακουφίσει από όλα αυτά τα μαρτύρια. Αλλά ο εν λόγω κύριος έχει αποδείξει πως… τους γράφει στα παλιά του τα παπούτσια. Στην πραγματικότητα με την στάση του έχει γίνει το ανάχωμα στην λαϊκή οργή μην τυχόν και ξεσηκωθεί ο κόσμος και καταρρεύσει η μνημονιακή κυβέρνηση. Ο καλύτερος σύμμαχος του κ Σαμαρά δεν είναι ο ευτραφής αρχηγός του ανυπάρκτου ΠΑΣΟΚ, αλλά ο άθεος αρχηγός της λεγόμενης αριστερής παράταξης του.


Δυστυχώς στην Ελλάδα του 2013 έχουμε μια προδοτική κλίκα που μας κυβερνά, έχουμε ένα άθεο αρχηγό της αντιπολίτευσης που δεν διστάζει να στείλει την νεολαία του κόμματος του σε γειτονική χώρα για να διαδηλώσει κατά της χώρας μας και το πιο πρωτοφανές, έχουμε μια εκκλησιαστική ηγεσία που όχι μόνο δεν «χολοσκά» για όλα όσα συμβαίνουν, αλλά χαμογελά σαρδόνια και διατηρεί καλές σχέσεις με όλο αυτό τον συρφετό αφήνοντας τον ποίμνιο να σέρνετε χωρίς καμία βοήθεια. Ή μήπως νομίζουμε πως οι μερίδες που κάθε μέρα μοιράζονται από τις ενορίες αντισταθμίζουν την στήριξη σε όλο αυτό το όργιο κατά των πατροπαράδοτων πιστεύω του ελληνικού λαού και κατά της πλήρης απαξίωσης κάθε παραδοσιακής άξιας που ενέπνευσε επί αιώνες αυτόν τον τόπο ;


Αλήθεια, κάπου οι κύριοι αυτοί των «προοδευτικών» πεποιθήσεων και της «εκσυγχρονιστικής» αριστεράς έχουν μπερδέψει κάποια βασικά πράγματα. Έχουν μπερδέψει τον άλλοτε διεθνισμό της εργατικής τάξης, που πήγε στον «παράδεισο», με την εγκληματική παγκοσμιοποίηση της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Έχουν μπερδέψει την δημοκρατία με τις δικές τους ολοκληρωτικές μεθόδους κατά όλων όσων αντιτίθενται στις απόψεις τους. Επιβάλουν τους χιλιάδες λαθρομετανάστες, φανατικούς μουσουλμάνους, πάνω στις πλάτες του ελληνικού λαού στηρίζοντας την διεθνή και τουρκική μαφία που έχει θησαυρίσει με τα κυκλώματα λαθρομετανάστευσης. Ο σκοπός τους είναι να αλλοιώσουν την σύνθεση του ελληνικού λαού. Δηλαδή να γίνουμε κιμάς, όπως έλεγε και ο μακαριστός και να μας πλάσουν… σουτζουκάκια κατά τις ορέξεις τους. Και τέλος προωθούν νεωτεριστικές απόψεις για αποχριστιανισμένο και άθεο κράτος που θα τις ζήλευαν και οι πιο φανατικοί Αμερικανοί προπαγανδιστές της Νέας Τάξης Πραγμάτων.


Αλλά το ζήτημα δεν είναι αυτοί και η επιδίωξη του άθεου που θέλει να… γίνει πρωθυπουργός της Ορθόδοξης Ελλάδας. Το ζήτημα είναι πως ένας ηγέτης της ελληνορθόδοξου εκκλησίας σαν να μην συμβαίνει τίποτα συνδιαλέγετε με τον εν λόγω κύριο χωρίς να τολμά να ψελλίσει λέξη για τις δημόσιες τοποθετήσεις του κατά της θρησκείας και κατά της εκκλησίας. Χαμόγελα και χειραψίες που επιβραβεύουν την άθεη και αντεθνική στάση του εν λόγω κυρίου. Παράλληλα παραινέσεις στο ποίμνιο για νηφαλιότητα και αποδοχή με… σύνεση της σταδιακής αποχριστιανοποίησης της κοινωνίας και της πολτοποίησης της σε μια πολυπολιτιστική «κρεατομηχανή» όπου ο άνθρωπος θα είναι μια απρόσωπη μονάδα για κατανάλωση. Από κοντά και οι περισσότεροι δεσπότες που έχουν πιει το «αμίλητο νερό» και κρύβονται έντεχνα πίσω από ένα εξωπραγματικό για την εποχή ευσεβισμό.


Αλλά η εκκλησία δεν είναι όλοι αυτοί οι «δημοσιοσυσχετιστές» ρασοφόροι που δεν νοιάζονται παρά μόνο για το προφίλ τους και πως θα τα έχουν καλά με όλο αυτό τον προδοτικό συρφετό που σέρνει την χώρα στον γκρεμό και κάνουν ότι μπορούν για να σιωπά ο κόσμος και να μην βγάζει άχνα μπροστά στην εθνική καταστροφή. Κηρύγματα πάνω στο πτώμα της χώρας είναι το λιγότερο αδιανόητα. Η εκκλησία δεν είναι οι γραμματείς και οι φαρισαίοι. Είμαστε όλοι εμείς, αγωνιστές, ρασοφόροι και λαϊκοί. Όλοι όσοι αγωνίζονται κατά της αντεθνικής, αντιχριστιανικής και άθεης λαίλαπας. Ο αγώνας συνεχίζεται!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
nikolar
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby kostasellas » Sun Aug 25, 2013 12:31 pm

Αναγκασμένοι να εγκαταλείψουν την αγαπημένη τους ενασχόληση -το κυνήγι - είναι οι κληρικοί κυνηγοί.

Από φέτος τίθεται σε ισχύ παλαιότερη απόφαση της Ιεράς Συνόδου σύμφωνα με την οποία απαγορεύεται οι κληρικοί να οπλοφορούν ακόμα και για το κυνήγι.

Ετσι αρκετοί κληρικοί που προσήλθαν φέτος για να ανανεώσουν την άδεια θήρας τους βρέθηκαν προ εκπλήξεως αφού ενημερώθηκαν ότι πρέπει να...παρατήσουν το κυνήγι.

Ολα άρχισαν το 2006 μετά την εμπλοκή ενός κληρικού σε κυνηγετικό ατύχημα.

Τότε η Ιερα Σύνοδος μετά από σχετικό ερώτημα της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής είχε καταλήξει στην απόφαση "της πλήρους απαγορεύσεως της οπλοκατοχής και οπλοχρησίας στους κληρικούς, μηδέ της θήρας εξαιρουμένης, αφ' ενός μεν διότι δεν συνάδει η οπλοφορία προς το ιερατικό σχήμα, αφ' ετέρου δε για την προστασία και των ιδίων για να μην καταστούν υπαίτιοι φόνου και εκπέσουν της ιεροσύνης τους".

Ωστόσο η απόφαση αυτή στην πράξη δεν είχε εφαρμοστεί.

Πέρυσι όμως ένα νέο κυνηγετικό ατύχημα στο οποίο είχε εμπλακεί ξανά ιερωμένος οδήγησε της αστυνομικές αρχές να ενεργοποιήσουν την απόφαση της Ιεράς Συνόδου.

Βέβαια αυτό έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις κληρικών οι οποίοι επί σειρά ετών κυνηγούν τηρώντας πιστά όπως λένε, όλους τους κανόνες που διέπουν τη συγκεκριμένη ενασχόληση.

Ωστόσο πρόκειται για θέμα που αφορά την ίδια την Ιερά Σύνοδο με αποτέλεσμα οι Κυνηγετικοί Σύλλογοι να είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόσουν την απόφαση.

http://romfea.gr/ekklisies/ekklisia-tis-ellados/18712-2013-08-23-08-36-27
kostasellas
 

Απ: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby Johny-B » Sun Aug 25, 2013 12:39 pm

Λογικό μου ακούγεται.
Δεν φοβούνται και οι ίδιοι μήπως εμπλακούν σε ατύχημα και αναγκαστούν να κρεμάσουν το πετραχηλι τους;


Sent from my SE Xperia Neo V using tapatalk.
Υπεραγία Θεοτόκε, Σώσον Ημάς.
User avatar
Johny-B
 
Posts: 4121
Joined: Fri Dec 09, 2011 1:43 pm
Location: Θεσσαλονίκη

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby nikolar » Sat Aug 31, 2013 11:31 pm

Ο ελληνορθόδοξος κόσμος στη Συρία στη δίνη των σφαγών

του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου, συγγραφέα

http://aktines.blogspot.gr/2013/08/blog-post_5661.html
nikolar
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby nikolar » Mon Sep 02, 2013 12:00 am

Παν – χριστιανικό μέτωπο κατα της εισβολής στην Συρία… Σχεδόν.

http://olympia.gr/2013/09/01/%CF%80%CE% ... ore-338438
nikolar
 

PreviousNext

Return to ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest