ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛ

Ενέργειες, σχέδια, πρακτικές της παγκόσμιας διακυβέρνησης και των προδρόμων του αντιχρίστου, απειλές της χώρας και της Εκκλησίας μας εν μέσω παγκοσμιοποίησης

Re: ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ

Unread postby nick_the_greek » Sat Mar 03, 2012 2:57 pm

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ

Μήνυμα του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ για την Κυριακή της Ορθοδοξίας.

nick_the_greek
 

Re: ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ

Unread postby INA_OSI_EN » Mon Mar 12, 2012 10:48 am

http://www.romfea.gr/diafora-ekklisiast ... aios-video

Δείτε το VIDEO με τα «Αναθέματα» του Μητροπολίτη Πειραιώς

Να αναφερθεί ότι ο Μητροπολίτης κ. Σεραφείμ κατά την πανηγυρική Θεία Λειτουργία της Κυριακής της Ορθοδοξίας, αναθεμάτισε μεταξύ άλλων και τον Πάπα Βενέδικτο τον 16ο
User avatar
INA_OSI_EN
 
Posts: 1643
Joined: Tue Nov 15, 2011 5:36 pm

Re: ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ

Unread postby Matina » Sun Apr 01, 2012 4:23 pm

Η ΦΡΙΚΤΗ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ

Θά επανέλθουμε με συντομία στήν φρικτή αίρεση πού γέννησε ο οικουμενισμός καί η οποία εξελίσσεται μέσα στά δεδομένα τής ορθοδοξίας διαλύοντας τά πάντα, φτάνοντας στήν μετάφραση τών λειτουργικών κειμένων καί στήν κατάργηση τού μαθήματος τής θεολογίας στά σχολεία.

Διότι ξεσηκώθηκαν άσχετοι ‘‘θεολόγοι’’, ακαδημαϊκοί κάτ’ όνομα, νά μάς βεβαιώσουν ότι αυτοί δέν βλέπουν καμία παρανομία, στούς παρθενικούς διαλόγους στούς οποίους συμμετέχουν γιά τήν ένωση τών δογμάτων ή τών εκκλησιών μέ τίς άλλες θρησκείες, πού θά βυθίσει τήν ανθρωπότητα γιά άλλη μιά φορά στό σκοτάδι.
Ο κ.Ζηζιούλας στήν Πάτρα, μέ τήν ευκαιρεία ενθρονίσεως τού νέου επισκόπου, εκφώνησε τόν παρακάτω λόγο:

«1. Η επισκοπική προεδρεία της Θείας Ευχαριστίας είναι το κύριο και κατ’ εξοχήν έργο του Επισκόπου. Από την ιδιότητα του αυτή «πηγάζει όλη η εξουσία του Επισκόπου, όχι μόνον η αγιαστική αλλά και η λεγόμενη διοικητική». Έτσι ο Επίσκοπος «έχει ως κύριον έργον του πρωταρχικόν να ηγείται της Θείας Ευχαριστίας, όλα τα άλλα έργα του είναι δευτερεύοντα» (σ. 5).

2. Ο Επίσκοπος, συνεπώς, «όταν διοικεί, δεν ασκεί διοίκησιν, αλλά προεκτείνει σε όλους τους τομείς της ζωής της Εκκλησίας τη χάρη και την ευλογία της Θείας Ευχαριστίας, της οποίας προΐσταται». «Όλα στην Εκκλησία γίνονται με την ευλογία του Επισκόπου», εφ’ όσον ο Επίσκοπος «είναι προεστώς της Θείας Ευχαριστίας» (σ. 6).

3. Ο Επίσκοπος εικονίζει, ως προεστώς της Εκκλησίας, «τον Βασιλέα Χριστόν όπως θα έλθει στη Βασιλεία του», με λαμπρότητα και ακτινοβολία!

4. Η Θεία Λειτουργία είναι εντελώς αδιανόητος χωρίς την έννοια του εικονισμού. Αλλά όταν λέμε ότι ο Επίσκοπος στη Θεία Ευχαριστία είναι εικών του Χριστού, «δεν μπορούμε να το κατανοήσουμε αυτό, διότι χάσαμε πλέον τη γλώσσα της εικόνος της εκκλησιαστικής ζωής» (σ. 7).

5. Πάντως, εφ’ όσον «ο Επίσκοπος είναι εικών του Χριστού, δεν μπορούμε να παρακάμψουμε την εικόνα του και να πάμε απευθείας στο πρωτότυπο … Με άλλα λόγια, δεν μπορούμε να προσευχόμαστε στον Χριστό (σημείωση: απ’ ευθείας), αλλά πρέπει να παρεμβάλλεται η εικόνα του Επισκόπου» (σ. 7). «Υπάρχουν βέβαια ακόμη πολλοί που βλέπουν στο πρόσωπο του Επισκόπου τον ίδιο τον Χριστό, αλλά ο αριθμός τους μειώνεται διαρκώς και χάνεται η εικονολογική αντίληψη των δρωμένων της Θείας Ευχαριστίας» (σ. 8).

6. «Εάν η επικοινωνία μας με τον Θεό παρακάμπτει τον άνθρωπο (Επίσκοπο), τότε η επικοινωνία αυτή πραγματοποιείται μέσω της φαντασίας» (σ. 9).

7. «Το μνημόσυνο του Επισκόπου κατά τη Θεία Λειτουργία αποτελεί το πλέον καίριο στοιχείο, που αναδεικνύει τη Θεία Ευχαριστία επισκοποκεντρικό γεγονός στην ζωή της Εκκλησίας» (σ. 10).

8. «Το γεγονός ότι ο ιερεύς, όταν πρόκειται να τελέσει τη Θεία Ευχαριστία, λαμβάνει καιρόν … και από τον θρόνο του Επισκόπου, έστω και αν είναι κενός, δείχνει ότι και όταν ακόμη δεν λειτουργεί ο Επίσκοπος, αυτός είναι το κέντρο της Θείας Ευχαριστίας» (σ. 10).»
Κανείς εκ τών παρισταμένων δέν αντέδρασε καί ουδείς ανησύχησε όταν ο λόγος δημοσιεύτηκε σέ περιοδικό Μητροπόλεως. Ο λόγος αυτός είναι μιά λογική συνέπεια τής ευχαριστιακής εκκλησιολογίας πού επινόησε. Προόδευσε δέ, ακόμη περισσότερο, φτάνοντας νά δηλώσει πώς ο επίσκοπος μοιράζει καί τά χαρίσματα.

Όποιος λοιπόν ενδιαφέρεται νά δεί τό φρικτό τής αιρέσεως, άς ρίξει μιά ματιά στόν λόγο τού Αγίου Ιωάννου τού Χρυσοστόμου ΣΤΟΝ ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ. Όπου καταγγέλλεται η φρικτή ταύτιση τού τύπου μέ τήν αλήθεια, τού τύπου μέ τήν φύση.

«Ο Κύριος παρομοιάζοντας τόν κόσμο μέ χωράφι καί τό κήρυγμα τής αλήθειας μέ σπόρο, λέγει, ότι πρώτα σπάρθηκε ο σπόρος καί ύστερα τά ζηζάνια. Από αυτό μπορούμε νά μάθουμε, ότι όλες οι διδασκαλίες πού επινοήθηκαν μετά τήν αποστολική παράδοση αποτελούν μιά περιττή καί δαιμονική πρόσθετη σπορά. Γιατί, ενώ οι Άγιοι μαθητές τους δέν παρέλειψαν τίποτε από τήν αλήθεια, καί ο Παύλος δέν υστέρησε καθόλου από τούς κατ’εξοχήν Αποστόλους (σήμερα έχουμε τόν κληρικαλισμό νά επαίρεται ότι διαδέχεται τούς Απόστόλους μέ μιά απλή χειροτονία καί τόν Αμβρόσιο ότι είναι ισαπόστολος), αλλά έσπειρε μέ τόν λόγο του σάν σιτάρι όλον τόν κόσμο, μερικοί μέ πέστη διαφορετική (η ακαδημία Βόλου π.χ. καί ο Ιγνά τιος) πού σάν ζιζάνια ξεφύτρωσαν μετά τό σιτάρι, προσπαθούν νά εμβαθύνουν μυστηριακά περισσότερο από τούς Αποστόλους, όπως νομίζουν, μέ τήν διδασκαλία τους (πειρώνται υπερεκτείνεσθαι μυστικώτερα τών αποστόλων). ΟΙ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΕΣ!

Μετά τούς Πατέρες ασεβείς, θυμηθείτε πώς υπάρχει μόνον ο πρεσβύτερος υϊός.
Όσοι επιθυμούν καί θέλουν άς συνεχίσουν τήν ανάγνωση τού λόγου τού Άγίου Χρυσοστόμου.

Αμέθυστος


O Κύριός μου κι ο Θεός μου!
User avatar
Matina
 
Posts: 1927
Joined: Tue Nov 15, 2011 10:36 am


Re: ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ

Unread postby nick_the_greek » Sun Aug 19, 2012 3:40 pm

Ὁμολογία Γέροντος Παϊσίου ἔναντι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

nick_the_greek
 

Re: ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ

Unread postby nick_the_greek » Tue Aug 21, 2012 3:09 pm

H ἐπιθυμία τοῦ πάπα νά προσκαλέσει τόν Γέροντα Παΐσιο καί Γέροντα Πορφύριο νά πᾶνε στό Βατικανό.

nick_the_greek
 


Re: ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ

Unread postby nick_the_greek » Wed Sep 12, 2012 2:33 pm

«Είναι και μερικοί που ξεκινούν με καλή διάθεση.Αλλά όταν μαζεύωνται τί μάγοι, τί πυρολάτρες, τί Προτεστάντες, ἕνα σωρὸ ―ἄκρη δὲν βρίσκεις―, γιὰνὰ φέρουν τὴν εἰρήνη στὸν κόσμο, πῶς νὰ βοηθήσουν;
Ὁ Θεὸς νὰ μὲ συγχωρέση, αὐτὰ εἶναικουρελοῦδες τοῦ διαβόλου. Γίνεται εἰρήνη μὲ ἁμαρτωλὸ συνεταιρισμό;
Πῶς μπορεῖ νὰ ἔρθη ἡεἰρήνη, ὅταν οἱ ἄνθρωποι δὲν συμφιλιωθοῦν μὲ τὸνΘεό; Μόνον ὅταν συμφιλιωθῆ ὁ ἄνθρωπος μὲ τὸν Θεό,ἔρχεται καὶ ἡ ἐσωτερικὴ εἰρήνη καὶ ἡ ἐξωτερικὴ
».

[Γέροντος Παϊσίου Ἁγιορείτου, Λόγοι, τόμος Β'−«Πνευματικὴ ἀφύπνιση», Ἱ. Ἡσυχαστήριον«Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης ὁ Θεολόγος», ΣουρωτὴΘεσ/νίκης 1999, σ. 355].
nick_the_greek
 

Re: ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ

Unread postby nick_the_greek » Wed Sep 19, 2012 1:57 pm

ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qFNtvZU7MWI#![/youtube]
nick_the_greek
 

Re: ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ

Unread postby nick_the_greek » Thu Oct 18, 2012 1:59 pm

Τιμή και Δόξα
Του Οσίου Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου

Είναι εντροπή μας, οι ασεβείς να έχουν περισσότε­ρη προθυμία από εμάς στο να δουλεύουν μέρα και νύκτα τον Σατανά, για να τους κολάση, και εμείς να είμαστε α­μελείς και ψυχροί και να δουλεύουμε με οκνηρία τον Θεό!

*****

Ν' ανήκουμε στην Εκκλησία της Ορθοδοξίας και στην Ορθοδοξία του Χριστιανισμού. Χαρά μας να κατέ­χουμε την ευαγγελική θρησκεία και την πίστη που μας παρέδωκε ο Σωτήρας Χριστός κι' οι Απόστολοι Του. Ταυτόχρονα, μεγάλη και βαριά η ευθύνη μας. Να μείνου­με πιστά κι' αφοσιωμένα τέκνα της Ορθόδοξης Εκκλη­σίας. «Εδραίοι και αμετακίνητοι» σ' αυτά που μας δίδαξε η Μητέρα Εκκλησία. Αλύγιστοι απ' των αιρέσεων την ορμή και των ετεροδόξων τις προπαγάνδες. Προσηλωμέ­νοι στις αιώνιες και αναλλοίωτες αξίες της Ορθοδοξίας.

Να δώσουμε του Ιωσήφ Βρυέννιου τη θερμή υπό­σχεση. «Ουκ απαρνησόμεθά σε φίλη Ορθοδοξία. Ου ψευσόμεθά σε πατροπαράδοτον σέβας. Εν σοι εγεννήθημεν, εν σοι ζώμεν και εν σοι κοιμηθησόμεθα. Ει δε και καλέσει καιρός, και μυριάκις υπέρ σου τεθνηξόμεθα». Δε θα σ' αρνηθούμε ποτέ, φίλη Ορθοδοξία. Ούτε θα σε διαψεύσουμε και προδώσουμε, πατροπαράδοτη τιμημένη πίστη. Με σένα γεννηθήκαμε, με σένα ζούμε' αν δε κι' ο καιρός το καλέσει, και μυριάδες φορές είμαστε έτοιμοι για σένα να πεθάνουμε.

Είναι κάποιοι Οικουμενιστές, που ερωτοτροπούν με τους αιρετικούς. «Γραικολατίνους» τους ονομάζει ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. «Φευκτέον αυτούς», λέγει. Να τους αποφύγουμε. Να μη τους ακολουθήσουμε στη σφαλερή τους πορεία. Είναι οι μοντέρνοι και φιλελεύθεροι ορθόδοξοι! Είναι οι συνθηκολόγοι της Πίστης. Είναι οι ενδοτικοί και «ενωτικοί Γραικολατίνοι», έτοιμοι πάντα να ξεπουλήσουν τα ιερά και όσια της Ορθοδοξίας. Στ' όνομα, τάχα, της αγάπης, είναι πρόθυμοι να πέσουν και να προσκυνήσουν τους αιρετικούς. Είναι πρόθυμοι να πουλήσουν τα πρωτοτόκια της ευλογημένης Ορθοδοξίας, αντί «πινακίου φακής»! Δεν τους είναι δύσκολο να επαναλάβουν νέες προδοτικές «ενωτικές» Φερράρες και Φλωρεντίες.

«Υπέρ της των πάντων ενώσεως» εύχεται και παρα­καλεί η Εκκλησία μας. Την ενότητα και ένωση των Εκ­κλησιών ποθούμε βαθύτατα όλοι και προσευχόμαστε και την επιζητούμε. Ποτέ, ωστόσο, υποταγή στους ετερόδοξους. Προϋπόθεση για την ένωση, είναι η επιστροφή των πλανεμένων στην Ορθόδοξη Εκκλησία, την Εκκλησία των Αποστόλων και της Παραδόσεως. Ή ένωση είναι α­νέφικτη, δίχως την άρση των διαφορών. Θεία Κοινωνία από «κοινό Ποτήριο» τότε μόνο είναι δυνατή, σαν υπάρ­ξει δογματική ενότητα.

Όπως είπε ο αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης Νείλος Καβάσιλας, σαν απομακρυνθεί η αιτία, τότε μονάχα εί­ναι δυνατό να έχουμε την ελπίδα για ειρήνη και ενότη­τα, σαν όμως η αιτία εξακολουθεί να υπάρχει, τότε μά­ταιη κάθε προσπάθεια....

Αλλά και ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Ιερε­μίας ο Β', απάντησε στους Βυττεμβεργίους Λουθηρανούς θεολόγους: «Μηδέν παρά τα διατεταγμένα τοις ιεροίς Αποστόλοις και ταις αγίαις Συνόδοις μεταχειρίζεσθαι η φρονείν. Ο γαρ τούτον τον όρον φνλάττων ορθώς, συγχορευτής ημίν εσται, συγκοινωνός και ομόπιστος. Ο γαρ τους προειρημένους κανόνας απαναινόμενος και κα­τά των Αποστόλων όμοσε χωρών και κατά των Αγίων αναίδην φερόμενος Αποστόλων, τίνα αν σχοίη προς η­μάς κοινωνίαν; Τις δέ μερίς μεθ' ημών έσται τούτω;» Τί­ποτε λέγει, δεν πρέπει να παραδεχόμαστε και δεχόμαστε, ούτε να φρονούμε, αντίθετα απ' όσα διατάξανε οι Από­στολοι και οι άγιες Σύνοδοι. Γιατί, όποιος φυλάσσει τούτο τον όρο, θάναι φίλος και σύντροφος μαζύ μας και θάχει την ίδια πίστη με μας. Μα όποιος αρνείται τους ό­ρους τούτους κι' ορμά ενάντια στους Αποστόλους και α­νεμπόδιστα, ποιά επικοινωνία θα μπορούσε νάχει με μας; Ποιό μερίδιο και ποιά συμμετοχή θάχει τούτος ο άνθρωπος μαζύ μας;

Για τους ετερόδοξους αδελφούς μας, έχουμε καθή­κον να προσευχόμαστε. Δεν τους μισούμε, τους αγαπού­με. Δεν τους περιφρονούμε, τους δεχόμαστε με ιδαίτερη στοργή στο διάλογο της αγάπης και της αλήθειας. Δεν τους απωθούμε, τους προσκαλούμε στην κοινωνία της μίας, αγίας, καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας. «Ευχόμενοι μόνον και παρακαλούντες τον φιλάνθρωπον Θεόν, τον θέλοντα πάντας ανθρώπους σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν, απαλλάξαι μεν αυτούς της πλάνης και της του διαβόλου παγίδος, επαναγαγείν δε ε­πί το της γνώσεως φώς», όπως λέγει ο ιερός Χρυσόστο­μος.

«Στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις, ας εδιδάχθητε είτε διά λόγου είτε δι' επιστολής» (Β' Θεσ. β', 15). Ό­σα πήραμε απ' τους Αποστόλους, πρέπει να τα φυλάξου­με σαν την κόρη τού ματιού. Πιστοί στην Αποστολική Παράδοση, πιστοί στην Αποστολική διδασκαλία. Άγρυπνοι φύλακες της ατίμητης «παρακαταθήκης» της Πί­στεως.

Ανάξιος οποίος «λύση μίαν των εντολών τούτων των ελαχίστων... Ελάχιστος κληθήσεται εν τη βασιλεία των ουρανών» (Ματθ. ε', 19). Πολύ αυστηρά θα κριθούνε όσοι «ιώτα εν η μίαν κεραίαν» προσθέσουν η αφαιρέ­σουν απ' το Ευαγγέλιο του Χριστού.

Μπροστά στα μεγάλα θέματα της Πίστεως δε χωράει καμμιά υποχώρηση και κανένας συμβιβασμός. «Ου συγ­χωρεί συγκατάβασις εις τα της πίστεως», διεκήρυξε ο με­γάλος πρωταγωνιστής της Ορθοδοξίας, Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός.

Να μην υποστείλουμε ποτέ της Ορθοδοξίας το λά­βαρο. Να μην υποκύψουμε σ' εκβιασμούς, ούτε να μας παρασύρουν ξενόφερτες και ξενοκίνητες προπαγάνδες, και ύπουλοι προσηλυτισμοί.

Ένα το χρέος της Ορθοδοξίας. Να κηρυχτεί «έως ε­σχάτου της γης». Το φώς της που είναι φώς μιας αιώ­νιας Πεντηκοστής, να διαλύσει τα σκοτάδια της πλά­νης. Να καθαρίσει τον Χριστιανισμό απ' τις σκουριές της αίρεσης και της κακοδοξίας. Να δώσει την μαρτυ­ρία του Πνεύματος. Να επαναφέρει την Εκκλησία στην Αποστολική της Παράδοση και γνησιότητα.

Και συ, που είχες την εύνοια και τη χάρη του Θεού να γεννηθείς Ορθόδοξος Χριστιανός, «γίνου πιστός ά­χρι θανάτου» (Αποκ. β', 10) και φέρε της αλήθειας το μήνυμα σ' όλη τη γη.



(π. Φιλόθεος Ζερβάκος)

http://www.impantokratoros.gr/orthodoxi ... xa.el.aspx

O γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος υπήρξε πνευματικό τέκνο του Αγίου Νεκταρίου.
nick_the_greek
 

PreviousNext

Return to ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest