Αγαπητοί φίλοι, δέχθηκα χθες μια επίθεση από κάποιο τρολάκι των 0,60€/μήνυμα. Με απείλησε μάλιστα ότι αν συνεχίσω τον αγώνα μου θα παίρνω δημόσιες απαντήσεις... Του απαντώ λοιπόν, επειδή τον μπλόκαρα δεν μπορεί να το δει μα μπορούν να του το μεταφέρουν οι κοινοί μας "φίλοι", ότι δεν πτοούμαι! Μπορεί ή μπορούν να κάνουν ό,τι νομίζουν αλλά με επώνυμα... Ακόμη κι ο Ιούδας δεν φορούσε κουκούλα, ούτε χρησιμοποιούσε ψευδώνυμο, αλλά πήγε και φίλησε τον Δάσκαλό του μπροστά σε όλους!
Περίμενα την επίθεση από το Σάββατο το βράδυ -ξέρετε εσείς- κύριε διευθυντά και αγαπητέ συνταξιούχε πρώην διευθυντά (σε διαφορετικές υπηρεσίες βέβαια), καθυστερήσατε!
Μου γράψανε: "...ποσό πολύ απέχουν όλα αυτά από τη διδασκαλία του ιδρυτή της Εκκλησίας μας;"
Τί λέτε; Από πότε είστε μέλη της Εκκλησίας; Εμείς βέβαια σας μνημονεύουμε, επειδή είχατε την ευλογία να βαπτιστείτε από τους καλούς γονείς σας! Τον Χριστό και την Εκκλησία Του τους θυμάστε όποτε νομίζετε ότι σας βολεύει! Εσείς (οι δυο σας αλλά και οι ομοΐδεάτες σας επικεφαλής σας) δημόσια έχετε ξεκαθαρίσει ότι ο Χριστός και η Εκκλησία Του δεν σας αφοράν και δεν ασχολείστε! Μάλλον ασχολείστε αλλά ειρωνευόμενοι και χασκογελούντες! Αφήστε λοιπόν τον λόγο μου να τον κρίνουν τα πραγματικά και ενεργά μέλη της Εκκλησίας!
Εγώ όσο και να με πολεμάτε, (απορώ για τί; τί σας έκανα;) θα συνεχίσω να σας μνημονεύω!
"Μνήσθητι Κύριε πάντων των διωκώντων και συκοφαντούντων με"
Πληρώνω την στήριξή μου στην Πατρίδα μας!
Νομίζουν ότι θα με εκδικηθούν για αυτά που λέω... Ότι και να μου κάνουν, όχι μόνο διαδικτυακές απειλές, ακόμη και αν εξαντλήσουν όλους τους φασιστικούς τρόπους, που καλά αυτοί ξέρουν, εγώ θα συνεχίσω να προσπαθώ να έχω λόγο Χριστιανικό, Ελληνικό, αφυπνιστικό και εθνεγερτικό, όπως οι πριν από μένα παπάδες!
Με είπατε "αμόρφωτο"! Δεν θα αναφέρω τους ακαδημαΐκούς μου τίτλους αλλά σας λέω ότι οι αμόρφωτοι παπάδες κράτησαν στο υπόδουλο Γένος τον Χριστιανισμό και την Ελληνικότητα!
Εδώ και 23 χρόνια υπηρετώ με αυταπάρνηση -έστω με τις ατέλειες και τις αμαρτίες μου- τον Χριστό, την Εκκλησία και τον ενδέη Λαό Του, ακόμη και τους αλλόδοξους και τους αλλόθρησκους, όλους ανεξαιρέτως. Μα είμαι και Έλληνας Πατριώτης, όπως οι περισσότεροι, που εσείς μας συκοφαντείτε!
Το ράσο του παπά έχει συγκεκριμένη διαδρομή στην Πατρίδα μας αλλά και αλλού... Πολλοί παπάδες αφοσιωμένοι στο έργο τους πότισαν με το μαρτυρικό αίμα τους το ράσο υπηρετώντας τον διττό σκοπό, την Αγία Πίστη του Χριστού και την ευλογημένη Ελλάδα!
Παραμένω προσηλωμένος και υπηρετώ τις αρχές της Δημοκρατίας, της πραγματικής Δημοκρατίας, αυτής που δημιουργήθηκε σε αυτόν τον τόπο και πολλοί εξ υμών τα τελευταία 40 χρόνια ευτελίσατε. Όμως δεν υπηρετώ ή ασπάζομαι κανένα κόμμα ή καμιά ιδεολογία! Μακρυά από μένα οποιαδήποτε κομματική ανάμειξη. Είμαι πιστός στα δημοκρατικά ιδεώδη και καταδικάζω την βία από όπου κι αν προέρχεται, όποιον και αν απειλεί.
Το κλίμα που επικρατεί σήμερα στην Ελληνική κοινωνία είναι κάτι ξένο για μένα, δεν το έχω ζήσει στα 42 μου χρόνια. Προφανώς όμως ΕΣΕΙΣ και άλλοι μεγαλύτεροί μου σε ηλικία το έχετε ζήσει προ 45ετίας... Το ξέρετε λοιπόν, και επιτυχημένα το επιβάλλεται στον ταλαίπωρο Ελληνικό λαό!
Μακριά από εμένα κομματικές σκοπιμότητες! Δεν είμαι με κανένα κόμμα!
Υπηρετώ την ΕΝΟΤΗΤΑ του λαού!
Στηρίζω όποια ακομμάτιστη κίνηση που σκοπό έχει να στηρίξει την Πατρίδα!
Η Εκκλησία είναι η ενοποιός ειρηνική δύναμη του Ελληνικού λαού αλλά και η δύναμη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ!
Όσο για τον αγώνα μου αυτόν για τον Χριστό και την Ελλάδα θα τον συνεχίσω μέχρι της τελευταίας μου αναπνοής, είτε αυτή έρθει φυσικά είτε "αφύσικα"!
ΓΙΩΡΓΟ ΚΕΛΕΜΠΕΚΗ: Με ποια δημοκρατική νομιμοποίηση (πέραν της σκανδαλώδους εύνοιας που δείχνει προς το πρόσωπό σου ο δεσπότης), κρίνεις μια εκλεγμένη από το λαό κυβέρνηση ως φασιστική;
Με ποιους αγώνες προσωπικούς με ποία διαδρομή με ποιο προσωπικό ήθος γίνεσαι τιμητής όλων, κοινός υβριστής και συκοφάντης εκμεταλλευόμενος τη θέση που σου έδωσε ο Θεολόγος;
Σκέψου ότι στον τόπο που υπηρετείς ως δημόσιος υπάλληλος ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν πρώτη δύναμη στις τελευταίες εκλογές. Αναλογίστηκες ποτέ ότι η επαναλαμβανόμενη αντιδημοκρατική ακραία συμπεριφορά σου προκαλεί το δημόσιο αίσθημα και προσβάλλει τους ανθρώπους που έρχονται στην εκκλησία αλλά δεν ενστερνίζονται τις ακροδεξιές ιδέες σου. Βλέποντας την πολωτική και διχαστική συμπεριφορά σου που ξεχειλίζει μίσος, διαπιστώνει κάθε καλοπροαίρετος πιστός ποσό πολύ απέχουν όλα αυτά από τη διδασκαλία του ιδρυτή της Εκκλησίας μας
ΓΙΩΡΓΟ ΚΕΛΕΜΠΕΚΗ πρέπει να σου πω: Μπορεί να φοράς τα τσολιαδίστικα, να ζώνεσαι με φυσεκλίκια, να προσκυνάς γοργόνες και μεγαλεξάνδρους, μπορεί να συναναστρέφεσαι με περικεφαλαίες και σάρισες, άλογα και λιβανιστήρια και να συγχρωτίζεσαι με το συρφετό των Λαγών, των Κασιδιαραίων, των Φράγκων και των Καλεντερίδηδων, αλλά όλα αυτά δεν σε καθιστούν πατριώτη.
Η καθημερινή χρήση από σένα του φασιστικού ιδεολογήματος της Δεξιάς για την εθνική καθαρότητα και τα μυθεύματα της, η παραχάραξη της Ιστορίας και της Γεωγραφίας, δεν προκαλεί κατάπληξη.
Είναι γνωστόν ότι και ανιστόρητος είσαι και αμόρφωτος.
Συνέχισε λοιπόν έτσι.
Αλλά να ξέρεις ότι από τώρα και στο εξής αν, όπως τώρα χρησιμοποιείς την εκκλησία για να κάνεις ΠΟΛΙΤΙΚΑ κηρύγματα μίσους, θα λαμβάνεις απαντήσεις άμεσα και δημόσια.
Κανὼν ΞΒ'
Τάς οὕτω λεγομένας Καλάνδας, καὶ τὰ λεγόμενα Βοτά, καὶ τὰ καλούμενα Βρουμάλια, καὶ τὴν ἐν τῇ πρώτῃ τοῦ Μαρτίου μηνὸς ἡμέρᾳ ἐπιτελουμένην πανήγυριν, καθάπαξ ἐκ τῆς τῶν πιστῶν πολιτείας περιαιρεθῆναι βουλόμεθα. Ἀλλὰ μὴν καὶ τὰς τῶν γυναίων δημοσίας ὀρχήσεις, ὡς ἀσέμνους, καὶ πολλὴν λύμην καὶ βλάβην ἐμποιεῖν δυναμένας, ἔτι μὴν καὶ τὰς ὀνόματι τῶν παρ’ Ἕλλησι ψευδῶς ὀνομασθέντων θεῶν ἢ ἐξ ἀνδρῶν, ἢ γυναικῶν γινομένας ὀρχήσεις, καὶ τελετάς, κατά τι ἔθος παλαιόν, καὶ ἀλλότριον τοῦ τῶν Χριστιανῶν βίου, ἀποπεμπόμεθα, ὁρίζοντες, μηδένα ἄνδρα γυναικείαν στολὴν ἐνδιδύσκεσθαι, ἢ γυναῖκα τὴν ἀνδράσιν ἁρμόδιον. Ἀλλὰ μήτε προσωπεῖα κωμικά, ἢ σατυρικά, ἢ τραγικὰ ὑποδύεσθαι· μήτε τὸ τοῦ βδελυκτοῦ Διονύσου ὄνομα, τὴν σταφυλὴν ἐκθλίβοντας ἐν ταῖς ληνοῖς, ἐπιβοᾷν· μηδὲ τὸν οἶνον ἐν τοῖς πίθοις ἐπιχέοντας γέλωτα ἐπικινεῖν, ἀγνοίας τρόπῳ ἢ ματαιότητος, τὰ τῆς δαιμονιώδους πλάνης ἐνεργοῦντας. Τοὺς οὖν ἀπὸ τοῦ νύν τι τῶν προειρημένων ἐπιτελεὶν ἐγχειροῦντας, ἐν γνώσει τούτων καθισταμένους, τούτους, εἰ μὲν κληρικοὶ εἶεν, καθαιρεῖσθαι προστάσσομεν· εἰ δὲ λαϊκοί, ἀφορίζεσθαι.
alexandergreek wrote:H Eκκλησία δεν ειναι ενας μεμονωμένος Αγιος! Ειναι οι αποφάσεις των Συνόδων, που δογματιζουν. Τωρα, αν μπούμε στις λεπτομέρειες που περιγράφει ο Αγιος Νικοδημος, το οτι οι ανθρωποι χορεύουν και τραγουδουν, δε βλεπω κατι το μεμπτο! Τα περί ασέλγειας ομως, ακολασιας, μαρκαρεμάτων, μεθυσιου ακραίου με εμετους, ασωτειών, ασφαλώς τα καταδικάζει η Εκκλησια. Σαφως και μια αισχρή εκδήλωση δεν ειναι συννομη (με το Νομο της Εκκλησιας, τους Ι.Κανονες) και δε μπορει να επαινεθει σε καμμια περίπτωση.
Αλλα δεν ειναι παντα ετσι, δηλαδη ένα πάρτι μεταμφιεσμένων, που τηρεί τις απαγορεύσεις του προαναφερθέντος Κανονος της Πενθεκτης, χωρις αισχρά, δεν εχει κατι το μεμπτο.
Φυσικά βολεύει να τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι και να τα ανακατευουμε. Ομως δεν ειναι ετσι στην πραγματικοτητα ολες οι περιπτωσεις, ουτε στελνει κανενας τα παιδια του μεταμφιεσμενα σε παιδικο παρτι για να ασωτεψουν!
Αν τωρα, υποκρύπτεται στις συνειδησεις ορισμενων "αυστηρων" (και δεν εννοω κάποιον συγκεκριμενα, μιλαω εντελως γενικα και υποθετικα) κάποια άποψη που λεει "το να πινεις (ελλογα) και να χορεύεις και να τραγουδάς ειναι κακο", "το να ξενυχτας διασκεδάζοντας (με μετρο - οχι καθε μερα μεχρι τελικής πτώσεως) ειναι κακο" κλπ, εκει πιά πάμε σε προτεσταντικα μονοπάτια... που δε συνάδουν με την Ορθοδοξία του "πάντων μετεχετε, της αμαρτίας απέχετε". Τα εχουμε ξαναπει αλλωστε, για το γαμο της Κανα που ο Χριστος μας υλοποιεί κρασί για να χορέψουν, να τραγουδήσουν και να πιούν λίγο ακομα, οι ήδη ζαλισμενοι καλεσμενοι! Η χαρα των (συννομων) απολαύσεων ειναι παρούσα, στην Ορθοδοξια μας, επιτρεπτή, και καθολου αμαρτωλη.
Κατα τα άλλα άν κάποιος θέλει να ζήσει με πολυ ασκητικό τρόπο, κατόπιν ευλογίας του Πνευματικού του, δικαίωμα του, δεν αμαρτάνει, αρκεί να μην ελέγχει τους άλλους που δεν ειναι τόσο ανηδονικοί όσο εκεινος.
Μήνυμα χαράς ήταν η πρώτη λέξη που βγήκε από τα χείλη του Αναστημένου Ιησού, εκείνο το «χαίρετε» προς τις Μυροφόρες, και το πρώτο θαύμα της Παντοδυναμίας Του έγινε για να προσφέρει χαρά στους καλεσμένους ενός Γάμου, στην Κανά της Γαλιλαίας. Και στο πέρασμα των αιώνων όσοι ακολούθησαν με συνέπεια τον δρόμο της Χριστιανικής Αλήθειας κατόρθωσαν περνώντας μέσα από θύελλες και σκοτάδια, να φτάσουν στο φως και το λιμάνι της αληθινής χαράς.
http://www.inagiounikolaoutouneou.gr/ap ... 82362.html
ο εορτασμός των γάμων παρατεινόταν στους Εβραίους για ολόκληρη εβδομάδα
http://www.sostis.gr/blog/item/1382-to- ... ou-xristou
O Χριστιανός μπροστά στις ανθρώπινες απολαύσεις.
π. Ανδρέα Αγαθοκλέους
Η αντίληψη ότι ο «άνθρωπος της Εκκλησίας» δεν έχει δικαίωμα να «γλεντήσει τη ζωή του» φαίνεται ότι δεν έχει βάση, αν και είναι διαδεδομένη η αντίληψη αυτή, τόσο σε εντός όσο και εκτός της Εκκλησίας ανθρώπους, ώστε να μεταγγίζει την αίσθηση μιας ζωής χωρίς χαρά και χωρίς απόλαυση των ανθρωπίνων απολαύσεων. Είναι όμως αυτή η πραγματικότητα;
Ο Χριστός συμμετείχε στις εκδηλώσεις χαράς των ανθρώπων και, ασφαλώς, χαιρόταν και ο ίδιος. Η παρουσία του στον γάμο της Κανά και η επέμβασή του με τη μετατροπή του νερού σε κρασί για να συνεχίσει το γλέντι, δείχνει το πόσο θέλει να διασκεδάζουν οι άνθρωποι.
[...]
Η Ορθοδοξία, που διασώζει το ορθό ήθος και τον ορθό τρόπο ζωής, δεν προβάλλει στους ανθρώπους βασανιστικά διλήμματα αν πρέπει ή όχι να διασκεδάζουν, να τραγουδούν ή να χορεύουν, να πίνουν κρασί ή όχι. Όλα είναι καλά αν γίνονται με μέτρο και συνετά.
Άλλωστε, η διασκέδαση βοηθά να εκτονωθεί ο άνθρωπος από την πίεση και τα προβλήματα της καθημερινότητας, να επικοινωνήσει με τον συνάνθρωπό του μ’ ένα άλλο τρόπο, να αισθανθεί τη φύση του ως ευλογία και να δει τη ζωή με άλλο φακό.
Στο Γεροντικό αναφέρεται η περίπτωση του Αγίου Αντωνίου που «χαριεντίζετο», χαιρόταν δηλαδή με τους μαθητές του παίζοντας κάποιο παιχνίδι στην έρημο που ασκήτευαν. Ένας κυνηγός έτυχε να βρεθεί εκεί και βλέποντάς τον σκανδαλίστηκε. Ο Μ. Αντώνιος, γνωρίζοντας τον λογισμό του κυνηγού, του ζήτησε να τεντώσει το τόξο που κρατούσε. Κι όταν του έλεγε «κι άλλο, κι άλλο», αυτός αντίτεινε ότι θα κοπεί. Τότε ο σοφός Γέροντας και όντως Μέγας του θύμισε πως «χρειάζεται κάπου-κάπου να συγκαταβαίνουμε στα ανθρώπινα, γιατί υπάρχει κίνδυνος με το τέντωμα να σπάσει ο άνθρωπος».
Ο Χριστός, ως Θεός και άνθρωπος, μας έδειξε με τη ζωή Του πώς μπορούμε να ζούμε για να απολαύσουμε τη ζωή και πώς μπορούμε να πορευτούμε στην άλλη ζωή με λαχτάρα αιωνιότητας. Γιατί κανείς δεν μπορεί να χαρεί την άλλη, αν δεν χάρηκε αυτή ως δώρο Θεού.
[...]
Η απόλαυση των ανθρωπίνων μπορεί να γίνει μέσο ευχαριστίας και πιο δυνατής σχέσης με τον Χριστό, που η παρουσία Του ανάμεσά μας μάς ελευθέρωσε από την υποκρισία, την ψεύτικη ζωή, την υλιστική προσκόλληση, χαρίζοντάς μας τη χαρά, την απόλαυση, την ελευθερία, ως τέκνα Θεού ζώντος.
http://www.imlemesou.org/index.php/psif ... ure/1253-o
Return to ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests