Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Τα πάντα περί Γεωπολιτικών και μόνο...

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby Matina » Mon Jan 09, 2017 5:44 pm

iron wrote:
Matina wrote:Αγαπημένη μου αδελφούλα,όταν ο πνευματικός είναι πλανεμένος και σου δώσει "πλανερή" συμβουλή ο Κύριος Επιτρέπει να γυρίσει αυτή η συμβουλή σε εποικοδομητική για να μη σε βλάψει.Αν δεν κάνω λάθος το έγραψε κάποιος πριν από δύο τρεις μέρες περίπου.Όταν ένας εξομολογούμενος είναι καλοπροαίρετος ,αλλά ο πνευματικός του,είτε στερείται της εμπειρίας ,είτε είναι πλανεμένος,είτε σε αμφιβόλου Εκκλησιαστικών κανόνων ζωής,τότε τα φέρνει έτσι ώστε να μη βλαφθεί σε καμμία περίπτωση ο Χριστιανός.
Να ξέρεις ένα πράγμα,έναν άνθρωπο με αγαθή προαίρεση και ψυχή ο Θεός θα τον προφυλάξει και θα τον οδηγήσει σε κάποιον άλλο πνευματικό που θα είναι σωστός.Δεν πρόκειται σε καμμία περίπτωση να χαθεί ένας τέτοιος άνθρωπος λόγω πνευματικού.


Γλυκια μου Ματινα, καλησπερα. Με πολλη αγαπη και σεβασμο στο προσωπο σου, επετρεψε μου να διαφωνησω γιατι αυτο που γραφεις δεν ειναι διδασκαλια των Αγιων μας. Ενα χαρακτηριστικο που λεει ο Αγιος Ιγνατιος ο Μπριαντσιανινωφ:
«Με την αποδοχή ψευδοδιδασκαλιών (δηλ. εσφαλμένων σκέψεων για το Θεό), με την παραμόρφωση της δογματικής και ηθικής διδασκαλίας, που μας αποκάλυψε ο ίδιος ο Θεός, συντελείται-χάρις στην επίδραση και παρέμβαση των ψευδοδιδασκαλιών-η φθορά του πνεύματος. Και έτσι ο άνθρωπος καταντάει υιος του διαβόλου»

Ο Αγιος Συμεων ο νεος Θεολογος επισης λεει:
«Με προσευχές και δάκρυα ικέτευσε τον Θεόν να σου στείλει οδηγό απαθή και άγιο. Ερεύνα δε και ο ίδιος τις θείες Γραφές και κυρίως τις πρακτικές συγγραφές των Αγίων Πατέρων· ώστε σε αυτές αντιπαραθέτοντας τα διδάγματα και έργα του διδασκάλου και Προεστώτος σου να μπορείς να τα βλέπεις και να τα κατανοείς. Και όσα μεν συμφωνούν προς τις Γραφές, να τα εγκολπώνεσαι και να τα κατακρατείς στη διάνοια, τα δε νόθα και αλλότρια να τα διακρίνεις και αποδιώκεις, για να μη πλανηθείς. Διότι, γνώριζε, ότι πολλοί πλάνοι και ψευδοδιδάσκαλοι έχουν γίνει αυτές τις ημέρες»

Για θεματα δε Πιστεως κ αν δεν ορθοτομει το Λογο της Αληθειας ο πνευματικος, απαγορευεται να σιωπουμε και να αδιαφορουμε και να κανουμε υπακοη. Αυτο το λενε οι Αγιοι οχι εγω. Συνεπως και οι πνευματικοι φυσικα ειναι και ανθρωποι και φυσικα μπορει να πλανηθουν.

Πιστεύω καλή μου πως εννοούμε πάνω κάτω το ίδιο με διαφορετική διατύπωση.Κοίτα τι εννοώ,όταν ένας Χριστιανός,είτε από άγνοια,είτε από αγαθή προαίρεση δεν καταλάβει τον πνευματικό του(και είναι πολλοί πίστεψέ με) ο Θεός δε θα Επιτρέψει να του συμβεί κάτι κακό,αλλά με τρόπο διακριτικό ,Θεϊκό θα τον απομακρύνει από τον εν λόγω πνευματικό.
Άλλο είναι να το ξέρεις πως ο πνευματικός σου έχει αιρετικές τάσεις και πλανεμένο μυαλό και να εξακολουθείς να εξομολογήσαι σε αυτόν για χ ψ λόγους κι άλλο να μην το έχεις καταλάβει.Όταν ,όμως,συμβεί αυτό τότε ο Κύριος με τρόπο πάλι διακριτικό θα Επιτρέψει να σου συμβεί κάποιο "χαστουκάκι" ούτως ώστε να συνέλθεις και να απομακρυνθείς.Καλό είναι να κάνουμε συνεχή κι αδιάκοπη προσευχή γι'αυτό το λόγο ούτως ώστε να μας Προστατεύει από τις κάθε λογής παγίδες που ενδεχομένως να συναντήσουμε στην πνευματική ζωή.
O Κύριός μου κι ο Θεός μου!
User avatar
Matina
 
Posts: 2161
Joined: Tue Nov 15, 2011 10:36 am

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby Matina » Tue Jan 10, 2017 11:45 pm

Matina wrote:
iron wrote:
Matina wrote:Αγαπημένη μου αδελφούλα,όταν ο πνευματικός είναι πλανεμένος και σου δώσει "πλανερή" συμβουλή ο Κύριος Επιτρέπει να γυρίσει αυτή η συμβουλή σε εποικοδομητική για να μη σε βλάψει.Αν δεν κάνω λάθος το έγραψε κάποιος πριν από δύο τρεις μέρες περίπου.Όταν ένας εξομολογούμενος είναι καλοπροαίρετος ,αλλά ο πνευματικός του,είτε στερείται της εμπειρίας ,είτε είναι πλανεμένος,είτε σε αμφιβόλου Εκκλησιαστικών κανόνων ζωής,τότε τα φέρνει έτσι ώστε να μη βλαφθεί σε καμμία περίπτωση ο Χριστιανός.
Να ξέρεις ένα πράγμα,έναν άνθρωπο με αγαθή προαίρεση και ψυχή ο Θεός θα τον προφυλάξει και θα τον οδηγήσει σε κάποιον άλλο πνευματικό που θα είναι σωστός.Δεν πρόκειται σε καμμία περίπτωση να χαθεί ένας τέτοιος άνθρωπος λόγω πνευματικού.


Γλυκια μου Ματινα, καλησπερα. Με πολλη αγαπη και σεβασμο στο προσωπο σου, επετρεψε μου να διαφωνησω γιατι αυτο που γραφεις δεν ειναι διδασκαλια των Αγιων μας. Ενα χαρακτηριστικο που λεει ο Αγιος Ιγνατιος ο Μπριαντσιανινωφ:
«Με την αποδοχή ψευδοδιδασκαλιών (δηλ. εσφαλμένων σκέψεων για το Θεό), με την παραμόρφωση της δογματικής και ηθικής διδασκαλίας, που μας αποκάλυψε ο ίδιος ο Θεός, συντελείται-χάρις στην επίδραση και παρέμβαση των ψευδοδιδασκαλιών-η φθορά του πνεύματος. Και έτσι ο άνθρωπος καταντάει υιος του διαβόλου»

Ο Αγιος Συμεων ο νεος Θεολογος επισης λεει:
«Με προσευχές και δάκρυα ικέτευσε τον Θεόν να σου στείλει οδηγό απαθή και άγιο. Ερεύνα δε και ο ίδιος τις θείες Γραφές και κυρίως τις πρακτικές συγγραφές των Αγίων Πατέρων· ώστε σε αυτές αντιπαραθέτοντας τα διδάγματα και έργα του διδασκάλου και Προεστώτος σου να μπορείς να τα βλέπεις και να τα κατανοείς. Και όσα μεν συμφωνούν προς τις Γραφές, να τα εγκολπώνεσαι και να τα κατακρατείς στη διάνοια, τα δε νόθα και αλλότρια να τα διακρίνεις και αποδιώκεις, για να μη πλανηθείς. Διότι, γνώριζε, ότι πολλοί πλάνοι και ψευδοδιδάσκαλοι έχουν γίνει αυτές τις ημέρες»

Για θεματα δε Πιστεως κ αν δεν ορθοτομει το Λογο της Αληθειας ο πνευματικος, απαγορευεται να σιωπουμε και να αδιαφορουμε και να κανουμε υπακοη. Αυτο το λενε οι Αγιοι οχι εγω. Συνεπως και οι πνευματικοι φυσικα ειναι και ανθρωποι και φυσικα μπορει να πλανηθουν.

Πιστεύω καλή μου πως εννοούμε πάνω κάτω το ίδιο με διαφορετική διατύπωση.Κοίτα τι εννοώ,όταν ένας Χριστιανός,είτε από άγνοια,είτε από αγαθή προαίρεση δεν καταλάβει τον πνευματικό του(και είναι πολλοί πίστεψέ με) ο Θεός δε θα Επιτρέψει να του συμβεί κάτι κακό,αλλά με τρόπο διακριτικό ,Θεϊκό θα τον απομακρύνει από τον εν λόγω πνευματικό.
Άλλο είναι να το ξέρεις πως ο πνευματικός σου έχει αιρετικές τάσεις και πλανεμένο μυαλό και να εξακολουθείς να εξομολογήσαι σε αυτόν για χ ψ λόγους κι άλλο να μην το έχεις καταλάβει.Όταν ,όμως,συμβεί αυτό τότε ο Κύριος με τρόπο πάλι διακριτικό θα Επιτρέψει να σου συμβεί κάποιο "χαστουκάκι" ούτως ώστε να συνέλθεις και να απομακρυνθείς.Καλό είναι να κάνουμε συνεχή κι αδιάκοπη προσευχή γι'αυτό το λόγο ούτως ώστε να μας Προστατεύει από τις κάθε λογής παγίδες που ενδεχομένως να συναντήσουμε στην πνευματική ζωή.

...Και για του λόγου το αληθές βρήκα αυτό από την Χαρά μας στο νήμα του Αγίου Παϊσίου και το παραθέτω στην αγάπη σου:

- Πώς θα προφυλαχθή, Γέροντα, κανείς από τους πλανεμένους;


- Μένοντας μέσα στην μάνδρα της Εκκλησίας μας.

Βέβαια, αν κάποιος ακολουθήση από άγνοια έναν πλανεμένο, δεν θα τον αφήση ο Θεός.

Θα τον βοηθήση να καταλάβη το λάθος του και να επιστρέψη στην αλήθεια.




ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Γ’

ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
"ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ"
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2002
O Κύριός μου κι ο Θεός μου!
User avatar
Matina
 
Posts: 2161
Joined: Tue Nov 15, 2011 10:36 am

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby SUKHOI » Wed Jan 11, 2017 1:28 am

ΚΙΘΑΡΑ wrote:
;
Τό τελευταῖο ἀμέλησε νά τό κάνη κάποιος καί πῆγε ἡ μάνα του στήν κόλαση![/b]





πως το ξερης εσυ οτι πηγε στην κολαση ?ουτε ΘΕΟΣ εισαι, ουτε αγιος, ουτε καν γεροντας, μηπως και στο ελεγε ο ΘΕΟΣ.παρε και διαβασε για το ελεος του ΘΕΟΥ και σταματα να στελνεις ψυχες στην κολαση αδικα.
User avatar
SUKHOI
 
Posts: 2699
Joined: Mon Jan 12, 2015 12:19 pm
Location: Θεσσαλονικη

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby Salonica » Wed Jan 11, 2017 2:45 pm

Γιώργος wrote:και όπως είπε και ο Κύριος μας .....ή με το μαμωνα θα εργάζεσαι ή με Εμένα ....διαλέξτε αφεντικό

και τώρα για τον μαμωνά εργάζεται ο πλανήτης...33.000 ευρώ χρωστάει ο καθένας και δεν έχω πάρει ούτε δραχμή από αυτά τα 33 χιλιάρικα όπως και σεις.
θα μαλώσει ο ένας μαμωνάς με τον άλλο και θα γλυτώσουμε εμείς. αυτό δε θέλουμε;;
το βίντεο που ακολουθεί δεν το είδα όλο αλλά έχει πληροφορίες για ποιον δουλευει ο πλανήτης.
https://www.youtube.com/watch?v=m_b0xAxdxDI

8:05
το 2010 η επιτροπή ελέγχου κεφαλαιοαγοράς στις ΗΠΑ κατέθεσε αγωγή κατά της τράπεζας για απάτη. Όταν ξεκίνησαν οι ακροάσεις, οι γερουσιαστές βρέθηκαν μπροστά σε μία σύνθετη κατάσταση, όπου στελέχοι της τράπεζας ανέλυαν τη διαχείριση του χρήματος σαν να μιλούσαν για ιππόδρομο.....αυτό δεν είναι Wall Street ανεφώνησε κάποιος γερουσιαστής αλλά το Las Vegas
Salonica
 

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby Τιποτας ο Αιτωλος » Wed Jan 11, 2017 10:04 pm

Salonica wrote:
Γιώργος wrote:και όπως είπε και ο Κύριος μας .....ή με το μαμωνα θα εργάζεσαι ή με Εμένα ....διαλέξτε αφεντικό

και τώρα για τον μαμωνά εργάζεται ο πλανήτης...33.000 ευρώ χρωστάει ο καθένας και δεν έχω πάρει ούτε δραχμή από αυτά τα 33 χιλιάρικα όπως και σεις.
θα μαλώσει ο ένας μαμωνάς με τον άλλο και θα γλυτώσουμε εμείς. αυτό δε θέλουμε;;
το βίντεο που ακολουθεί δεν το είδα όλο αλλά έχει πληροφορίες για ποιον δουλευει ο πλανήτης.
https://www.youtube.com/watch?v=m_b0xAxdxDI

8:05
το 2010 η επιτροπή ελέγχου κεφαλαιοαγοράς στις ΗΠΑ κατέθεσε αγωγή κατά της τράπεζας για απάτη. Όταν ξεκίνησαν οι ακροάσεις, οι γερουσιαστές βρέθηκαν μπροστά σε μία σύνθετη κατάσταση, όπου στελέχοι της τράπεζας ανέλυαν τη διαχείριση του χρήματος σαν να μιλούσαν για ιππόδρομο.....αυτό δεν είναι Wall Street ανεφώνησε κάποιος γερουσιαστής αλλά το Las Vegas



Κατά Λουκά ....Κεφάλαιο ΙΣΤ ....στίχοι 1-18

Η παραβολή του οικονόμου της αδικίας

διάβασμα επί τρείς ημέρες ...μετά το Αποδειπνο ... :D

Τους στίχους 11 ...12 ...13 ...γραπτώς και αποστήθιση :D

Μετά από αυτό ...Ποιος Σωρρας. ...ποιά επιτροπή κεφάλαιο αγοράς ...και 33000 γιουρω....

απελευθερωσου αρχηγέ ...Από τη παραμύθα του χρήματος ....έχει ο Θεός ... :D
Και ό, τι και αν κάνετε, να το κάνετε από την καρδιά σας ως προς τον Κύριο και όχι σε ανθρώπους” (Κολοσσαείς 3:23). “Αν ζείτε για την αποδοχή των ανθρώπων, θα πεθάνετε από την απόρριψή τους
Τιποτας ο Αιτωλος
 
Posts: 3507
Joined: Mon Sep 14, 2015 3:42 pm

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby Salonica » Thu Jan 12, 2017 10:56 am

Γιώργος wrote:
Κατά Λουκά ....Κεφάλαιο ΙΣΤ ....στίχοι 1-18

Η παραβολή του οικονόμου της αδικίας

διάβασμα επί τρείς ημέρες ...μετά το Αποδειπνο ... :D

Τους στίχους 11 ...12 ...13 ...γραπτώς και αποστήθιση :D

Μετά από αυτό ...Ποιος Σωρρας. ...ποιά επιτροπή κεφάλαιο αγοράς ...και 33000 γιουρω....

απελευθερωσου αρχηγέ ...Από τη παραμύθα του χρήματος ....έχει ο Θεός ... :D


Εντάξει, αλλά βοήθα λίγο γιατί δεν καταλαβαίνω μία.
Ας αφήσουμε το στίχο 18 μιας και δεν εφαρμόζεται και ας διαβάσουμε τη μετάφραση υπό την ερμηνεία του συγγραφέα καθηγητή Π. Τρεμπέλα των υπολοίπων στίχων.

Η παραβολή αναφέρεται στους πλούσιους του κόσμου κάθε εποχής που τότε ήταν οι Φαρισαίοι και τώρα είναι οι τράπεζες. Μάλιστα, οι φτωχοί παρουσιάζονται στο κεφάλαιο αυτό ως οφειλέτες, των οποίων η οφειλή κουρεύεται με αντάλαγμα την φιλία τους.
Οι φρόνιμοι οικονόμοι και διαχειριστές πλούτου πουλάνε κουρεμένο χρέος στους οφειλέτες και αγοράζουν τη φιλία τους, επειδή διαισθάνονται ότι επίκειται η απόλυσή τους.

3 Είπε δε καθ’ εαυτόν ο οικονόμος. Τί να κάμω, διότι ο κύριος μου παίρνει την διαχείρισιν από εμέ;; Να σκάπτω εις τα χωράφια δεν ημπορώ, να ζητιανεύω εντρέπομαι.
4 Εύρον και απεφάσισα τί να κάμω, δια να με δεχθούν άνθρωποι εις τα σπίτια των και με φιλοξενήσουν, όταν θα αποπεμφθώ από την διαχείρισιν.
5 Και αφού προσεκάλεσε τους χρεωφειλέτας του κυρίου του τον καθένα χωριστά, είπεν εις τον πρώτον. Πόσον οφείλεις συ εις τον κύριον μου;;
6 Αυτός δε είπεν, εκατόν μισοβάρελα λάδι, δηλαδή 2.700 οκάδες περίπου. Και ο διαχειριστής του είπε. Πάρε το γραμμάτιόν σου και αφού καθίσης γράψε γρήγορα πενήντα μισοβάρελα.
7 Έπειτα είπεν εις άλλον χρεωφειλέτην. Σύ δε πόσα χρεωστείς;; Αυτός δε του είπεν. Εκατόν σάκκους σιτάρι των τριανταέξ οκάδων δηλαδή 3600 οκάδες.Και τότε του είπεν ο διαχειριστής. Πάρε το γραμμάτιόν σου και αντί εκατόν γράψε ογδοήκοντα. Έτσι ο διαχειριστής ηδίκησε μεν τον κύριόν του, ως προς τον εαυτόν του όμως εφέρθη φρόνιμα και συνετά.
8 Και ο κύριος επήνεσε τον διαχειριστήν, όχι βέβαια δια την αδικίαν που του έκαμε, και δια την οποίαν τον αποκαλεί οικονόμον της αδικίας, αλλά διότι ενήργησε φρόνιμα και προβλεπτικά διά τον εαυτόν του. Ας μη φανή δε εις κανένα παράδοξον, ότι ο οικονόμος αυτός ενήργησε τόσον φρόνιμα, διότι οι άνθρωποι, που είναι προσκολλημένοι εις τον μάταιον αυτόν κόσμον, προκειμένου να εξασφαλίσουν τα επίγεια συμφέροντά των, αποδεικνύονται προνοητικώτεροι κατά την συμπεριφοράν των και τας σχέσεις των προς τους ανθρώπους της τάξεως και επόχής των περισσότερον παρ’ όσον είναι φρόνιμοι και προνοητικοί δια την επιδίωξιν και εξασφάλισιν των πνευματικών αγαθών οι άνθρωποι εκείνοι, που εφωτίσθησαν από την αλήθειαν και έγιναν υιοί φωτός.
9 Και εγώ σας λέγω , όπως εγκαίρως εφρόντισεν ο άδικος αυτός διαχειριστής να εξασφαλίση την φιλίαν των οφειλετών του κυρίου του, έτσι και σεις φροντίσατε να κάμετε δια το καλόν σας φίλους από τον πλούτον, που είναι άδικος, διότι αι μεγάλαι περιουσίαι με αδικίαν επισωρεύονται και αδικίαν μεγάλην διαπράτει αυτός, που μόνον δια τον εαυτόν του κατακρατεί τα πλούτη. Κάμετε λοιπόν και σεις φίλους από τον άδικον μαμωνάν αγαθοεργούντες και ευεργετούντες τους ομοίους σας, ώστε, όταν αποθάνετε, να σας υποδεχθούν οι φίλοι αυτοί εις τας αιωνίους σκηνάς του Παραδείσου.
10 Σεις σκορπίζοντες εις αγαθοεργίας τα πλούτη σας, δεν θα ομοιάζετε προς τον οικονόμον της αδικίας, ο οποίος με κλοπάς και καταχρήσεις εις βάρος του κυρίου του επρονόησε να κάμη φίλους. Θα αποδειχθήτε δια της ευεργετικής διαθέσεως του πλούτου τίμιοι και αξιόπιστοι διαχειρισταί και οικονόμοι του Θεού, που σας ενεπιστεύθη τον υλικόν πλούτον.
Εκείνος δε, που είναι αξιόπιστος εις τον υλικόν πλούτον, ο οποίος εν συγκρίσει προς τα ουράνια αγαθά είναι κάτι ελάχιστον και τιποτένιον, αυτός είναι πιστός και εις τον ουράνιον πλούτον, ο οποίος είναι πολύς. Και εκείνος, που είναι άδικος εις το ελάχιστον, άδικος και ανάξιος εμπιστοσύνης θα είναι και εις τον πολύν και ανεκτίμητον πλούτον.

11 Εάν λοιπόν εις τον άδικον μαμωνάν δεν εφάνητε αξιόπιστοι και τίμιοι, αλλά διεχειρίσθητε αυτόν εγωϊστικώς και παρά το θέλημα του Θεού, που σας τον ενεπιστεύθη, τον αληθινόν και αιώνιον πλούτον της βασιλείας ποίος θα σας τον εμπιστευθή;; Ουδείς.
12 Και εάν εις τον υλικόν πλούτον, που είναι ξένος προς την πνευματικήν σας φύσιν και που δεν γίνεται ποτέ σταθερόν και αιώνιον κτήμα εκείνου, που μόνον προσωρινώς τον απέκτησε, δεν εφάνητε άξιοι εμπιστοσύνης, τον πνευματικόν πλούτον, που ητοίμασεν ο Θεός δια να γίνη αιώνιον κτήμα ιδικόν σας, ποιός θα σας τον δώση;; Ουδείς.
13 Μη απατάτε τον εαυτόν σας με την ιδέαν, ότι είναι δυνατόν και εις τον πλούτον να είσθε προσκολλημένοι και εις τον Θεόν να δουλεύετε. Κανείς υπηρέτης δεν ημπορεί να είναι δούλος συγχρόνως εις δύο κυρίους. Διότι, ή θα μισήση τον ένα και θα αγαπήση τον άλλον, ή θα προσκολληθή εις τον ένα και θα καταφρονήση τον άλλον. Ή θα μισήση τον πλούτον και θα αγαπήση τον Θεόν, ή θα προσκολληθή εις τον πλούτον και θα καταφρονήση τον Θεόν.
Δεν δύνασθε να είσθε συγχρόνως δούλοι και του Θεού και του μαμωνά.

Salonica
 

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby Τιποτας ο Αιτωλος » Thu Jan 12, 2017 1:57 pm

Εντάξει, αλλά βοήθα λίγο γιατί δεν καταλαβαίνω μία.


εεε ....Μετά το Απόδειπνο δεν είπαμε να φωτησθεις πρώτα :D Διάβασε και το πρωτότυπο κείμενο ...φωτίζει ο Κύριος

ζήτα εσύ και θα λάβεις .....όταν θα λάβεις Φώς όμως ...να το διαχειριστείς καλά για να το διατηρήσεις κιόλας :D όχι όπως ο δούλος της παραβολής ...που ότι κάνει το κάνει πονηρά για ίδιο ωφελος ....

αντί να μετανοήσει να ζητήσει συγγνώμη από το Κύριο του ....κοιτάει να Τον ρίξει πιο πολύ ακόμα προσελκύοντας προς εαυτόν τους ωφειλετες ...έτσι ώστε να τους χειριστεί-κατευθύνει αργότερα οπως θέλει (βλέπε αντίχριστοςς ..και αντίχριστο τρόπο ζωής και όχι μόνο)

μακάρι να κάναμε και οι ζητουντες το Πνεύμα ετσι ...και να διαφυλασσαμε το Βάπτισμα μας τη Μετάνοια μας την Εξομολόγηση μας τη συμμετοχή μας στη Θεία Κοινωνία με ζήλο και αυταπάρνηση ....

αλλά πως να το κάνουμε αυτό αφού στον όποιο υλικο πλούτο μας δόθηκε φανηκαμε αναξιόπιστοι της εμπιστοσύνης Του ....και αντί να τηρήσουμε το ο έχων δύο χιτώνας δίνει τον ένα ....κοιτάξαμε να φορτωθουμε όσους πιο πολλούς μπορούσαμε ....
και όσους δε μπορούσαμε να τους σηκώσουμε τους πετάξαμε στον αμαρτωλό τρόπο ζωής και στην καταναλωτική κραιπάλη ...
τούς κατασπαταλησαμε σε οτιδήποτε μάταιο και ανούσιο και ματαιόδοξο ...αρκεί μόνο να μην το δώσουμε στον φτωχό αδερφό. ..

ούτε τα ζώα έτσι ....και τα σκυλιά όταν χορτάσουν αφήνουν τ άλλα να φάνε ....εμείς όχι ...όλα δικά μας

αναξιόπιστοι στα ανούσια ....πώς να μας εμπιστευτεί ο Κύριος στα ουσιώδη

με έπιασε πάλι ...Η Γεροντιωση ... :D ε ..χειμώνας είναι κυκλοφορούν πολλές ιώσεις ...θα πιώ κάνα τσάι του βουνού με λίιιγο μπαλσαμο ,χαμομήλι, και λιιιγο φασκόμηλο να μου περάσει :D α και μελακι ...ειρικης που ειναι γλυκόπικρο εχει και σίδερο οπως της καστανιάς :D

το μόνο καλό από αυτά που γράφω είναι η συνταγή ...Είναι κατά των ιοσεων :D
Και ό, τι και αν κάνετε, να το κάνετε από την καρδιά σας ως προς τον Κύριο και όχι σε ανθρώπους” (Κολοσσαείς 3:23). “Αν ζείτε για την αποδοχή των ανθρώπων, θα πεθάνετε από την απόρριψή τους
Τιποτας ο Αιτωλος
 
Posts: 3507
Joined: Mon Sep 14, 2015 3:42 pm

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby Τιποτας ο Αιτωλος » Thu Jan 12, 2017 2:42 pm

htt
Και ό, τι και αν κάνετε, να το κάνετε από την καρδιά σας ως προς τον Κύριο και όχι σε ανθρώπους” (Κολοσσαείς 3:23). “Αν ζείτε για την αποδοχή των ανθρώπων, θα πεθάνετε από την απόρριψή τους
Τιποτας ο Αιτωλος
 
Posts: 3507
Joined: Mon Sep 14, 2015 3:42 pm

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby foteini » Thu Jan 12, 2017 6:40 pm

Το Ψέμα της Νέας Εποχής και οι Αντίχριστες δυνάμεις

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/20 ... .html#more
foteini
 
Posts: 1506
Joined: Fri Nov 18, 2011 9:44 pm

Re: Ορθοδοξια ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Unread postby SUKHOI » Tue Jan 17, 2017 12:44 am

Ως απαράδεκτες χαρακτηρίζει πρόσφατες δηλώσεις του Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανασίου η Μητρόπολη Πειραιώς, με τις οποίες ο Ιεράρχης της Εκκλησίας της Κύπρου αναφέρθηκε στις αποφάσεις των Επισκόπων αλλά και την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο.


Η ανακοίνωση αναφέρει:

ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΡΙΤΙΚΗΣ;
Είναι όντως πολύ ανησυχητικό το φαινόμενο του επισκοποκεντρισμού στις μέρες μας, το οποίο, βεβαίως, δεν έχει σχέση με την περί επισκοπικής διακονίας ορθόδοξη παράδοση της Εκκλησίας μας. Κι’ αυτό διότι εισέβαλλε στην Εκκλησία μας, ως νοοτροπία, η ιεροκρατία του αιρετικού παπισμού, η οποία απορρέει από την απόλυτη «θεϊκή» εξουσία του «Πάπα», ο οποίος «αντιπροσωπεύει» το Χριστό στη γη, ως «Vicarious Christi» και κυβερνά την «εκκλησία», με βοηθούς του τους «κληρικούς» του. Εκκλησία για τον παπισμό δεν είναι το Σώμα του Χριστού, αλλά το ορατό κυβερνητικό σχήμα (πάπας – κληρικοί). Ο κυβερνώμενος λαός δεν είναι το ένα σώμα του Χριστού, αλλά κάτι διαφορετικό από τους κληρικούς, γι’ αυτό και του αποστέρησαν να κοινωνεί από το Αίμα του Χριστού, από το οποίο κοινωνούν μόνο οι «κληρικοί». Αυτή η αντιχριστιανική νοοτροπία και πρακτική πέρασε δυστυχώς και στον ορθόδοξο χώρο μας από τη μακροχρόνια δράση των αιρετικών δυτικών (μισιοναρίων) και την συναναστροφή των ορθοδόξων κληρικών και λαϊκών θεολόγων με αυτούς, σπουδάζοντας στα δυτικά πανεπιστήμια. Δεν είναι τυχαίο πως μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων, λέγοντας Εκκλησία, εννοεί την Ιεραρχία!

Θυμίζουμε εδώ στους αναγνώστες μας τις συνταρακτικές αποκαλύψεις που έκανε ο μακαριστός π. Ιωάννης Ρωμανίδης, ο μέγιστος των ορθοδόξων θεολόγων του περασμένου αιώνα, ο οποίος απέδειξε επιστημονικά την εκτόπιση της ορθοδόξου πίστεως στη Δύση και την επιβολή της φράγκικης παγανιστικής και αιρετικής παράδοσης σε αυτή, μετά τον 9ο αιώνα. Ως απότοκο της φεουδαρχίας των Φράγκων, οι κληρικοί θεωρήθηκαν εξουσιαστές και αποτέλεσαν ειδική τάξη στο εκκλησιαστικό σώμα, όπως οι πολιτικοί ηγεμόνες, οι οποίοι κυβερνούσαν «ελέω Θεού», χωρίς αμφισβήτηση από τους κυβερνώμενους. Φθάνει να μελετήσουμε τους αγώνες των ορθοδόξων παπών αυτή την περίοδο, για να αναχαιτίσουν τον παποκαισαρισμό και την ιεροκρατία, η οποία είχε επικρατήσει στην φραγκοκρατούμενη (από τον 6ο αιώνα) βόρεια και κεντρική Ευρώπη.

Αφορμή για την παρούσα ανακοίνωσή μας πήραμε από πρόσφατο άρθρο του αγωνιστή θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους στο ιστολόγιο «ΑΚΤΙΝΕΣ», με τίτλο: «ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ». Πρόκειται για φράση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λεμεσού (Κύπρου) κ. Αθανασίου, την οποία είπε, μεταξύ άλλων, πριν από καιρό σε σύναξη στο Ντόρτμουντ της Γερμανίας, θέλοντας να υπερασπίσει τις επιλογές των Επισκόπων, οποίοι έλαβαν μέρος στη «Σύνοδο» της Κρήτης, το περασμένο καλοκαίρι.

Θεωρούμε ότι οι απόψεις του Σεβασμιωτάτου κ. Αθανασίου, υπήρξαν άστοχες και απέχουν από την ορθόδοξη παράδοσή μας. Βεβαίως ο κ. Β. Χαραλάμπους έδωσε, νομίζουμε, αποστομωτική απάντηση. Εμείς θεωρήσαμε καθήκον μας να δώσουμε και τη δική μας απάντηση. Διότι θεωρούμε κεφαλαιώδους σημασίας γεγονός την αποκάθαρση της Εκκλησίας του Χριστού από κάθε κακόδοξη επίδραση, επειδή αυτές ασκούν καταλυτική δράση στην πνευματική πορεία των πιστών μας και έχουν σοβαρές συνέπειες στη σωτηρία τους. Εν προκειμένω, η νοοτροπία της ιεροκρατίας και της απόλυτης επισκοπικής εξουσίας υποβιβάζει το λαϊκό στοιχείο, από ισότιμο μέλος της Εκκλησίας, σε άβουλο οπαδό, σε ουραγό, χωρίς λόγο και συμμετοχή στο εκκλησιαστικό σώμα.

Το αξίωμα του Επισκόπου στην Εκκλησία, δεν είναι αυτοσκοπός, ούτε εξουσία, αλλά διακονία του λαού του Θεού «Το Πνεύμα το Άγιον έθετο επισκόπους, ποιμαίνειν την Εκκλησίαν του Κυρίου και Θεού» (Πραξ.20,28). Η λέξη «ποιμαίνειν» δε σημαίνει «εξουσιάζειν», αλλά διακονείν. Ο Επίσκοπος δεν εκπροσωπεί το Χριστό, όπως δοξάζει ο αιρετικός παπισμός, διότι ο Χριστός δεν απουσιάζει και είναι αιωνίως παρών στην Εκκλησία Του (Ματθ.28,20), αλλά αυτός ίσταται «εις τόπον και τύπον» Εκείνου (άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος), είναι η ορατή παρουσία Του και όχι η «αντιπροσωπεία» Του. Η Εκκλησία μας χρησιμοποίησε και συνεχίζει να χρησιμοποιεί τον όρο «χειροτονία» στην ιερουργία του μυστηρίου της αρχιεροσύνης, το οποίο σημαίνει την ανάταση της χειρός (χείρα τείνω), ενώ η επίθεση των χειρών ονομάζεται χειροθεσία. Με την πρακτική της χειροτονίας (ανάταση χειρός) έχουμε την ανάδειξη του Επισκόπου, με την ψήφο του λαού του Θεού, με σκοπό τη διακονία του από αυτόν. Ο λαός, που τον ανάδειξε, έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να τον ελέγχει και αν διαπιστώσει ότι δεν τον ικανοποιεί η διακονία του, να τον απομακρύνει. Αυτή βεβαίως η εξουσία δόθηκε, για ιστορικούς και πρακτικούς λόγους στην Σύνοδο των Επισκόπων, η οποία χειροτονεί (εκλέγει), χειροθετεί και ελέγχει τον κάθε Επίσκοπο, κατ’ εντολήν πάντα του λαού του Θεού (κλήρου και λαού).

Ο κάθε Επίσκοπος είναι ο φορέας της θείας χάριτος (χάρισμα της ιεροσύνης), αλλά αυτό το χάρισμα έχει ισχύ και λειτουργία όταν αυτός εκφράζει την εμπειρία του εκκλησιαστικού σώματος της Επισκοπής του, της τοπικής του Εκκλησίας, στην οποία είναι η φανέρωση ολοκλήρου της Εκκλησίας. Συμμετέχοντας στα συνοδικά όργανα της Εκκλησίας (Τοπική, Επαρχιακή, Οικουμενική) μεταφέρει σε αυτή την αγιοπνευματική εμπειρία του εκκλησιαστικού σώματος της Επισκοπής του και μόνο τότε ορθοδοξεί όταν εκφράζει επακριβώς αυτή την εμπειρία. Η συνοδική λειτουργία δεν είναι τίποτε άλλο από την συνισταμένη των εμπειριών των τοπικών εκκλησιών, τις οποίες μεταφέρουν οι Επίσκοποι σε αυτή. Σε αυτή έγκειται και το αλάθητο των αποφάσεών της και όχι στην πολυμάθεια κάποιων Επισκόπων, όταν αυτή αυτονομείται. Όταν οι Επίσκοποι δεν εκφράζουν την εμπειρία του εκκλησιαστικού σώματος και στηρίζονται σε δικές τους υποκειμενικότητες και συχνά ιδεοληψίες, τότε η συνοδική λειτουργία παρεκκλίνει και συχνά φτάνει σε ακραίες καταστάσεις (π. χ. ληστρικές Συνόδους, βλέπε ψευδοσύνοδος Φεράρας Φλωρεντίας). Αυτή είναι η ορθόδοξη περί επισκοπικής διακονίας και συνοδικότητας διδασκαλία.


Η φράση του Σεβασμιωτάτου κ. Αθανασίου: «Το ζητούμενο είναι να στηρίζεις τους επισκόπους, ασχέτως με το τι θα κάνουν αυτοί», πόρρω απέχει από την ορθόδοξη παράδοση και δυστυχώς απηχεί ξεκάθαρα την παπική ιεροκρατία. Ίσως θα έπρεπε ο Σεβασμιώτατος να είχε μελετήσει την εκκλησιαστική ιστορία, πριν διατυπώσει αυτή την αντορθόδοξη θέση, για να διαπιστώσει πως ουδέποτε υπήρξε εποχή που οι Επίσκοποι «έκαναν ό, τι ήθελαν», χωρίς να τους ελέγχει το εκκλησιαστικό πλήρωμα. Απλοί κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί, όταν διαπίστωναν ότι ο Επίσκοπός τους, ή ακόμα και Σύνοδοι Επισκόπων, παρέκκλιναν από την πίστη, ασκούσαν δριμύ έλεγχο. Χάρις σε αυτή την πρακτική διασώθηκε η σώζουσα ορθόδοξη πίστη μας. Έστω για παράδειγμα ο έλεγχος και η αποδοκιμασία του συνόλου σχεδόν των Επισκόπων, που έλαβαν μέρος στην ψευδοσύνοδο της Φεράρας – Φλωρεντίας (1438-1439) και είχαν υπογράψει τον εξουνιτισμό της Εκκλησίας, ο πιστός λαός τους αποδοκίμασε και τους ανάγκασε να μετανοήσουν, φωνάζοντας από τα πλοία «η γλώσσα μας που είπε το ναι ας ξεριζωθεί. Το χέρι μας που υπέγραψε ας κοπεί»! Αν σκεπτόταν ο ορθόδοξος λαός όπως ο Σεβασμιώτατος κ. Αθανάσιος και ίσχυαν οι θέσεις του, δηλαδή αν ο λαός έπρεπε άκριτα να δεχτεί αυτό που «έκαμαν αυτοί», σήμερα δεν θα υπήρχε Ορθοδοξία, αλλά ένα ορθοδοξοφανές μόρφωμα και ο ίδιος θα ήταν (αν ήταν) ένας ουνίτης «επίσκοπος»!

Ίσως ακόμη δεν έλαβε υπόψη του την σημαντική συνοδική απόφαση της Συνόδου των Πατριαρχών του 1848, σύμφωνα με την οποία «… παρ’ ημίν ούτε Πατριάρχαι, ούτε Σύνοδοι εδυνήθησαν ποτέ εισαγαγείν νέα, διότι ο υπερασπιστής της θρησκείας εστίν αυτό το σώμα της Εκκλησίας, ήτοι αυτός ο λαός, όστις εθέλει το θρήσκευμα αυτού αιωνίως αμετάβλητον και ομοειδές τω των Πατέρων αυτού».

Ο Σεβασμιώτατος, για να δώσει έμφαση στα λεγόμενά του, είπε και το εξής απαράδεκτο: «Όσοι κατακρίνουν τις πράξεις των Πατριαρχών και Επισκόπων, όσοι στηλιτεύουν και καταδικάζουν τις πράξεις τους, αυτοί δεν αγαπούν την Εκκλησία»! Δηλαδή, όλοι όσοι, στη δισχιλιόχρονη εκκλησιαστική μας ιστορία, στηλίτευσαν κακοδοξίες και αντορθόδοξες πρακτικές Επισκόπων δεν αγαπούσαν την Εκκλησία και αντίθετα την αγαπούσαν όσοι ανέχονταν τις αιρέσεις μιας πλειάδας αιρετικών Επισκόπων; Λησμονεί ίσως πως οι μεγαλύτερες αιρέσεις είχαν διατυπωθεί (και) από Επισκόπους (Νεστόριος, Διόσκουρος, Σεβήρος, κλπ); Ο Μέγας Αθανάσιος, ο πρόμαχος της Ορθοδοξίας, ο οποίος φέρει ο Σεβασμιώτατος και το τίμιο όνομά του, όταν στηλίτευε τους αρειανούς επισκόπους, δεν αγαπούσε την Εκκλησία; Όσοι σήμερα στηλιτεύουν τα απαράδεκτα οικουμενιστικά ανοίγματα, δεν αγαπούν την Εκκλησία; Σοβαρολογείτε Σεβασμιώτατε;

Αλλά ο Σεβασμιώτατος έφτασε και σε άλλες ακρότητες. Είπε το εξής παράδοξο: «αν κάποιοι επίσκοποι συλλειτουργήσουν με αιρετικούς ή κοινωνήσουν αιρετικούς, δεν βλάπτουν την Εκκλησία αλλά μόνον τον εαυτό τους»! Ρωτάμε τον Σεβασμιώτατο: Οι Επίσκοποι λειτουργούν, όταν λειτουργούν, για τον εαυτό τους, ή για το λαό του Θεού; Από πότε έχουν αυτονομηθεί οι Επίσκοποι από το πλήρωμα; Αυτό δεν είναι μια κατάφορη διείσδυση της δυτικής αιρετικής ιεροκρατίας στην Εκκλησία μας; Δεν καταπατούν τους Ιερούς Κανόνες, οι οποίοι απαγορεύουν τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς; Δεν δίνουν το κακό παράδειγμα και αμβλύνουν σιγά – σιγά το ορθόδοξο αισθητήριο του ορθοδόξου πληρώματος; Προφανώς ο Σεβασμιώτατος εννοεί ότι με την πράξη τους αυτή θα δώσουν λόγο στο Θεό εν ημέρα κρίσεως, αλλά η προσωπική κρίση είναι άλλο πράγμα από τον επιβεβλημένο έλεγχο του εκκλησιαστικού σώματος.

Κλείνοντας την ανακοίνωσή μας θέλουμε να εκφράσουμε την πικρία μας για τα λεγόμενα του Σεβασμιωτάτου, τον οποίο κατά τα άλλα αγαπούμε, τιμούμε και υποληπτόμαστε, διότι τον θεωρούμε παραδοσιακό εκκλησιαστικό άνδρα. Δεν γνωρίζουμε αν έχει ανασκευάσει τις θέσεις του αυτές. Αν δεν το έχει κάνει, τον παρακαλούμε, με σεβασμό και άδολη αγάπη να το κάνει, διότι έχουν πάρει μεγάλες διαστάσεις στο διαδίκτυο και προκαλούν σφοδρό σκανδαλισμό των πιστών, αφού, προφανώς, χωρίς να το θέλει, παρουσίασε παπικές κακοδοξίες ως ορθόδοξες! Οι δημόσιες τοποθετήσεις μας έχουν κόστος, διότι τα δημοσίως λεγόμενα, δημοσίως πρέπει να ελέγχονται. Όλοι μας είναι δυνατόν να κάνουμε λάθη, σημασία έχει να τα διορθώνουμε. Η αναγνώριση των λαθών μας, η ταπείνωση και η διόρθωσή μας είναι ηρωισμός και πράξη θεάρεστη!

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και Παραθρησκειών
User avatar
SUKHOI
 
Posts: 2699
Joined: Mon Jan 12, 2015 12:19 pm
Location: Θεσσαλονικη

PreviousNext

Return to ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron