ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ενέργειες, σχέδια, πρακτικές της παγκόσμιας διακυβέρνησης και των προδρόμων του αντιχρίστου, απειλές της χώρας και της Εκκλησίας μας εν μέσω παγκοσμιοποίησης

Re: Επερχόμενα και προφητείες

Unread postby maria798081 » Tue Oct 02, 2012 12:34 pm

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟ

http://olympia.gr/2012/10/02/%CF%80%CE% ... ore-192436
User avatar
maria798081
 
Posts: 7262
Joined: Wed Nov 16, 2011 11:06 am

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby zenjt » Fri Oct 05, 2012 3:01 pm

http://epirusgate.blogspot.gr/2012/10/b ... _7087.html Ποιός είναι ο νέος Μητροπολίτης Πρέβεζας.
Orthodoxathemata.blogspot.com
User avatar
zenjt
 
Posts: 72564
Joined: Wed Nov 16, 2011 7:16 pm
Location: ΚΕΡΚΥΡΑ

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby zenjt » Fri Oct 05, 2012 3:06 pm

http://www.lamiareport.gr/index.php?opt ... 4&Itemid=3 Τέλος σε γάμο και βάφτιση μαζί, βάζει η Μητρόπολη Φθιώτιδας!
Orthodoxathemata.blogspot.com
User avatar
zenjt
 
Posts: 72564
Joined: Wed Nov 16, 2011 7:16 pm
Location: ΚΕΡΚΥΡΑ

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby lpap » Fri Oct 05, 2012 11:26 pm

Αυτή η απόφαση στη Φθιώτιδα είναι πολύ περίεργη και πνευματικά μετέωρη. Προκαλεί πολλά ερωτηματικά σχετικά με οικονομικές σκοπιμότητες.
lpap
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby akerm » Sat Oct 06, 2012 10:50 am

lpap wrote:Αυτή η απόφαση στη Φθιώτιδα είναι πολύ περίεργη και πνευματικά μετέωρη. Προκαλεί πολλά ερωτηματικά σχετικά με οικονομικές σκοπιμότητες.


Περίεργη και Πνευματικά μετέωρη;... τι εννοείς;...
akerm
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby lpap » Sat Oct 06, 2012 12:31 pm

akerm wrote:Περίεργη και Πνευματικά μετέωρη;... τι εννοείς;...


Εννοώ ότι αν θέλει ένα ζευγάρι να παντρευτεί και να βαπτίσει το παιδί του την ίδια ημέρα δεν υπάρχει κανένα πνευματικό κώλυμα για να γίνει αυτό.
edit απο akerm:..τόσα ξέρεις, τόσα λές...την προσβολή του Αγίου Πνεύματος την σκέφτεσαι καθόλου; συνήλθες, έκανες παιδί και θες και να ευλογηθεί απο το Άγιο Πνεύμα ο γάμος σου ενώ το πρόσβαλες πριν;...άσε τι γίνεται σήμερα...θα δούμε πώς θα κριθούν όλοι αυτοί οι ιερείς την ημέρα της Κρίσεως...

Και ακόμη, η προσέλευση στα Άγια Μυστήρια πρέπει να είναι απρόσκοπτη, ελεύθερη και δωρεάν. Οι απαγορεύσεις αυτού του τύπου είναι πρωτοφανείς.
edit απο akerm:.για ρώτα τους Χριστιανούς και τους Πατέρες πώς προσήρχοντο για βάπτιση οι κατηχούμενοι και μετά γράφε...χωρίς να γνωρίζεις μην εκφέρεις άποψη σε τέτοια θέματα...στο δωρεάν συμφωνούμε
lpap
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby 40palikj » Sat Oct 06, 2012 7:41 pm

ποια ειναι η γνωμη σας για αυτο το ζητημα;


Αντιδράσεις για την απαγόρευση των διπλών μυστηρίων στη Φθιώτιδα -"Κόψτε τα γλέντια και δώστε τα χρήματα στην εκκλησία" (Video)

Ποικίλα σχόλια και αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Φθιώτιδα η απόφαση του Μητροπολίτη Νικολάου να μην επιτρέπει από την 1η Ιανουαρίου να γίνονται ταυτόχρονα γάμος και βάφτιση στις εκκλησίες του νομού. Ο Μητροπολίτης μάλιστα χαρακτήρισε "προφάσεις" τους οικονομικούς λόγους που επικαλούνται τα ζευγάρια ενώ... παραπονέθηκε για τα λίγα χρήματα που αφήνουν στις εκκλησίες...

"Θα πηγαίνουμε να παντρευόμαστε και να βαφτίζουμε σε εκκλησίες γειτονικών νομών...", λένε νεαρά ζευγάρια στο LamiaReport, μετά την απόφαση του Μητροπολίτη να μην γίνονται πλέον γάμος και βάφτιση μαζί

"Δεν είναι δυνατόν άλλα να ισχύουν στις εκκλησίες της Φθιώτιδας και άλλα σε άλλους νομούς σε όλη τη χώρα...ή θα πηγαίνουμε μόνο στο δημαρχείο....Ζητάμε να το ξανασκεφτεί και να πάρει πίσω την απόφαση, γιατί και ο κόσμος δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα διπλά έξοδα και οι εκκλησίες της Φθιώτιδας θα χάσουν, αφού ο κόσμος θα αναζητήσει λύσεις σε άλλες γειτονικές περιοχές!", σχολίαζαν στο LamiaReport, πολλοί αναγνώστες.

Αυτό όμως που προκάλεσε τις μεγαλύτερες αντιδράσεις ήταν η οικονομική προσέγγιση του θέματος, που έγινε από τον Μητροπολίτη, σε δηλώσεις που έκανε στο τοπικό κανάλι star.

Ο Μητροπολίτης ισχυρίστηκε πως οι οικονομικοί λόγοι που επικαλούνται τα νεαρά ζευγάρια που τελούν διπλά μυστήρια είναι προφάσεις και τους κάλεσε να "κόψουν" από τη διασκέδαση τους.

"Δεν μπορεί τα ζευγάρια να δίνουν για στολισμούς και διασκέδαση των καλεσμένων χιλιάδες ευρώ και στην εκκλησία να αφήνουν 20 και 30 ευρώ... Είναι ντροπή!", δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ.κ. Νικόλαος, ο οποίος χαρακτηρίζει τα διπλά μυστήρια ως μόδα, που ξεκίνησε από τη showbiz.


Δείτε τις επίμαχες δηλώσεις του Μητροπολίτη που μονοπωλούν τις τελευταίες ημέρες τις συζητήσεις στην τοπική κοινωνία:

[youtube]mQDSEv1fHn8[/youtube]

http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 52&catid=6
Ψευτορωμέικο λίγα τα ψωμιά σου!
User avatar
40palikj
 
Posts: 864
Joined: Wed Nov 16, 2011 3:46 pm

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby Voreios » Sun Oct 07, 2012 8:16 pm

Δεκάρα τσακιστή δεν δίνει (φυσικά...) το ρεπορτάζ για την Πνευματική διάσταση του θέματος...
Η νέα μόδα στα ...''ζευγάρια'' είναι : συζούμε στην αμαρτία και δεν μας νοιάζει τίποτα.
Ενίοτε και χωρίζουμε και ξανά-μανά απ'την αρχή με άλλους....
Άν όμως μείνεις έγγυος , ε τότε θα σε παντρευτώ και όταν γεννήσεις και ξεκουραστείς κάνουμε και ένα γάμο (και βαφτίσια-σετάκι για να γλυτώσουμε τα διπλά γλέντια...)
Από αυτήν την κοινωνία που κοιμάται τον ύπνο τον βαθύ, για όσα έρχονται, περιμένει κανείς κάτι καλύτερο;
Αλλά μετά γκρίνια, γιατί αν γίνουν άλλη μέρα τα βαφτίσια θα χρεωθούν 25 ευρώ παραπάνω!
Ουαί υμίν....κλπ!
:(
«Πάντα τὰ ἔθνη ἐκύκλωσάν με, καὶ τῷ ὀνόματι Κυρίου ἠμυνάμην αὐτούς»
User avatar
Voreios
 
Posts: 1580
Joined: Tue Nov 15, 2011 7:15 pm

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby akerm » Sat Oct 13, 2012 8:01 pm

Η εικόνα της Παναγίας "Άξιον Εστίν" στην Θεσσαλλονίκη
Η εικόνα βγαίνει για πέμπτη φορά από το Άγιο Όρος.

Πώς στον ύμνο εις την Θεοτόκον "Την τιμιωτέραν των Χερουβίμ, και ενδοξοτέραν ασυγκρίτως των Σεραφίμ, την αδιαφθόρως Θεόν Λόγον τεκούσαν, την όντως Θεοτόκον, Σε μεγαλύνομεν." προστέθηκε η πρόταση "Αξιον εστίν ως αληθώς μακαρίζειν Σε την Θεοτόκον, την αειμακάριστον και παναμώμητον και μητέρα του Θεού ημών."

Το παρακάτω Θαυμαστό γεγονός καταγράφηκε από τον ιερομόναχο Σεραφείμ τον Θυηπόλο το 1548 ο οποίος υπήρξε και Πρώτος του Αγίου Όρους και διέσωσε ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.
Στη Σκήτη του Πρωτάτου, που βρίσκεται στις Καρυές του Αγ. Όρους – στην αριστερή όχθη του χειμάρρου του Λιβαδογένη, κάτω από τη ρωσική Σκήτη του Αγ. Ανδρέα – εκεί κοντά στην τοποθεσία της Ι. Μονής Παντοκράτορος, είναι ένας λάκκος (χαράδρα) μεγάλος που έχει διάφορα κελιά.

Σε ένα από αυτά τα κελιά που ήταν αφιερωμένο στην Κοίμηση της Θεοτόκου, κατοικούσε ένας ενάρετος Ιερομόναχος γέροντας με τον υποτακτικό του. Κατά το βράδυ ενός Σαββάτου θέλοντας ο Γέροντας να πάει στην αγρυπνία στη μονή λέει στον υποτακτικό:
- Εγώ Τέκνο μου θα πάω να ακούσω την αγρυπνία ως συνήθως. Εσύ μείνε στο κελί και ανάγνωσε την ακολουθία σου. Και έτσι έφυγε.
Αφού ήρθε το βράδυ, ακούει ο υποτακτικός να χτυπάει κάποιος την πόρτα του κελιού. Πήγε, την άνοιξε και βλέπει κάποιον ξένο και άγνωστο μοναχό, ο οποίος αφού παρακάλεσε, μπήκε και έμεινε εκείνη τη βραδιά στο κελί.
Την ώρα του όρθρου σηκώθηκαν και έψαλλαν και οι δύο την ακολουθία. Όταν όμως ήλθαν στην Τιμιωτέραν των Χερουβείμ, ο υποτακτικός έψαλλε ως τέλους τον ύμνο, ενώ ο ξένος μοναχός στάθηκε μπροστά από την εικόνα της Θεοτόκου και με περισσή ευλάβεια και φόβο κάνοντας άλλη αρχή του ύμνου τον έψαλλε ως εξής: «Άξιον εστίν ως αληθώς, μακαρίζειν σε την Θεοτόκον, την αειμακάριστον, και παναμώμητον, και μητέρα του Θεού ημών». Και μετά επισύναψε και την Τιμιωτέραν μέχρι τέλους.
Όταν άκουσε αυτό ο υποτακτικός ενθουσιάστηκε αφ’ ενός για το νέο ύμνο, αφετέρου για την κατά κάποιο τρόπο Αγγελοειδή φωνή και ουράνιο μελωδία που άκουσε και λέει προς τον ξένο μοναχό:
- Εμείς μόνο την Τιμιωτέρα ψάλλουμε, το Άξιον Εστίν, δεν το έχουμε ακούσει ποτέ, ούτε εμείς αλλά ούτε και οι πρωτύτεροι από μας. Αλλά σε παρακαλώ, κάνε αγάπη και γράψε σε μένα τον ύμνο αυτό για να τον ψάλλω και γώ στην Θεοτόκο.
- Φέρε μου μελάνι και χαρτί για να γράψω τον ύμνο, του είπε ο ξένος μοναχός.
- Δεν έχω ούτε μελάνι, ούτε χαρτί ,είπε ο υποτακτικός. Τότε ο ξένος μοναχός είπε:
- Φέρε μου μια πλάκα.

Ο υποτακτικός πήγε τότε και έφερε (μάλιστα λέγεται ότι η πλάκα αυτή ήταν από το δάπεδο του ναού κάτι που είναι πολύ πιθανόν). Την πήρε λοιπόν ο ξένος, και έγραψε πάνω σ’ αυτήν με το δάκτυλο του τον παραπάνω ύμνο, το Άξιον Εστίν. Κι ώ του θαύματος!!! Τα γράμματα χαράχθηκαν τόσο βαθιά πάνω στην σκληρή πλάκα σαν να γράφτηκαν σε μαλακό πηλό.
Και ποιος να περιγράψει την έκπληξη του υποτακτικού που βρέθηκε μπροστά σ’ αυτό το εξαίσιο γεγονός, ο οποίος δίκαια στάθηκε εμβρόντητος και παράλαβε την πλάκα από τον ξένο. Μετά είπε ο ξένος στον υποτακτικό:
- Από σήμερα και στο εξής έτσι να ψάλλετε αυτό τον ύμνο και εσείς, αλλά και όλοι οι Ορθόδοξοι στην Κυρία ημών Θεοτόκο. Και μετά εξαφανίστηκε. Ήταν ο Αρχάγγελος Γαβριήλ, απεσταλμένος από το Θεό, για να αποκαλύψει τον αγγελικό αυτό ύμνο στην ανθρωπότητα.
Ο υποτακτικός μοναχός δοκιμάζοντας έκπληξη στην έκπληξη και χαρά στην χαρά, προσκύνησε τον τόπο όπου στάθηκε ο Άγγελος και ξεφώνησε: «Νυν είδα αληθώς ότι εξαπέστειλε Κύριος τον Άγγελο Αυτού» και ατενίζοντας την εικόνα της Θεοτόκου «Δεδοξασμένα ελλαλήθη περί σού η πόλις του Θεού, Δέσποινα μου Μαρία».

Αφού επέστρεψε και ο Γέροντας από την αγρυπνία στο κελί, άρχισε ο υποτακτικός να του διηγείται τα συμβαίνοντα και να του ψάλλει το Άξιον Εστίν, όπως του παρήγγειλε ο Άγγελος και στη συνέχεια του έδειξε και την πλάκα με τα αγγελοχάρακτα γράμματα. Ο Γέροντας ακούγοντας και βλέποντας όλα αυτά, έμεινε εκστατικός απέναντι στο θαύμα αυτό.
Πήραν και οι δύο την αγγελοχάρακτη πλάκα και πήγαν στο Πρωτάτο. Την έδειξαν στον Πρώτο αλλά και στους Γέροντες της Κοινής Σύναξης και τους διηγήθηκαν όλα τα γενόμενα. Αυτοί δόξασαν το Θεό και ευχαρίστησαν τη Κυρία Θεοτόκο για το εξαίσιο αυτό Θαύμα. Αμέσως έστειλαν την πλάκα στην Κωνσταντινούπολη προς τον Πατριάρχη και τον Αυτοκράτορα αφού τους έγραψαν και γράμματα που εξιστορούσαν όλη την υπόθεση του γεγονότος.

Από τότε και μετά ο Αγγελικός αυτός ύμνος διαδόθηκε σε όλη την Οικουμένη και ψάλλεται στη Θεομήτορα από όλους τους Ορθοδόξους. Η δε εικόνα της Θεοτόκου που βρισκόταν στην Εκκλησία του κελιού στο οποίο έγινε αυτό το Θαύμα, με κοινή απόφαση των Πατέρων αποφασίσθηκε να μεταφερθεί στο Ιερό Βήμα του Πρωτάτου. Έτσι αφού συνήχθησαν πολλοί Πατέρες, έκαναν μια μεγαλειώδη λιτανεία (κρατώντας κεριά, προσφέροντας θυμιάματα, και θείους ύμνους) όπως άρμοζε στην περίπτωση και αφού πήγαν στο κελί όπου είχε λάβει χώρα το Θαύμα προσκύνησαν την εν λόγω Ιερά Εικόνα της Θεομήτορος. Στη συνέχεια την λιτάνευσαν προς την Εκκλησία του Πρωτάτου. Όταν έφθασαν στον Ναό την απέθεσαν στον κυρίως Ιερό Ναό και στη συνέχεια τέλεσαν αγρυπνία εις δόξα και τιμή της Θεομήτορος και του Υπηρέτη Αυτής Μεγίστου Αρχαγγέλου Γαβριήλ. Μετά αφού την έλαβαν σαν τίμιο αγίασμα, χρυσοπορφύρωτο κιβωτό και τιμαλφέστατο θησαυρό, με την δέουσα τιμή και ευλάβεια την εισήγαγαν στο Ιερό Βήμα σύμφωνα με την προσυμφωνηθείσα απόφαση και την ενθρόνισαν στο Ιερό σύνθρονο του Αγίου Βήματος πίσω από την Αγια Τράπεζα, όπου βρίσκεται μέχρι και σήμερα, σαν σε θρόνο βασιλικό.
Από τότε η Ιερά αυτή Εικόνα πήρε την ονομασία του αγγελικού ύμνου «Άξιον Εστίν», επειδή μπροστά στην εικόνα αυτή ψάλθηκε για πρώτη φορά από τον Άγγελο ο ύμνος αυτός. Το κελί πήρε την επωνυμία «Άξιον Εστί» ενώ ο λάκκος (η τοποθεσία) που βρίσκεται το κελί ονομάζεται από όλους μέχρι σήμερα «Άδειν» (δηλαδή, ψάλλειν), επειδή εκεί για πρώτη φορά ψάλθηκε ο αγγελικός αυτός ύμνος.

Το απίστευτο αυτό θαύμα με τον αρχάγγελο Γαβριήλ που υπέδειξε πώς πρέπει να λέγεται απο τότε και στο εξής ο ύμνος εις την Παναγία μας, έγινε το 980 μ.Χ. επί της Βασιλείας Βασιλείου και Κωνσταντίνου των αυταδέλφων που ονομαζόντουσαν και Πορφυρογέννητοι, υιών του Ρωμανού του νέου και επί πατριαρχίας Νικολάου του Χρυσοβέργου. Η παραπάνω εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου καλουμένης «Αξιον Εστίν» κατασκευάσθηκε στους χρόνους της εικονομαχίας. Γενικά η όλη τεχνοτροπία της εικόνας είναι αυστηρά βυζαντινή και η όψη της επιβλητική, με γλυκεία σοβαρότητα, γνώρισμα πολλών παλαιών εικόνων. Κατά το έτος 1836 το μεγαλύτερο μέρος της εικόνας σκεπάσθηκε με λιθοστόλιστο αργυροχρυσωμένο κάλυμμα, θαυμαστής Αγιορείτικης τέχνης (υποκάμισο).
akerm
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby foteini » Sat Oct 13, 2012 9:05 pm

Voreios wrote:Δεκάρα τσακιστή δεν δίνει (φυσικά...) το ρεπορτάζ για την Πνευματική διάσταση του θέματος...
Η νέα μόδα στα ...''ζευγάρια'' είναι : συζούμε στην αμαρτία και δεν μας νοιάζει τίποτα.
Ενίοτε και χωρίζουμε και ξανά-μανά απ'την αρχή με άλλους....
Άν όμως μείνεις έγγυος , ε τότε θα σε παντρευτώ και όταν γεννήσεις και ξεκουραστείς κάνουμε και ένα γάμο (και βαφτίσια-σετάκι για να γλυτώσουμε τα διπλά γλέντια...)
Από αυτήν την κοινωνία που κοιμάται τον ύπνο τον βαθύ, για όσα έρχονται, περιμένει κανείς κάτι καλύτερο;
Αλλά μετά γκρίνια, γιατί αν γίνουν άλλη μέρα τα βαφτίσια θα χρεωθούν 25 ευρώ παραπάνω!
Ουαί υμίν....κλπ!
:(


+100000000000000000000000000000
foteini
 
Posts: 1506
Joined: Fri Nov 18, 2011 9:44 pm

PreviousNext

Return to ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron