giannis73 wrote:
Για το θέμα της διάδοσης του ευαγγελίου σε όλη την οικουμένη έχω μια άλλη άποψη .
Η πώληση του σαν ένα απλό βιβλίο είτε σε πιστούς είτε σε ανθρώπους που απλά θέλουν να το διαβάσουν να δουν τι λέει έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό.
Αλλά η ουσία του ευαγγελίου δεν είναι το να το διαβάζουν απλά ή έστω και να το χρησιμοποιούν κατά τις διάφορες τελετές που κάνουν ανά τον κόσμο ακόμα και για μας τους ορθόδοξους και το λέω αυτό γιατί η ουσία του δεν είναι απλά να μάθουμε για τον Χριστό .
Η ουσία του είναι η Τριαδικότητα Πατήρ, Υιός, και Άγιο Πνεύμα κάτι το οποίο δεν το αποδέχονται όλοι εξου και οι αιρέσεις ανά τον κόσμο και με πρώτη και μεγαλύτερη του διαβολοπαπισμου ο οποίος κατέστρεψε και συνεχίζει να καταστρέφει ο ίδιος αλλά και οι παραφυάδες του το αληθινό νόημα της πίστεως αλλά και της ορθής παραδόσεως .
Αυτό που λένε το φιλιόκβε δεν είναι κάτι απλό είναι υβριστικό προς την Αγία Τριάδα όπως και ο μονοφυσιτισμός και τόσες άλλες αρά περά από την διάρρηξη που υπάρχει στον άροφο χιτώνα του Χριστού υπάρχει και μη παραδοχή στο Ευαγγέλιο αρά δεν διαδίδεται ορθά ως πρέπει .
Μην νομίζετε ότι έχει μικρή σημασία όταν για την αντίληψη και την ορθή κατανόηση του ευαγγελίου επικαλούμαστε το Άγιο Πνεύμα που για την ώρα « Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου. Αμήν» περνούμε μόνο κατά την βάπτιση μας εμείς οι ορθόδοξοι .Κατά την διάρκεια του βαπτίσματος γίνεται από τον ιερέα το Μυστήριο του Χρίσματος. Ο χριζόμενος παίρνει τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος, για να ενισχυθεί και να τελειοποιηθεί στη νέα κατά Χριστό ζωή, που άρχισε με το Βάπτισμα. Κατά την διάρκεια του βαπτίσματος γίνεται από τον ιερέα το Μυστήριο του Χρίσματος. Ο χριζόμενος παίρνει τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος, για να ενισχυθεί και να τελειοποιηθεί στη νέα κατά Χριστό ζωή, που άρχισε με το Βάπτισμα.
Από την στιγμή του βαπτίσματος έχουμε και την καθαρότητα να αντιληφτούμε σωστά Τον Λόγο του Ευαγγελίου.
Αρά κατά την γνώμη μου η διάδοση του δεν έχει γίνει ακόμα.
Πρέπει όλοι να έρθουμε κάτω από την μια Αγία Καθολική (επί το όλων αυτής) και Αποστολική Εκκλησία ώστε να πούμε ότι έγινε η διάδοση του Ευαγγελίου.