Moderator: inanm7
Styx wrote:
Καλά ο άθλιος τάπερμαν για να κρύψει την αμερικανοδουλία του θα επικαλεστεί οτιδήποτε ,το defencenet δεν δικαιολογείται με τίποτα να σπέρνει την ηττοπάθεια
Θα επαναλάβω κάτι που έγραψα και στα προηγούμενα φόρα: την νύχτα των Ιμίων αριθμός εξόδων στο Αιγαίο της τουρκικής αεροπορίας :
0 ( ολογράφως μηδέν)
Styx wrote:Η μόνη υπεροχή που είχε εκείνο το βράδυ η τουρκική αεροπορία ήταν οι AIM120A ( πρώτης γενιάς) και 40-50% αποτελεσματικοί . Σε έντονο περιβάλλον ΕCM ( ηλεκτρομαγνητικά αντίμετρα) στρακαστρούκες θα γίνονταν , κι οι μουσουλμάνοι ως γνωστόν σκιάζονται με τη νύχτα . Τα Α7 και όχι μόνο όμως ήταν έτοιμα σε δίλεπτα να κάνουν κόλαση Μπαντίρμα, Μπαλίκεσιρ και Ικόνιο
Styx wrote:casius wrote:Styx wrote:Η μόνη υπεροχή που είχε εκείνο το βράδυ η τουρκική αεροπορία ήταν οι AIM120A ( πρώτης γενιάς) και 40-50% αποτελεσματικοί . Σε έντονο περιβάλλον ΕCM ( ηλεκτρομαγνητικά αντίμετρα) στρακαστρούκες θα γίνονταν , κι οι μουσουλμάνοι ως γνωστόν σκιάζονται με τη νύχτα . Τα Α7 και όχι μόνο όμως ήταν έτοιμα σε δίλεπτα να κάνουν κόλαση Μπαντίρμα, Μπαλίκεσιρ και Ικόνιο
Στα λόγια μου έρχεσαι......είναι ακριβώς αυτό που υπογράμμισα στην προγενέστερη τοποθέτηση μουcasius wrote:
Μάλλον την νύχτα των Ιμίων ο αριθμός των εξόδων και των δυο αεροποριών απο συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους ήταν μηδέν......
Α δεν ξέρω για άλλες μοίρες , πάντως στην 110 όλα τα διαθέσιμα κι όλων των τύπων βγήκαν κανονικά ( τελευταίο θυμάμαι ένα F-4Ε με πλήρη μετάκαυση,ας πούμε "υποθετικά" γύρω στις 01.30)
Return to ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests