ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ενέργειες, σχέδια, πρακτικές της παγκόσμιας διακυβέρνησης και των προδρόμων του αντιχρίστου, απειλές της χώρας και της Εκκλησίας μας εν μέσω παγκοσμιοποίησης

Re: Επερχόμενα και προφητείες

Unread postby Εφραίμ » Tue Dec 31, 2013 11:12 pm

Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής

ΜΗΝΥΜΑ IΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2014



Ἡ ἑορτὴ τῆς Περιτομῆς τοῦ Κυρίου ἀποτελεῖ τὸν μεσαῖο κρίκο μιᾶς ἁλυσσίδας τριῶν ἑορτῶν ποὺ ἐμφανίζουν τὸν Κύριο ταπεινωμένο στὸν ἄνθρωπο καὶ γιὰ τὸν ἄνθρωπο, σὲ τέτοιο βαθμὸ ποὺ θὰ λέγαμε πὼς προκαλεῖ τὴ σκέψη καὶ σκανδαλίζει τὴν πίστη μας.

Ἡ πρώτη εἶναι ἡ κατὰ σάρκα Γέννησις τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ποὺ μόλις πρὸ ἑβδομάδος ἑορτάσαμε, ὅπου ὁ Κύριος ἐνδυόμενος τὴν ἀνθρώπινη φύση «κενοῦται», ταπεινοῦται καὶ «λαμβάνει δούλου μορφήν» (Φιλιπ. β΄ 7). Ἡ τρίτη εἶναι αὐτὴ ποὺ σὲ λίγες μέρες θὰ ἑορτάσουμε, ἡ Βάπτισις τοῦ Κύριου. Ἐδῶ ἐμφανίζεται νὰ δέχεται ἀκόμη μεγαλύτερη ταπείνωση, ἀφοῦ ὁ Κύριος ἔχοντας ἤδη φορέσει τὴν ἀνθρώπινη φύση, ἀκουμπᾶ ὄχι βέβαια κατὰ τὴν οὐσία ἀλλὰ κατὰ τὸν τύπο, καὶ σ᾿ αὐτὴν τὴ φοβερὴ ἀρρώστεια της, τὴν πτώση.

Ἡ δεύτερη εἶναι ἡ ἑορτὴ τῆς Περιτομῆς, ὅπου ὁ Κύριος δέχεται μιὰ ἐπὶ πλέον ταπείνωση τῆς σαρκός του• εἶναι ἡ ταπείνωση ἐνώπιον τοῦ παλαιοῦ νόμου. Οἱ ὑπόλοιπες δεσποτικὲς ἑορτές, ἡ Μεταμόρφωσις, ἡ Εἴσοδος εἰς τὰ Ἱεροσόλυμα, ἡ Ἀνάστασις καὶ ἡ Ἀνάληψις, μὲ ἐξαίρεση αὐτὲς τοῦ πάθους ποὺ ὅμως ἀκολουθοῦνται ἀμέσως ἀπὸ τὴν Ἀνάσταση, εἶναι ἑορτὲς ποὺ δείχνουν τὴ δόξα τῆς θεότητός Του.

Ἡ ἑορτὴ αὐτὴ εἶναι κάπως δύσκολη στὴν κατανόησή της καὶ κλειστὴ στὸ μήνυμά της. Ἡ περιτομὴ ἀποτελοῦσε παλαιὰ νομικὴ διάταξη τῶν Ἑβραίων. Αὐτὸν τὸν νόμο τῆς περιτομῆς τῆς σαρκός, ἐν ἄκρᾳ ταπεινώσει, «ἐκπληροῖ»ὁ Κύριος σήμερα. Ἡ περιτομή, ὅμως, τῆς σαρκὸς συνδυάζεται μὲ δύο ἄλλες περιτομές• μία πνευματικὴ καὶ μία συμβολική, ποὺ ὑπαινίσσονται μία τρίτη, τὴν μυστικὴ γιὰ τὴν ὁποία μᾶς ὁμιλεῖ ὁ ἀπόστολος Παῦλος στὶς πρὸς Ρωμαίους, πρὸς Γαλάτας καὶ πρὸς Κολασσαεῖς ἐπιστολές του.

Ἡ πνευματικὴ περιτομὴ εἶναι ἡ τομή, ἡ κατάργηση τοῦ νόμου καὶ ὁ ἐγκαινιασμὸς τῆς χάριτος. «Χριστοῦ περιτμηθέντος ἐτμήθη νόμος, καὶ νόμου τμηθέντος εἰσήχθη χάρις», μᾶς λέγουν οἱ στίχοι τοῦ συναξαρίου.«Παρῆλθεν ἡ σκιὰ τοῦ νόμου τῆς χάριτος ἐλθούσης» (Δοξαστ. ἑσπερ. β' ἤχου), τονίζει ὁ ὑμνογράφος τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἀποτέμνεται ὁ νόμος, ἀπογυμνώνεται ἀπὸ κάθε τι ἐπουσιῶδες καὶ ἀνελεύθερο καὶ προσφέρεται στοὺς πιστοὺς ἡ ἐλευθερία τῆς χάριτος.

Ὑπάρχει ὅμως καὶ μία τρίτη περιτομὴ ἐκτὸς ἀπὸ αὐτὴ τῆς σαρκὸς καὶ τοῦ νόμου. Εἶναι ἡ περιτομὴ ποὺ ἀναφέρεται στὰ τροπάρια τοῦ κανόνος ὡς σχολιασμὸς τοῦ ὅτι τὸ γεγονὸς ἔλαβε χώραν τὴν ὀγδόη ἡμέρα ἀπὸ τῆς γεννήσεως. Ἡ ὀγδόη ἡμέρα ἀπὸ τῆς γεννήσεως τοῦ Κυρίου καὶ τῆς ἀναγεννήσεως τοῦ ἀνθρώπου, ὅπως αὐτὴ ἀναφέρεται στὴν Καινὴ τώρα Διαθήκη, εἶναι σύμβολο τῆς αἰωνιότητος. Γι᾿ αὐτὸ καὶ τὸ ὄνομα δίδεται τὴν ὀγδόη ἡμέρα. Τὸ ὄνομα εἶναι γιὰ τὸν καθένα μας τὸ πιστοποιητικὸ τῆς αἰωνιότητος: «Χαίρετε ὅτι τὰ ὀνόματα ὑμῶν ἐγράφη ἐν τοῖς οὐρανοῖς» (Λουκ. ι' 20).

Σήμερα, λοιπόν, ποὺ ἀλλάζει ὁ χρόνος ὡς ἔτος καὶ χρονολογία, καλὸ θὰ εἶναι νὰ γνωρίζουμε ὅτι ἀλλάζει ὁ χρόνος καὶ ὡς οὐσία• μπολιάζεται μὲ τὸ πνεῦμα καὶ τὴ χάρι τῆς αἰωνιότητος. Ἡ Περιτομὴ τοῦ Κυρίου σημαδεύει καὶ τὴν περιτομὴ τοῦ χρόνου, τὴ μεταμόρφωσή του σὲ αἰωνιότητα.

Αὐτὲς οἱ τρεῖς περιτομές, ἀγαπητοί μου ἀδελφοί, τῆς σαρκός -ἡ οὐσιαστική-, τοῦ νόμου -ἡ πνευματικὴ- καὶ τοῦ χρόνου -ἡ συμβολική-, προεικονίζουν τὴν τελεία, τὴ μυστικὴ περιτομὴ• εἶναι ἡ «ἀχειροποίητος περιτομὴ» τοῦ σημερινοῦ ἀποστολικοῦ ἀναγνώσματος (Κολ. β' 11), ἡ περιτομὴ τῆς καρδίας «ἐν πνεύματι οὐ γράμματι» (Ρωμ. β' 29) καὶ (Πράξ. ζ' 51).

Οἱ πρῶτες περιτομὲς στὴν οὐσία σημαίνουν μερικὴ τομή• ὅ,τι μολύνει τὴ σάρκα, ὅ,τι στενεύει τὸ νόμο, ὅ,τι παχαίνει τὸ χρόνο σήμερα κόβεται καὶ ἔτσι μεταμορφώνεται ἡ σάρκα σὲ πνεῦμα, ὁ νόμος σὲ χάρι, ὁ χρόνος σὲ αἰωνιότητα. Ἡ μυστικὴ ὅμως περιτομὴ εἶναι μιὰ ἀπόλυτη ἐκτομὴ τῶν παθῶν καὶ τοῦ φρονήματος τῆς ἁμαρτίας. Εἶναι αὐτὴ ποὺ τὸν ἄνθρωπο τὸν κάνει ὄχι κυνηγό, ἀλλὰ μέτοχο τῆς ζωῆς τοῦ πνεύματος, τῆς χάριτος, τῆς αἰωνιότητος, ἀπὸ τώρα ποὺ φοροῦμε ἀκόμη τὴ σάρκα, ποὺ ζοῦμε ἐν χρόνῳ, ποὺ καλούμεθα νὰ τηροῦμε τὶς ἐντολές. Εἶναι αὐτὴ ποὺ μᾶς μεταμορφώνει σὲ θεϊκοὺς ἀνθρώπους• ποὺ ἐκτέμνει τὰ πάθη μας, περιτέμνει τὴ φύση μας καὶ συντέμνει τὸ χρόνο μας. Μᾶς κάνει νὰ μὴν ζοῦμε ἔντονα τὴ φύση, τὴ σάρκα, τὸν νόμο, τὸν χρόνο.

Παράξενο αὐτὸ τὸ τελευταῖο. Καὶ ὅμως τὸ ἐπιλέγω γιὰ εὐχή. Ὁ χρόνος μας νὰ εἶναι συντετμημένος φέτος,«συνεσταλμένος» (Α' Κορ. ζ' 29). Ὄχι βέβαια, συντετμημένος στὸ μῆκος. Κάθε ἄλλο. Ἀλλὰ συντετμημένος στὴ φυσικὴ οὐσία του. Ὅσο λιγοστεύει σὲ φυσικὴ οὐσία καὶ κοσμικὴ σημασία, τόσο χάνει τὴν παχύτητά του, λεπτύνεται, μετασχηματίζεται σὲ αἰωνιότητα.

Σᾶς εὔχομαι «χρόνια πολλά», σᾶς εὔχομαι καὶ «χρόνια αἰώνια»• τὰ πολλὰ αὐτῆς τῆς ζωῆς ἀλλὰ καὶ τὰ αἰώνια ποὺ ἀρχίζουν ἀπὸ σήμερα καὶ δὲν τελειώνουν ποτέ.

Καλὴ χρονιὰ καὶ εὐλογημένη!

Ἰανουάριος 2014


Πηγή: http://www.imml.gr/index.php?option=com ... tropolitou
Εφραίμ
 

Re: Επερχόμενα και προφητείες

Unread postby Εφραίμ » Wed Jan 01, 2014 8:17 am

Πρωτοχρονιάτικο μήνυμα Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά

Προς το Χριστεπώνυμον Πλήρωμα
της καθ’ ημάς Ιεράς Μητροπόλεως

Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά,

Σήμερα, πρώτη ημέρα του νέους έτους, θέλω με όλη μου την πατρική αγάπη να ευχηθώ σε όλους και όλες σας ο Τριαδικός Θεός μας να είναι όλο το νέο έτος μαζί σας, κοντά σας, να φωτίζη το νου σας, να κατοική στις καρδιές σας.
Επίσης, Τον παρακαλώ να σας χαρίζη υγεία, σε εσάς και σε όλα τα μέλη της οικογενείας σας, χαρά και ολοκληρωμένη πρόοδο στα σπίτια σας.
Εύχομαι, ακόμα, να αντιμετωπίσετε με επιτυχία όλα τα προβλήματά σας, τις οικονομικές ανάγκες και δυσκολίες σας, τις οποίες εδημιούργησε η σημερινή ακαταστασία της χώρας μας.
Ο Κύριος να χαρίση το νέο έτος ειρήνη και ενότητα στο έθνος μας, και σε εσάς αληθινή ειρήνη, εσωτερική και ψυχική, βαθειά και αναφαίρετη ειρήνη, την οποία δεν θα διαταράσσουν έλεγχοι συνειδήσεως για παρακοές και αμαρτήματα, ειρήνη οικογενειακή, η οποία δυστυχώς φυγαδεύεται εύκολα από τον εγωισμό και για αφορμές ανάξιες λόγου.
Επιθυμώ και εύχομαι, επίσης, το νέο έτος ο Κύριος να ενισχύση όλους μας, ώστε να δυναμώση μέσα μας η Ορθόδοξος πίστις στον Σταυρωθέντα Θεό μας, να Τον αγαπήσουμε ολόψυχα, να Τον κάνουμε Κυβερνήτη της ζωής μας, της οικογενείας μας, της πατρίδος μας.
Τέλος, παρακαλώ τον Κύριο να μας φωτίση όλους μας, να βάλουμε στη ζωή μας αρχή αληθινής, συνειδητής, ειλικρινούς μετανοίας, για να απομακρύνουμε την ψυχοφθόρο αμαρτία, η οποία φέρει αναστάστωσι, ταραχές, εκνευρισμούς, πικρίες, δυστυχία, ψυχική αλλά και σωματική φθορά.
Μαζί με τις ευχές μου αυτές, δεχθήτε σας παρακαλώ μία ανακοίνωσι και ταυτόχρονα και ευχή.
Εφέτος ολοκληρώνονται 300 χρόνια από της γεννήσεως του μεγάλου Πολιούχου και Προστάτου μας, Αγίου Κοσμά του Αιτωλού (1714 μ. Χ.). Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος αφιέρωσε τα Δίπτυχα του νέου έτους 2014 στον Άγιο Κοσμά. Ευχαριστούμε την Ιερά Σύνοδο για αυτήν την αφιέρωσι προς τιμήν του μεγάλου τοπικού μας Αγίου. Αλλά και η τοπική μας Εκκλησία, η Ιερά Μητρόπολις Αιτωλίας και Ακαρνανίας, αφιερώνει το έτος 2014 στον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό.
Όλοι μας, αγαπητοί, ας θελήσουμε να αξιοποιήσουμε εφέτος αυτή την αφιέρωσι. Να γνωρίσουμε προσωπικά και αληθινά τον μεγάλο μας Πολιούχο. Να μελετήσουμε με προσοχή και με πνεύμα μαθητείας τις θεόπνευστες διδαχές του και τις θεοφώτιστες προφητείες του. Να διδαχθούμε από την αγγελική του ζωή, από τη θερμή αγάπη του στο Χριστό μας και τον συνάνθρωπο, να εμπνευσθούμε από τον ιεραποστολικό του ζήλο και τη θυσιαστική του προσφορά.
Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός θυσίασε τα πάντα, ακόμα και τη ζωή του, για τη διαφύλαξι της Ορθοδοξίας και την ελευθερία της πατρίδος. Αγωνίσθηκε για να διασώση την ελληνική γλώσσα, να προσφέρη αληθινή παιδεία στο γένος μας, να μάθουν τα ελληνόπουλα ελληνορθόδοξα γράμματα.
Αγωνίσθηκε να προφυλάξη τους δοκιμαζομένους αδελφούς από κακοδοξίες και αιρέσεις, οδηγήθηκε και στο μαρτύριο για να διατηρήση την τιμή και την αργία της Κυριακής. Προσέφερε τον εαυτό του για την αποκατάστασι και την ισχυροποίησι της χριστιανικής ταυτότητος του Έθνους μας.
Ας σταθούμε και εμείς ευγνώμονες απέναντι στην προσφορά του. Ας μιμηθούμε την αγία του ζωή. Τώρα, που πολλοί γραικύλοι αγωνίζονται με πάθος να αλλοιώσουν την χριστιανική ταυτότητα του Έθνους μας, εμείς, τέκνα πνευματικά του Αγίου μας Κοσμά του Αιτωλού, ας κρατήσουμε ανόθευτη την Ορθοδοξία μας, την γνησία φιλοπατρία μας, τα αγνά ήθη μας, τις αιώνιες αξίες.
Μας φωνάζει ο Άγιός μας: «Ψυχή και Χριστός σας χρειάζονται». Έτσι θα κρατήσουμε ελεύθερη την πατρίδα μας, ηνωμένη και ευλογημένη την οικογένειά μας. Έτσι, θα αναδείξουμε υγιά και ολοκληρωμένη νεότητα, αλλά και θα αγιαζόμαστε μέσα στην Ορθόδοξο Εκκλησία μας.

Με πατρική αγάπη
Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κόσμας


Πηγή: http://www.amen.gr/?op=article&id=16434
Εφραίμ
 

Re: Επερχόμενα και προφητείες

Unread postby Εφραίμ » Wed Jan 01, 2014 12:40 pm

Π Ρ Ω Τ Ο Χ Ρ Ο Ν Ι Α 2 0 1 4
Π Ο Ι Μ Α Ν Τ Ο Ρ Ι Κ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
Ὁ Μητροπολίτης Νέας Σμύρνης Συμεών

Πρός τούς εὐσεβεῖς Χριστιανούς τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως


Ἀγαπητοί μου ἀδελφοί,
Πρώτη ἡμέρα τοῦ 2014 σήμερα! Ἀπό τά βάθη τῆς καρδιᾶς μου εὔχομαι τό νέο ἔτος νά εἶναι εὐλογημένο, εἰρηνικό καί εὐφρόσυνο γιά ὅλους• τίς οἰκογένειές σας, τήν πατρίδα μας, τόν κόσμον ὁλόκληρο.
Ἡμέρα χαρᾶς ἡ σημερινή ἡμέρα. Θερμές οἱ εὐχές πού ἀνταλλάσσουμε οἱ ἁπλοί ἄνθρωποι• πληθωρικά καί ὑπεραισιόδοξα συνήθως τά μηνύματα πού διατυπώνουν κάθε λογῆς ἡγέτες.
Αὐτή τήν εὐφρόσυνη ἡμέρα ἐπέλεξε ἡ ταπεινότητά μου γιά νά ἀπευθυνθῶ στήν ἀγάπη σας γιά ἕνα κρίσιμης σημασίας ζήτημα. Καί τό κάνω ὄχι γιά νά μειώσω τήν ἑορτάστική χαρά πού συνοδεύει τήν ἐναλλαγή τοῦ χρόνου, ἀλλά γιατί αὐτό μοῦ ὑπαγορεύει ἡ ἐπισκοπική μου συνείδηση. Νά πληροφορήσω τούς ἀδελφούς μου χριστιανούς. Νά καταθέσω τή μαρτυρία τῆς Ἐκκλησίας. Νά ὑπομνήσω μέ πατρική ἀγάπη πρός ὅλους τό θέλημα τοῦ ζῶντος καί ἀληθινοῦ Θεοῦ.
1. Ποιό εἶναι τό κρίσιμης σημασίας ζήτημα; Ὁ λεγόμενος «γάμος» μεταξύ ἀνθρώπων τοῦ ἴδιου φύλου. Ἤ, ἀλλοιώτικα, τό Σύμφωνο ἐλεύθερης συμβίωσης, πού νομοθετήθηκε στή χώρα μας μέ τόν νόμο 3719/2008 γιά τά ἑτερόφυλα ζευγάρια, νά ἐπεκταθεῖ καί στά ὁμόφυλα.
Ἡ ἱστορία εἶναι ἀρκετά παλιά. Ἰσχνές μειοψηφίες καλά ὀργανωμένες μέ γερές προσβάσεις στά Μ.Μ.Ε., ἔντυπα καί ἠλεκτρονικά, πιέζουν ἐδῶ καί χρόνια κυβερνήσεις καί κόμματα γιά νομοθετική ἀναγνώριση τῆς σεξουαλικῆς τους παρέκκλισης. Αὐτό ἔγινε καί τελευταῖα ἐξ ἀφορμῆς μιᾶς πρωτόδικης ἀπόφασης τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Δικαστηρίου Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων. Κόμματα, ἀκόμα καί κυβερνητικά, ἔσπευσαν νά καταθέσουν προτάσεις νόμου προκειμένου νά κατοχυρωθεῖ νομοθετικά ὁ περιλάλητος «γάμος» τῶν ὁμοφύλων.
2. Οἱ Χριστιανοί —ἀκόμη κι ἐκεῖνοι πού διατηροῦν χαλαρή σχέση μέ τήν Ἐκκλησία— γνωρίζουμε ὅτι ὁ Θεός δημιούργησε δύο φύλα, τόν ἄνδρα καί τή γυναίκα. Τρίτο φύλο δέν ὑπάρχει.
Κατά τή φυσική τάξη πού ἐγκαθίδρυσε ὁ Θεός, ὁ ἄνδρας ἕλκεται ἀπό τή γυναίκα καί ἡ γυναίκα ἀπό τόν ἄνδρα. Ἡ ἕλξη αὐτή ἀνοίγει τόν δρόμο τοῦ γάμου πού στή χριστιανική Ἐκκλησία θεωρεῖται «μυστήριον μέγα», μυστήριο ἀγάπης, πηγή καί λίκνο τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς καί ὁδός πού ὁδηγεῖ στή χριστιανική τελειότητα συζύγους καί παιδιά. Ἡ Ἐκκλησία εὐλογεῖ αὐτή τήν ἔγγαμη σχέση καί θεωρεῖ τήν οἰκογένεια, πού ὁ χριστιανικός γάμος ἐγκαινιάζει, μικρή «κατ᾽ οἶκον» ἐκκλησία.
Εἶναι πολύ φυσικό, λοιπόν, ἐκτός ἀπό τόν εὐλογημένο χριστιανικό γάμο ἡ Ἐκκλησία νά μήν ἀποδέχεται κανενός εἴδους ἄλλο γάμο γιά τά μέλη της, τούς χριστιανούς. Εἰδικότερα γιά τό φαινόμενο τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἡ «θέση» της ἀπό τήν ἵδρυσή της μέχρι σήμερα εἶναι κάτι περισσότερο ἀπό ξεκάθαρη: Ἡ ὁμοφυλοφιλία δέν εἶναι θεμιτή σεξουαλική ἐπιλογή, ἀλλά παρέκκλιση καί διαστροφή τῆς φύσεως. Εἶναι κατά τόν λόγο τοῦ ἀποστόλου Παύλου βαρύ, θανάσιμο σαρκικό ἁμάρτημα τό ὁποῖο, ἄν ὁ ἄνθρωπος πού τό διαπράττει δέν μετανοήσει, τόν ἀποκλείει ἀπό τή βασιλεία τοῦ Θεοῦ (Α’ Κορ. 6, 9-10).
Ἡ Ἐκκλησία εἶναι μητέρα. Μακροθυμεῖ, ἀνέχεται καί προσεύχεται γιά τήν ἐπιστροφή στούς κόλπους της καί στήν εὐλογημένη κατά Χριστόν ζωή κάθε παιδιοῦ της πού ἀπομακρύνθηκε ἀπ᾽ αὐτήν. Σέ καμιά περίπτωση ὅμως δέν ἀποδέχεται καί δέν συμβιβάζεται μέ τήν ἁμαρτία. Σέ καμιά περίπτωση δέν συναινεῖ ἡ ἐκτροπή ἀπό τούς νόμους τῆς φύσης πού ὅρισε ὁ Θεός νά γίνει «ἐλεύθερη ἐπιλογή» καί «δικαίωμα» τοῦ ἀνθρώπου. Σέ καμιά περίπτωση δέν συμφωνεῖ νά τίθεται σέ ἰσότιμη λίγο-πολύ θέση ὁ χριστιανικός γάμος ἀνδρός καί γυναικός καί ἡ «ἐλεύθερη συμβίωση» εἴτε ἑτεροφύλων εἴτε ὁμοφυλοφίλων• ἡ εὐλογημένη χριστιανική οἰκογένεια καί κάθε λογῆς «ἐναλλακτικές μορφές» οἰκογένειας, εἰσαγόμενα ὑποπροϊόντα ἀποχριστιανισμένων κοινωνιῶν.
3. Ὡς ἐλάχιστος ἐπίσκοπος τῆς Ἐκκλησίας ἀπευθύνομαι μέ σεβασμό ἀλλά καί μέ παρρησία πρός τήν Κυβέρνηση, τά κόμματα καί τούς βουλευτές μας. Τό θέμα, κύριοι, δέν εἶναι παρωνυχίδα. Προωθώντας καί ψηφίζοντας, ὅσοι τελικά θά τό πράξετε, μιά τέτοια ρύθμιση ἀναλαμβάνετε τεράστια εὐθύνη.
Δέν ἐπικαλοῦμαι τό Σύνταγμα, τούς νόμους ἤ τίς ὑφιστάμενες σχέσεις Ἐκκλησίας καί Πολιτείας. Ἄλλωστε δέν εἶμαι νομικός. Ἐπικαλοῦμαι τήν ἱστορία καί τήν πνευματική παράδοση αὐτοῦ τοῦ τόπου• τό ἦθος τοῦ λαοῦ μας. Ἀκόμη, θά προσέθετα, καί τή γλώσσα του. Καί ἀντιλαμβάνεσθε τί ἐννοῶ.
Προτοῦ ἀποφασίσετε τί θά κάνετε σκεφθεῖτε καλά τό μέλλον τῆς πατρίδας μας. Κοιτάξτε κατάματα τούς γονεῖς σας πού σᾶς ἔφεραν στόν κόσμο καί τά παιδιά σας πού ἀνατρέφετε. Ὡς χριστιανοί, ὅσοι εἶστε, δέν μπορεῖτε νά νομοθετεῖτε ἐρήμην τῆς χριστιανικῆς συνειδήσεώς σας!
Ἡ σχέση σας μέ τόν Θεό καί τήν Ἐκκλησία δέν μπορεῖ νά περιορίζεται μόνο στήν ἐπιδεικτική παρουσία σας στίς δοξολογίες καί τίς λιτανεῖες γιά εὐνόητους λόγους. Ἐπιβάλλεται γιά λόγους συνέπειας καί ἀπό σεβασμό πρός τόν χριστιανικό λαό πού σᾶς τιμᾶ μέ τήν ψῆφο του, ἡ σχέση αὐτή νά ἐκφράζεται καί στή Βουλή• τήν ὥρα τῆς ψηφοφορίας ἐπί κρισίμων ζητημάτων πού συνδέονται μέ τή χριστιανική πίστη καί τήν εὐαγγελική ἠθική.
4. Ἀλλά καί σεῖς, ἀγαπητοί ἀδελφοί, ἔχετε χρέος νά γνωρίζετε τί πρεσβεύει γιά τό σοβαρό αὐτό θέμα ἡ κοινή μητέρα ὅλων μας, ἡ Ἐκκλησία. Κι αὐτό γιατί, δυστυχῶς, πολλοί ἀπ᾽ αὐτούς πού ἔχουν τή δύναμη νά ἐπηρεάζουν καί νά διαμορφώνουν τήν κοινή γνώμη εἴτε διαστρέφουν τίς ἀπόψεις της εἴτε προσπαθοῦν νά τίς διακωμωδήσουν. Παράλληλα, καλεῖσθε καί νά ὑπερασπίζεστε τό χριστιανικό μας πιστεύω ὅπου αὐτό ἀπαιτεῖται. Καί ὅσοι μπορεῖτε, νά πιέσετε τούς πολιτικούς πού γνωρίζετε καί τούς βουλευτές πού ψηφίζετε, νά ἀρνηθοῦν τήν ψῆφο τους σ᾽ ἕνα σχέδιο νόμου, πού προσκρούει εὐθέως στή χριστιανική ἠθική καί συνιστᾶ ἐν τέλει «ὕβριν» πρός τόν δημιουργό τῶν πάντων Θεό.
Κάποτε κι ἐμεῖς οἱ χριστιανοί θά πρέπει νά γίνουμε μαχητικότεροι στήν ὑπεράσπιση τῆς πίστεως, τοῦ χριστιανικοῦ ἤθους, τῆς ἱερῆς κληρονομιᾶς τῶν πατέρων μας, τῆς ἱστορίας αὐτοῦ τοῦ τόπου, πού μάρτυρες καί ἥρωες πότισαν μέ τό αἷμα τους.
Εὔχομαι ὁ Κύριος Ἰησοῦς νά φωτίζει ὅλους μας καί νά μᾶς χαρίζει μετάνοια, πού σημαίνει ἀλλαγή νοῦ, φρονημάτων, ἀντιλήψεων, τρόπου ζωῆς...
Καί πάλι εὐλογημένο,
εἰρηνικό καί δημιουργικό τό νέον ἔτος !

Ὁ Ἐπίσκοπός σας

† Ὁ Νέας Σμύρνης ΣΥΜΕΩΝ



Πηγή: http://www.imns.gr/index.php?option=com ... Itemid=186
Εφραίμ
 

Re: Επερχόμενα και προφητείες

Unread postby Εφραίμ » Wed Jan 01, 2014 1:14 pm

ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΕΠΙ ΤΗι ΠΡΩΤΗι ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014
ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΦΑΛΗΡΟΥ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΡΕΝΤΗ
ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΕΡΟΝ ΚΛΗΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΥΤΟΥ


Τέκνα μου ἀγαπητά καί περιπόθητα,

Ἡ ἀλλαγή τοῦ Χρόνου εἶναι ἕνα ὁρόσημο πού μᾶς δίδει τήν εὐκαιρία νά ἀνταλλάξουμε εὐχές, δῶρα, χαιρετισμούς, μηνύματα. Ὁ καινούργιος χρόνος δέν ἔχει ἀκόμη δείξει τά χαρακτηριστικά του κι ὅμως τόν περιμένουμε ὅλοι μας γεμᾶτοι ἐλπίδες κι ἐμπιστοσύνη.
Εἶναι τόσο ἀπόλυτη καί γενική ἡ αἰσιοδοξία μας αὐτή, πού θά νόμιζε κανείς ὅτι κάποιος μᾶς ἔχει ἐκ τῶν προτέρων διαβεβαιώσει ὅτι μέ τόν καινούργιο χρόνο ὅλα θά πᾶνε καλύτερα.
Διερωτᾶται λοιπόν κανείς δικαιολογημένα : Ποῦ ὀφείλεται ὅλη αὐτή ἡ βεβαιότητα, αὐτή ἡ ἀνεπιφύλακτη αἰσιοδοξία;
Ἀσφαλῶς θά ρίξει λίγο φῶς στήν ἀπορία μας ἐάν θυμηθοῦμε πῶς ἀντιλήφθηκαν τόν χρόνο οἱ ἄνθρωποι μέχρι σήμερα. Ἐνῶ γιά τό μέτρημα τοῦ χρόνου ὑπῆρξε σχετικῶς γρήγορα μιά πανανθρώπινη συμφωνία, ὥστε ὁπουδήποτε κι ἄν βρισκόμαστε νά διαθέτουμε τά ἴδια ὄργανα μετρήσεως, δηληδή τά ρολόγια, γιά τήν ἀντίληψη περί χρόνου δέν ἐπεκράτησε μιά μονάχα ἄποψη μεταξύ τῶν ἀνθρώπων, ἀλλά δύο. Ἡ ἄποψη ἡ κυκλική καί ἡ ἄποψη ἡ γραμμική. Κατά τήν κυκλική ἄποψη, πού τήν διατύπωσαν κυρίως οἱ Ἕλληνες φιλόσοφοι, ἡ ἱστορία εἶναι ἕνας τροχός, πού γυρνᾶ διαρκῶς καί ἐπαναλαμβάνεται πληκτικά, ὥστε κανείς νά μήν μπορεῖ νά περιμένει ἐκπλήξεις. Ὁ μῦθος τοῦ Σισύφου εἶναι ἡ πιό χαρακτηριστική περιγραφή τῆς κυκλικῆς ἀντιλήψεως περί χρόνου. Καί πρέπει βέβαια νά τονίσουμε ὅτι αὐτή ἡ ἀντίληψη εἶναι καθαρά μηχανική. Δηλαδή προϋποθέτει ἕναν κόσμο, στόν ὁποῖο δέν ὑπάρχει Θεός, ἤ κι ἄν ὑπάρχει, δέν ἔχει καμμία ἀπολύτως σχέση μέ τόν κόσμο καί τόν ἄνθρωπο.
Πλάι σ' αὐτή τήν κυκλική ἄποψη, πού δείχνει τόν κόσμο παιχνίδι στά χέρια μιᾶς τυφλῆς, ἄλογης καί ἀσυνείδητης εἱμαρμένης, ἀναπτύχθηκε ἡ γραμμική ἄποψη, πού εἶναι ἡ ἄποψη τῶν θρησκευτικῶν λαῶν. Ἐδῶ ἡ ροή τῆς ἱστορίας δέν νοεῖται ὡς μηχανική ἐπανάληψη, ἀλλά ὡς ἐξελικτική πορεία, γι' αὐτό λέγεται γραμμική. Ἡ γραμμή αὐτή δέν εἶναι βέβαια πάντα εὐθεῖα, ἀλλά ἔχει καί τεθλασμένες διακυμάνσεις, ἔχει κι ἐπαναλήψεις. Ὅμως δέν παύει ποτέ νά εἶναι πορεία πρός τά ἐμπρός, ἀλλαγή, ἐξέλιξη.
Σ' αὐτή τήν ἐξέλιξη τοῦ χρόνου ὄχι μόνο ὑπάρχει ὁ Θεός, ἀλλ' Αὐτός εἶναι καί ὁ κυρίαρχος τῆς ἱστορίας. Αὐτός τήν ἐπιβλέπει καί τήν κατευθύνει στούς τελικούς σκοπούς της, χωρίς αὐτό νά σημαίνει ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν εἶναι ἐλεύθερος στά ἔργα καί στίς σκέψεις του. Γι' αὐτό ἄλλωστε εἴπαμε πώς ἡ πορεία τῆς ἱστορίας ἔχει διακυμάνσεις, διαφορετικά θά ἦταν μιά ἄψογη κι ἀνεμπόδιστη μαθηματική εὐθεῖα.
Σ' αὐτή λοιπόν τήν γραμμική ἄποψη περί χρόνου, πού δέν εἶναι μηχανική, ἀλλ' ἠθική, δέν ὑπάρχει τόπος γιά ἄλογη καί τυφλή εἱμαρμένη. Ὑπάρχει μόνο ἡ Πρόνοια τοῦ Θεοῦ ἀπό τό ἕνα μέρος, κι ἡ εὐθύνη τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τό ἄλλο. Σ' αὐτά τά δύο στηρίζεται ἡ αἰσιοδοξία μας. Στήν στοργική ἀγρύπνια τοῦ Θεοῦ καί στήν εὐθυνοφόρα ἀγρύπνια τοῦ ἀνθρώπου. Γι' αὐτό πιστεύομε ὅτι ὅλα θά πᾶνε καλύτερα μέ τόν καινούργιο χρόνο. Γιατί ὁ Θεός δέν μπορεῖ νά μήν βοηθήσει, ὅπου βλέπει τόν ἄνθρωπο νά προσπαθεῖ τό καλύτερο.
Εἴθε αὐτή μας ἡ ἐμπιστοσύνη νά μή διαψευσθεῖ καί γιά φέτος.

Ἀγαπητοί Ἀδελφοί,

Ἡ ἀλλαγή τοῦ χρόνου δίνει πάντα τήν εὐκαιρία νά κάνουμε ἕνα ἀπολογισμό ζωῆς κι ἕνα προϋπολογισμό ἐλπίδων. Γιά φόβους κι ἀποτυχίες δέν θέλουμε νά μιλᾶμε προκαταβολικά, ἄν καί γνωρίζουμε ὅτι καί αὐτά εἶναι ἐνδεχόμενα, μέ τίς ἴδιες ἀκριβῶς πιθανότητες.
Πολύ καλά φαίνεται νά ἐγνώριζε τήν ἀνθρώπινη φύση ἐκεῖνος πού εἶπε ὅτι «παρόν εἶναι ὁ χρόνος πού χωρίζει τόν χρόνο τῶν ἀπογοητεύσεων ἀπό τόν χρόνο τῶν ἐλπίδων».
Σέ μιά τέτοια θεώρηση, χωρίς ἀμφιβολία, τό παρόν ὑποτιμᾶται σάν χρόνος χωρίς χρῶμα καί διάρκεια, χωρίς ποιότητα καί σπουδαιότητα ἀποφασιστική. Εἶναι ὅμως, ἀλήθεια, τό παρόν ἁπλῶς μιά ρευστή καί μεταβατική κατάσταση στή ζωή μας; Ἠ μήπως εἶναι ὁ πιό ἀληθινός καί πολυτιμότερος χρόνος μας;
Τήν τελευταία νύχτα τοῦ Δεκεμβρίου, πού ἀκριβῶς τά μεσάνυχτα γίνεται, σέ κλάσμα δευτερολέπτου, ἡ μοναδική συνάντηση – καί ἀποχαιρετισμός συγχρόνως – τοῦ χρόνου τοῦ παλιοῦ μέ τόν καινούργιο, τό παρόν σμικρύνεται χρονικά κι ἀξιολογικά στό ἐλάχιστο. Γιατί ἐκείνη τήν στιγμή ὁ χρόνος πού φεύγει παίρνει αὐτομάτως τίς ἐπικές διαστάσεις τοῦ παρελθόντος, ἐνῶ ὁ χρόνος πού ἔρχεται δέν ἔχει ἀκόμη ἀποβάλει τήν μυθική μαγεία τοῦ μέλλοντος. Συμπιεζόμενο ἀνάμεσα στά δύο αὐτά «ἱερά τέρατα» τό φτωχό μας παρόν, μόλις πού κατορθώνει νά ἐπιβιώσει σημειώνοντας τήν παρουσία του σάν λεπτή καί εὔθραυστη διαχωριστική γραμμή.
Κι ὅμως αὐτό τό παρόν, εἶναι ὁ μοναδικός αὐθεντικός μας «βιότοπος». Ἀπ' αὐτό ἐξαρτᾶται ἡ ἑρμηνεία καί ἀξιολόγηση τοῦ παρελθόντος, καί ἀπ' αὐτό ἐπίσης θά ἐξαρτηθεῖ ἡ πυροδότηση τοῦ μέλλοντος. Ἄν τό παρόν μας ἀρδεύεται ἀπό σταθερές ἀρχές κι ἀξίες, τότε ἀφοβα θά κρίνουμε τό παρελθόν καί γενναιόφρονα θά ἀντιμετωπίσουμε τό μέλλον. Τό παρόν εἶναι ὁ «ἐνεστώς» χρόνος, ὁ μόνος δηλαδή χρόνος πού στέκει ἀνικειμενικά μπροστά μας καί διεκδικεῖ ἀπόλυτα τήν ἀγρύπνια μας καί τήν εὐθύνη τῆς συνειδήσεώς μας. Γι' αὐτό κι ὁ Χριστιανισμός τό μήνυμα τῆς σωτηρίας δέν τό φέρνει σέ χρόνο μελλοντικό - ὅπως κάνουν ὅλων τῶν εἰδῶν οἱ μεσσιανισμοί -, ἀλλά σέ χρόνο κατ' ἐξοχήν ἐνεστῶτα : «ἰδού νῦν καιρός εὐπρόσδεκτος, ἰδού νῦν ἡμέρα σωτηρίας» (Β΄ Κορ. 6,2). «Εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου» (Ματθ. 21,9). «Ἡ Βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἐντός ὑμῶν ἐστί» (Λουκ. 17, 21).
Αὐτό τό ἄτμητο παρόν τοῦ Θεοῦ ἐκφράζεται ἀκόμη ἐπιγραμματικότερα στήν Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου, ὅταν ὁ ἴδιος ὁ Θεός συνιστᾶ ὡς ἀκολούθως τόν ἀναλλοίωτο καί ἄχρονο ἑαυτό Του : «Ἐγώ εἰμί ὁ ὤν, καί ὁ ἦν, καί ὁ ἐρχόμενος» (Ἀποκ. 1,4).
Ἀναγνωρίζοντας ἀπ' ὅλα τά πιό πάνω τήν ἀνεπανάληπτη σπουδαιότητα τοῦ παρόντος, ἄς ἐργαζόμεθα καί ἄς ἀγρυπνοῦμε «ἕως ἡμέρα ἐστί» (Ἰωάν. 9,4). Καί μιά πού ὁ χρόνος 2014 εἶναι διεθνῶς ἀφιερωμένος στήν οἰκογένεια, ὑποχρέωσή μας εἶναι νά θυμηθοῦμε ὅτι ἡ οἰκογένεια εἶναι ἡ ἔνσαρκη ὑπόμνηση τῶν μεγαλυτέρων εὐθυνῶν καί δυνατοτήτων μας μέσα στήν ἀμεσότητα τοῦ παρόντος. Ἄς πράξουμε λοιπόν ὅ,τι ὁ καθένας μας μπορεῖ καί ὀφείλει, ἀνάλογα μέ τήν θέση του, τήν ἀποστολή του, τήν εὐθύνη του.

Καλή Χρονιά! - Χρόνια πολλά!

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Πηγή: http://www.imp.gr/2012-03-27-20-22-23/6 ... -2014.html
Εφραίμ
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby Εφραίμ » Fri Jan 03, 2014 1:54 am

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ 2014
Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου
Κηφισίας, Ἀμαρουσίου καὶ Ὠρωποῡ
κ. Κυρίλλου


Ἀγαπητοί μου Χριστιανοί,

Ἡ ἀλλαγὴ τοῦ χρόνου εἶναι πάντα γιὰ ὅλους μας μιὰ εὐκαιρία ἀπολογισμοῦ καὶ στοχασμοῦ. Ἀπολογισμοῦ γιὰ τὸν χρόνο ποὺ ἔφυγε καὶ στοχασμοῦ γιὰ τὸν χρόνο ποὺἔρχεται καθὼς τώρα δρασκελίζουμε τὸ κατώφλι του. Ὁ χρόνος ποὺ πέρασε, ἔστω καὶ ἂν δὲν τὸν ξαναδοῦμε μπροστὰ μας ἡμερολογιακὰ, δὲν καταργεῖται, δὲν ἀντικαθίσταται. Δὲν εἶναι ἕνα παλιό ροῦχο ποὺ πετάξαμε ἀπὸ πάνω μας, γιατί ὁ χρόνος αὐτὸς (ὅπως καὶ ὅλα τὰ χρόνια ποὺ ζήσαμε μέχρι τώρα) ἔγινε ἕνα κομμάτι ἀπὸ τὴν ζωή μας, ἀπὸ τὴν ἀλήθειά μας καὶ τὴν ἱστορία τὴν δική μας καὶ τοῦ κόσμου μας. Τὸν χρόνο ποὺ πέρασε τὸν κουβαλᾶμε μέσα μας σὰν βίωμα καὶ ἐμπειρία. Ἄλλοτε ἡ ἀνάμνησή του εἶναι νοσταλγικὴ γιὰ εὐτυχισμένα γεγονότα ποὺ ἔστω καὶ ἄν μᾶς φάνηκαν φευγαλέες στιγμὲς, γέμισαν τὴν ψυχή μας. Ἄλλοτε ἡ ἀνάμνησή του εἶναι πικρὴ γιὰ τὶς δοκιμασίες τῶν θλίψεων ποὺ μᾶς πλήγωσαν καὶ μᾶς πόνεσαν πολύ, ποὺ ἔστω καὶ ἄν μᾶς φάνηκαν αἰῶνες, μᾶς ὡρίμασαν ἀκόμη περισσότερο. Γι’αὐτὰ, λοιπὸν, ποὺ πέρασαν, ἂς εὐχαριστήσουμε τὸν Θεὸ «ἐν εὐγνωμοσύνῃ πολλῇ»: Γιὰ τὶς δυσκολίες τῶν θλίψεων ποὺ μᾶς ἔκαναν ἀγωνιστικούς. Γιὰ τὶς ἀνάγκες ποὺ μᾶς ἔκαναν δυνατούς. Γιὰ τὶς ἀπογοητεύσεις ποὺ μᾶς ἔκαναν καρτερικούς.
Σήμερα, βέβαια, στέκεται μπροστὰ μας ἕνας καινούργιος χρόνος βουβὸς καὶ ἀσχημάτιστος, μὲ τὸν Θεὸ πλάι μας νὰ προσφέρει τὸ χέρι Του καὶ νὰ μᾶς ζητᾶ νὰ ἁπλώσουμε τὸ δικό μας, γιὰ νὰ πορευθοῦμε καὶ νὰ συνεχίσουμε. Ὁ χρόνος ποὺ πέρασε καὶ ξοδέψαμε καὶ ὁ καινούργιος ποὺ ἔρχεται καὶ δὲν χρησιμοποιήσαμε ἀκόμη, δὲν ἀποξενώνονται καὶ δὲν κομματιάζονται μεταξύ τους, ἁπλῶς σημαδεύονται καὶ χαρακτηρίζονται ἀπὸ τὴν ζωή μας. Ὅταν, λοιπόν, στὴ ζωή μας πρωτοστατεῖ ὁ Θεὸς καὶ ἐμεῖς ἀκολουθοῦμε, τότε ὁ χρόνος μας εἶναι καιρὸς ἁγιασμοῦ καὶ σωτηρίας. Ὅταν ἐμεῖς ἀπερίσκεπτα προελαύνουμε καὶ ὁ Θεὸς ὑποχωρεῖ παραχωρώντας τὸ κακό, τότε ὁ χρόνος μας εἶναι χρόνος δοκιμασίας καί κρίσης, ὥστε μέσα ἀπὸ τὰ δεινὰ καὶ τὶς ἀποτυχίες μας νὰ παιδαγωγούμαστε και νὰ γινόμαστε πιὸ συνετοὶ καὶ πιὸ ταπεινοί.
Μὲτὴν βεβαιότητα ὅτι ὁ Θεὸς δὲν ἀπουσιάζει οὔτε δευτερόλεπτο ἀπὸ τὸν χρόνο τῆς ζωῆς μας, ἂς ἐλπίζουμε στὰ καλύτερα καὶ ἂς μὴ φοβόμαστε τὰ χειρότερα.

Καλὴ καὶ εὐλογημένη Χρονιὰ.
Ὁ Μητροπολίτης

† Ὁ Κηφισίας, Ἀμαρουσίου καὶ Ὠρωποῦ Κύριλλος



Πηγή: http://www.imkifissias.gr
Εφραίμ
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby Εφραίμ » Fri Jan 03, 2014 2:27 am

ΕΟΡΤΙΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΕΠΙ ΤΗ ΕΝΑΡΞΕΙ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014

Ὁ Μητροπολίτης
Γλυφάδας, Ἑλληνικοῦ, Βούλας, Βουλιαγμένης καί Βάρης


http://www.imglyfadas.gr/portal/gr/details.asp?cdPro={A540C3E8-DC58-4F40-841A-80251C9D68BE}
Εφραίμ
 

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby zenjt » Sat Jan 04, 2014 5:02 pm

http://www.cretalive.gr/crete/view/epia ... ias/132531 Έπιασαν τον ιερόσυλο που έβαλε χέρι στα άγια της εκκλησίας.
Orthodoxathemata.blogspot.com
User avatar
zenjt
 
Posts: 72578
Joined: Wed Nov 16, 2011 7:16 pm
Location: ΚΕΡΚΥΡΑ

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby zenjt » Sun Jan 05, 2014 2:34 pm

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/241019 Π. Νεκτάριος Μουλατσιώτης: "Δεν βγαίνουμε για να πάρουμε και άλλους μοναχούς!" - Πρότεινε σε Πατρινό να απευθυνθεί… στον Ομπλό!
Orthodoxathemata.blogspot.com
User avatar
zenjt
 
Posts: 72578
Joined: Wed Nov 16, 2011 7:16 pm
Location: ΚΕΡΚΥΡΑ

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby zenjt » Mon Jan 06, 2014 2:08 pm

http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/3 ... on-peiraia Με λαμπρότητα o εορτασμός των Θεοφανείων στον Πειραιά (pics+vid).
Orthodoxathemata.blogspot.com
User avatar
zenjt
 
Posts: 72578
Joined: Wed Nov 16, 2011 7:16 pm
Location: ΚΕΡΚΥΡΑ

Re: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Unread postby marjory » Mon Jan 06, 2014 4:21 pm

zenjt wrote:http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/389350/me-lamprotita-o-eortasmos-ton-theofaneion-ston-peiraia Με λαμπρότητα o εορτασμός των Θεοφανείων στον Πειραιά (pics+vid).



Ναι... σπουδαία λαμπρότητα.... τι να πούμε τώρα....

ορίστε τα χάλια.................. http://www.trelokouneli.gr/peiraias-omo ... -serafeim/

http://www.stoxos.gr/2014/01/blog-post_3200.html
Ω πανύμνητε μήτερ, η τεκούσα των πάντων αγίων αγιώτατον Λόγον, δεξαμένη την νυν προσφοράν, από πάσης ρύσαι συμφοράς άπαντας, και της μελλούσης λύτρωσαι κολάσεως τους Σοι βοώντας.
User avatar
marjory
Καθολικός Συντονιστής
 
Posts: 4239
Joined: Tue Nov 15, 2011 10:29 am

PreviousNext

Return to ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests